quote:
Op zaterdag 16 april 2005  22:44 schreef jojomen4 het volgende:IK ga dus samen met een meisje die ik ken en we hebben een kleine discussie over waar we de jungle moeten bezoeken. 
Mijn voorkeur gaat uit naar Cuyabeno en zij wilt liever vanuit Baños een trip nemen en die kant van de jungle intrekken omdat ze van vriendinnen gehoord zou hebben dat dat mooier is (kan me niet voorstellen dat die vriendinnen in beide streken van de jungle zijn geweest maar ok...).
Waar zijn jullie geweest en wat vonden jullie mooi? 

Ik ben op mijn eerste trip naar Ecuador (denk een jaar of 7, 8 geleden) naar de jungle geweest. Ik weet niet precies waar, maar ik weet wel dat het voor buitenlanders nu niet meer verstandig is om te komen (zal wel in het noorden geweest zijn). 
Zat toen twee of drie dagen in een resort aan een rivier ofzo, vanwaar we uitstapjes maakten per bootJE. Ook kan ik me nog herinneren dat we op de heen er een uur of 13 over hebben gedaan (normaal 6) en door steden als Coca zijn gereden. Bovendien op de terugweg nog een bus gezien waarvan de motor ontplofte  
![]()
 . Veel meer kan ik je er niet over vertellen, was toen misschien een jaar of 11, 12 ofzo 
![]()
.