Dat klinkt beter dan de pokémon-generatie jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Derek010 het volgende:
PhilipMag van mij wel wat langer doorgaan! Ik ga hem missen.
Maar nu kan ik later tegen mijn kinderen zeggen: "Ik heb Philip Freriks nog meegemaakt" of "Ik ben uit het tijdperk van Philip Freriks"
Ik ben uit het tijdperk van Joop van Zijl, Fred Emmer, Rien Huizing en Harmen Siezen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Derek010 het volgende:
PhilipMag van mij wel wat langer doorgaan! Ik ga hem missen.
Maar nu kan ik later tegen mijn kinderen zeggen: "Ik heb Philip Freriks nog meegemaakt" of "Ik ben uit het tijdperk van Philip Freriks"
'Het was ons een waar genoegen, herstel mij een waar genoegen.'quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:04 schreef Ambrosius het volgende:
Ben benieuwd wat 'ie gaat zeggen als afsluiting.
En Jack van Gelderquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ging Mart Smeets maar met pensioen.
Ik dacht toen Dione het sportjournaal ging presenteren : 'Wat moeten ze nou weer met die muts.'quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:34 schreef Bellatrix het volgende:
Zijn we daar ook vanaf. Het is tijd voor een nieuwe generatie.
Ik ben blij dat die onverstaanbare excuus-negerin na 380 jaar dienst eindelijk opgerot is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:31 schreef Dichtpiet. het volgende:
er moeten meer oude mensen bij het journaal.
oeh, een lintjequote:Op vrijdag 18 december 2009 20:20 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Na het weer nog een huishoudelijke mededeling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |