Het was een droom...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef Tamashii het volgende:
Vannacht had ik een droom over school. Ik was kennelijk geen goede leerling en moest naar de directeur. Mijn vader heeft in het echt een paar dagen geleden gezegd dat je met spijbelen geen good will kweekt en dat ik maar eens beter mn best moest gaan doen. In mijn droom kwam dit sterk naar voren. Ik ging helemaal tegen de directeur in en toen hoorde ik dat mijn vader zeggen en schrok ik. Ik hoorde in mijn droom gewoon echt die stem met die opmerking. Punt was, ik vond dat ik in mijn droom echt gelijk had. Er was iets gebeurd op school, qua mishandeling en ik was voor die jongen opgekomen. Volgens de directeur was dit allemaal niet goed en moest ik hem met rust laten. :/
Klacht: Vervelende dromen, nachtmerries.
Klacht 2: School?!
Klacht 3: Mensen die mishandeld worden met rust laten!?!?!?!
Fok is mijn lieve dagboek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het was een droom...
Verder 'lief dagboekje'
Ik zie het.quote:
Om mensen zoals jij te irriteren, die er dan ook nog op ingaan.quote:
Je kon ook vragen hoe het met de TS. Wees eens liev, Griekje.quote:
Oh, ik irriteer erger me niet hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:58 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Om mensen zoals jij te irriteren, die er dan ook nog op ingaan.
Jawel, heerlijke reacties.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh, ik irriteer erger me niet hoor.
En wat verwacht je dan, geen reacties? Verder valt er namelijk niets zinnigs op te zeggen.
Ik ben gewoon eerlijk, niemand zit te wachten op dit topic.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Je kon ook vragen hoe het met de TS. Wees eens liev, Griekje.![]()
Jij bent een kwaliteitsuser, maak zelf een topic!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk, niemand zit te wachten op dit topic.
-proest- en dat zegt iemand die zelf de afgrijselijkste dagboek topics heeft gemaakt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk, niemand zit te wachten op dit topic.
Wow, niet gelezen maar respect dat je voor het slotje zo veel kan vertellen, Tama. Respect.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
-proest- en dat zegt iemand die zelf de afgrijselijkste dagboek topics heeft gemaakt?
Ik zal je wat vertellen, lang geleden op aarde leerden mensen woorden kennen, ze konden lezen, schrijven, praten en opeens bestond de taal. Veel mensen wisten toen nog niet wat hypocriet was, dus toen zei niemand dat tegen elkaar, maar tegenwoordig in de eenentwintigste eeuw zeggen mensen vaak dat je hypocriet bent, waarom doen ze dat? Omdat niemand beter word van vieze hypocriete mensen.
Uhuh, jij weet helemaal niets van mij af.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef Tamashii het volgende:
[..]
-proest- en dat zegt iemand die zelf de afgrijselijkste dagboek topics heeft gemaakt?
Ik zal je wat vertellen, lang geleden op aarde leerden mensen woorden kennen, ze konden lezen, schrijven, praten en opeens bestond de taal. Veel mensen wisten toen nog niet wat hypocriet was, dus toen zei niemand dat tegen elkaar, maar tegenwoordig in de eenentwintigste eeuw zeggen mensen vaak dat je hypocriet bent, waarom doen ze dat? Omdat niemand beter word van vieze hypocriete mensen.
Dank u.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:02 schreef o.us het volgende:
[..]
Jij bent een kwaliteitsuser, maak zelf een topic!
Nou... Nee. Dat zou wel tof zijn, want dan slaag ik natuurlijk automatisch, ik bedoel. Anders vertel ik het aan mijn pappie en dan zou ie gewoon de gevangenis in moeten. Maar helaas zit het zo niet. Daarnaast is de directeur ook niet zo'n knappe man, zijn zoon speelde mee in het beste idee van Nederland. Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef amvrosios het volgende:
whahahaha,TS heeft stiekem een sex relatie met de directeur van dr school,en is bang dat dr pappie er achter komt...
Faalhaas
Nee, maar wel van je postgedrag pestgedrag aap.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Uhuh, jij weet helemaal niets van mij af.
Dus je neukt die zoon?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nou... Nee. Dat zou wel tof zijn, want dan slaag ik natuurlijk automatisch, ik bedoel. Anders vertel ik het aan mijn pappie en dan zou ie gewoon de gevangenis in moeten. Maar helaas zit het zo niet. Daarnaast is de directeur ook niet zo'n knappe man, zijn zoon speelde mee in het beste idee van Nederland. Dat dan weer wel.
Lees mijn edit maar. Is een serieuze vraag: wat voor reacties verwacht je hier nu op?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:06 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, maar wel van je postgedrag pestgedrag aap.
Nee, die zoon ken ik niet, en hij is kaal. Dat vind ik niet zo leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dus je neukt die zoon?
verklaart wel waarom je bij de directeur moest komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |