quote:
Nee omdat je ze wilde wegsturen, verduvelde Heiden!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:49 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Waarvoor moest ik nou weer gestraft worden? Omdat ik geen interesse had in hun boek?
Ze storen mijn klanten en arbeiders, tevens hebben ze ervoor gezorgd dat al het sneeuw platgetrapt was vanochtend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:51 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Nee omdat je ze wilde wegsturen, verduvelde Heiden!
Ontvangen jouw arbeiders wel een kerstpakket?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:53 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ze storen mijn klanten en arbeiders, tevens hebben ze ervoor gezorgd dat al het sneeuw platgetrapt was vanochtend.
Uiteraard, alleen heb ik ze geen pakket gegeven maar een cadeaubon t.w.v 300 euro.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:55 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Ontvangen jouw arbeiders wel een kerstpakket?
Te besteden bij de Blokker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:58 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Uiteraard, alleen heb ik ze geen pakket gegeven maar een cadeaubon t.w.v 300 euro.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powerrrrrrrrr
Hij ging het ze doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:04 schreef Acinonyx het volgende:
Wanneer komt het overwon-gedeelte ?
Noem jij je personeel arbeiders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:53 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Ze storen mijn klanten en arbeiders, tevens hebben ze ervoor gezorgd dat al het sneeuw platgetrapt was vanochtend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |