kun je doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:35 schreef mjh487 het volgende:
Dan wijzig je online haar abo naar die i500?
Volgens mij kan je hoogstens die medewerker benaderen, hem op zijn praktijken wijzen en hopen dat het contract veranderd kan worden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:30 schreef ChRoNiC het volgende:
Enige tijd geleden heeft mijn vriendin een iPhone aangeschaft. Zij is daarvoor naar een T-Mobile winkel gegaan om zich te laten adviseren.
In de winkel werd haar verteld dat het mogelijk was om studentenkorting te krijgen. Dat heeft haar uiteindelijk over de streep geholpen om de telefoon aan te schaffen. Zo gezegd zo gedaan, heel tevreden met het toestel en ze maakte er vol gebruik van. Tot het moment dat de eerste factuur afgeschreven werd.
Wat bleek, ze had een rekening van 400 euro. Ik heb de specificatie eens goed bekeken en de sluwe medewerker van de T-Mobile winkel heeft haar een relax 500 in plaats van een i500 (die hij in de winkel meerdere malen liet zien in een map met abonnementsgegevens en die hij haar beloofde) abonnement aangesmeerd. De hoge kosten komen volledig voort uit internetkosten en smskosten omdat die niet bij het relax abonnement zijn inbegrepen.
Ik vroeg mij af wat de mogelijkheden zijn om hier iets aan te doen, op het contract wordt een relax 500 abonnement vermeld.
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:37 schreef goeiemoggel het volgende:
Juridisch lijkt me dit een kansloze zaak, ze heeft gewoon getekend voor wat ze krijgt. Dat dat niet is wat ze verwachtte, is (in principe, want het is natuurlijk een naaistreek zoals jij het beschrijft) haar eigen fout.
Ze kan beter ook naar die winkel gaan om verhaal te halen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:44 schreef ChRoNiC het volgende:
Ze gaat vanavond na werk even bellen met de klantenservice. Hopen dat daar wat uitkomt. Wel een lullige situatie dit natuurlijk...
Eerst naar de winkel gaan, hopen dat die gast er werkt en het hem voorleggen..quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ze kan beter ook naar die winkel gaan om verhaal te halen.
via de website van T-mobile in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Xcalibur het volgende:
een iPhone kan toch helemaal niet in combinatie met een relax abonnement?
Gewoon betalen, abbo overzetten naar i500 checken dat daar t-mobile web'n'walk onbeperkt inzit, sms verdubbelaar aanzetten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:30 schreef ChRoNiC het volgende:
Enige tijd geleden heeft mijn vriendin een iPhone aangeschaft. Zij is daarvoor naar een T-Mobile winkel gegaan om zich te laten adviseren.
In de winkel werd haar verteld dat het mogelijk was om studentenkorting te krijgen. Dat heeft haar uiteindelijk over de streep geholpen om de telefoon aan te schaffen. Zo gezegd zo gedaan, heel tevreden met het toestel en ze maakte er vol gebruik van. Tot het moment dat de eerste factuur afgeschreven werd.
Wat bleek, ze had een rekening van 400 euro. Ik heb de specificatie eens goed bekeken en de sluwe medewerker van de T-Mobile winkel heeft haar een relax 500 in plaats van een i500 (die hij in de winkel meerdere malen liet zien in een map met abonnementsgegevens en die hij haar beloofde) abonnement aangesmeerd. De hoge kosten komen volledig voort uit internetkosten en smskosten omdat die niet bij het relax abonnement zijn inbegrepen.
Ik vroeg mij af wat de mogelijkheden zijn om hier iets aan te doen, op het contract wordt een relax 500 abonnement vermeld.
Dat ligt er helemaal aan, als je een priority user bent bij t-mobile, door de telefoon rekeningen in het verleden bij t-mobile, is alles mogelijk. Het kan natuurlijk ook zo zijn, dat de medewerker van de winkel er per ongeluk relax-500 op heeft gezet in de plaats van de i-500.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:19 schreef zeemonster het volgende:
Ik dacht ook dat je met een Iphone alleen een I-[insert minuten] contract kon nemen en geen relax of flex.
Wel zuur.
En staat er in het contract dat ze mee naar huis gekregen heeft ook relax500 of staat daar wel het I500 abo vermeld?
En deze post heeft toegevoegde waarde omdat...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:42 schreef Esmerallda17 het volgende:
abonnementen zijn gewoon kut.
ik zou nou nieuwe saldo moeten binnen krijgen, ipv daarvan is alles weg en staat er "0 euro tot factuur 19 januari" fijn is dat
Dat figuur is in ieder telefoon topic op een niet kansrijke manier aan het reagerenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
En deze post heeft toegevoegde waarde omdat...
Ja leuk he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:29 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Dat figuur is in ieder telefoon topic op een niet kansrijke manier aan het reageren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |