Dit is een post die toegevoegde waarde heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Koko_Banana het volgende:
zhipefupagefzaimgbvgupDBGFVOSZDBHog
Door de opwarming wordt het kouder. Snap dat danquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef geelkuikentje het volgende:
Het is lekker koud buiten nu. Dus niks opwarming door CO2
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Houniet het volgende:
Topic 3208209283 keer
Ik wordtfout 19282091702 keer
.
Quote for quality.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:01 schreef Koko_Banana het volgende:
zhipefupagefzaimgbvgupDBGFVOSZDBHog
Oh ja dat was hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Door de opwarming wordt het kouder. Snap dat dan
Het opwarmen of het gezeik er omheen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef Thomas B. het volgende:
Ik weet niet of je het door hebt, maar het is nogal actueel deze dagen.
Het gezeik er omheen. Kopenhagen enzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:04 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Het opwarmen of het gezeik er omheen?
Quoted for sadness..quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef AdvancedPower het volgende:
HAHAHAHAH!11!
TS DACHT DAT DE KLIMAATVERANDERING ECHT WAS
HAHAHAHAH!11!11 RAAP ME OP!
HAHAHAH!11!11!
--edit--quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Drexl het volgende:
Terechte klacht! Word ook gek van dat gezeik de hele dag. Enige manier om 'klimaatneutraal' te leven is ophouden met voortplanten
begin maar vast zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Drexl het volgende:
Terechte klacht! Word ook gek van dat gezeik de hele dag. Enige manier om 'klimaatneutraal' te leven is ophouden met voortplanten
Beginnen met het niet-voorplanten ? Om jou advies op te kunnen volgen, zou hij op het moment van het typen van zijn bericht, met zijn pielemans in een kutje hebben moeten lopen wroetten.quote:
nee gewoon je verdere leven had ik het over natuurlijk. "Een beter millieu begint bij jezelf."quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:50 schreef SlechtseenAap het volgende:
[..]
Beginnen met het niet-voorplanten ? Om jou advies op te kunnen volgen, zou hij op het moment van het typen van zijn bericht, met zijn pielemans in een kutje hebben moeten lopen wroetten.
OT: Eens. En die linkse hippies die daar lopen te protesteren verbruiken mij teveel energie.
Je wordt er niet duidelijker op, maar goed; peace en zoquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:11 schreef switchboy het volgende:
[..]
nee gewoon je verdere leven had ik het over natuurlijk. "Een beter millieu begint bij jezelf."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Don't waste your time, always searching for those wasted years beers"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |