SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be brave. Be kind.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Esje-lief het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You cheated on me with choreography.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BOOM BOOM BOOM
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:14 schreef Malahide het volgende:
Ik hoor net van een vriend van me dat 'ie een (vage) kennis is van Drew! OMG, dat is bijna net zo big als toen Cee met Pasha op de foto ging.
Ja, het was een teringbende maar desondanks vind ik Yanet een lekker wijf.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
Jeeeeeeeej ik zie eindelijk wat de jury ziet. Of andersom.
Hans van Zettenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:45 schreef Cee het volgende:
Wie is dat in godsnaam in je avatar, Mal? Vraag ik me al een hele tijd af. Het lijkt op Jerry Springer met een bontmuts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |