quote:Nee, LMKaatje zit nu voor een paar dagen in New York City...te bevriezen...
Op maandag 27 januari 2003 16:32 schreef bixister het volgende:
LMKaatje ben je al terug? Hoe was het? Hoe is het?
Hij zal wel wat schrijven als zijn vingers weer ontdooit zijn...
quote:en zijn hersens!
Op dinsdag 28 januari 2003 20:31 schreef Love Mae King het volgende:[..]
Nee, LMKaatje zit nu voor een paar dagen in New York City...te bevriezen...
Hij zal wel wat schrijven als zijn vingers weer ontdooid zijn...
veel plezier daar, ondanks de kou!
quote:Manono vindt eigenlijk dat de LMK niet zo moet zeuren maar denkt met veel warmte aan de LMK in New York en hoop dat het helpt.
Op dinsdag 28 januari 2003 20:31 schreef Love Mae King het volgende:
Nee, LMKaatje zit nu voor een paar dagen in New York City...te bevriezen...
Hij zal wel wat schrijven als zijn vingers weer ontdooit zijn...
Tip: goedkope gevoerde houthakkershemden en handschoenen rondom Canal Street, hartstikke warm.
quote:Noem maar een tijd en plaats en dan vertelt de LMK daar en dan alles wat Manono wilt weten...
Op maandag 10 maart 2003 10:27 schreef Manono het volgende:
En wanneer laat de LMK ons iets weten over zijn persoonlijke ervaringen?
quote:Maar dat is niet on-topic!
Op maandag 10 maart 2003 11:53 schreef Love Mae King het volgende:
Noem maar een tijd en plaats en dan vertelt de LMK daar en dan alles wat Manono wilt weten...
Dus ik hoop in Mei een paar weekjes mijn Peruaanse lover te gaan opzoeken. Ken al veel delen van Latijns Amerika maar Ecuador nog niet. Ik heb ook niet de bedoeling om dat land nu echt te gaan verkennen, maar wellicht gaan we een weekje de grens over (komende uit het noorden van Peru) op zoek naar een romantisch strand met een cabaña (tja, dat zit nu eenmaal in mijn hoofd... ) of een andere leuke spot om even samen te zijn. Dit met het idee in het achterhoofd dat ik heb gehoord dat de stranden van Ecuador mooier zijn, het leven er (nog
) goedkoper is dan in Peru en dit dan weer een excuus is om (eventjes) zijn familie te ontvluchten (zijn hele lieve mensen, maar even samenzijn kan ook geen kwaad).
Dus wie heeft er een goede tip (en uuuhm.. galapagos ligt dus niet in het budget nee... )
Gracias!
quote:Puerto Lopez!! Héél mooi en weinig toerisme (3 jaar terug toch). Kan je ook nog goedkoop naar de poor man's Galapagos (Isla de la Plata).
Dit met het idee in het achterhoofd dat ik heb gehoord dat de stranden van Ecuador mooier zijn, het leven er (nog) goedkoper is dan in Peru en dit dan weer een excuus is om (eventjes) zijn familie te ontvluchten (zijn hele lieve mensen, maar even samenzijn kan ook geen kwaad).
Ik ga al bijna weg hoor!
Of het extreem toeristische Montañita als je van surfen houdt...
quote:Heb je daar nog een adres/telefoonnummer/prijs van toevallig?
Op zaterdag 26 april 2003 15:24 schreef Love Mae King het volgende:
Hostería Mandala in Puerto Lopez!
quote:Vanaf Guayaquil pak je bus waar een mannetje heel hard "Puerto Lopez!!" bij staat te schreeuwen. En in Puerto Lopez loop je langs de kust helemaal naar het noorden (10 minuten), langs de vis-inbreng-en-schoonmaak-tenten (follow your nose) En daar zie je een grote paal met bewegwijzering (afstanden naar grote steden in de wereld) Daar is Hosteria Mandala. Cabañas en een prachtige tuin en supercoole eigenaars die je overal mee helpen en heerlijk kunnen koken. telefoonnummer volgens de LP: 604 181)
Op zondag 27 april 2003 13:18 schreef Hik het volgende:[..]
Heb je daar nog een adres/telefoonnummer/prijs van toevallig?
En qua bereikbaarheid: kom je er vanaf Guayaquil?
Deze reis toch maar aangegrepen om na 4 jaar weer eens naar de tandarts te gaan. Het idee om daar naar de tandarts te moeten als ik kiespijn ofzo krijg stond me toch eigenlijk niet echt aan. Ik vrees alleen wel dat ik mn eerste paar gaatjes heb
. Ook heb ik netjes een afspraak gemaakt bij het Tropencentrum voor 10 juni. Alleen heeft mijn opleiding het gepresteerd om een paar uur daarna de eindpresentatie van mijn project te plannen
(en dat wanneer er 10 dagen zijn waarop dat kan
)Ach mn projectgenoten merken vanzelf wel of ik er wel of niet ben
Enkele weken geleden m'n Footprint voor Ecuador besteld (en binnengekregen natuurlijk ), en o wat is dat leuk om te lezen. Heerlijk om tijdens een lange regenachtige treinreis je te verdiepen in zo'n reisgids. Toevallig kwam ik laatst iemand in de trein tegen die op de fiets door Chili was geweest en dat een paar jaar eerder ook had gedaan in Ecuador. Die heb ik dus wel ff wat dingen gevraagd en zorgde ervoor dat ik nog meer zin in kreeg om weg te gaan.
Vandaag na lang twijfelen toch maar een digitale camera gekocht. Mijn andere camera is al jaar of 7 oud en heeft geen optische zoom dus heb nu een Nikon Coolpix 2000 gekocht met 3x optische zoom. Nu alleen nog iets zoeken waar ik m veilig in kan stoppen zonder dat ie meteen gejat wordt. Iemand nog tips voor mij?
Hoe doen andere backpackers met iets van een kussen? Het lijkt me niet dat hoofdkussens in hostels de meest prettige zijn om op te liggen... Zelf zat ik te denken aan zo'n met kleding opvulbaar kussen, is dat wat of eigenlijk een absolute afrader?
Als iemand nog leuke verhalen, tips enzovoorts voor me heeft hoor ik het graag. Ga me voorlopig nog ff bezig houden met alle schoolzooi en de website waar de foto's van mn reis komen.
Ik ga proberen jullie de komende weken wat beter op de hoogte te houden, als het de komende weken lukt zal het me tijdens mn reis dan ook wel lukken
Veel plezier en ik ben benieuwd naar je ervaringen!
Oh nog even over dat kussen, ik zou gewoon een hoopje van je kleren maken en dan je slaapzak er half overheen leggen (als die lang genoeg is). Of gewoon zonder kussen gaan slapen, ik wende er gauw genoeg aan
Mijn theorie: Ik lig liever in mn eigen viezigheid dan die van iemand anders!
Qua kussen: ik slaap overal...
(behalve als de bus ontspoort )
quote:Misschien een idee om een tubetje noodvulling mee te nemen .................. overigens is er niet gezegd dat er in Ecuador geen adekwate tandheelkundige zorg mogelijk is.
Op zondag 25 mei 2003 20:12 schreef Lievurd het volgende:
Deze reis toch maar aangegrepen om na 4 jaarweer eens naar de tandarts te gaan. Het idee om daar naar de tandarts te moeten als ik kiespijn ofzo krijg stond me toch eigenlijk niet echt aan. Ik vrees alleen wel dat ik mn eerste paar gaatjes heb
.
Alles was goed bij de tandarts dus was wel een opluchting. Vanaf volgende week kan ik me lekker veel met mn vakantie bezig gaan houden. M'n colleges + stage zijn dan klaar en heb dus eigenlijk alleen mn tentamens nog. Daarnaast krijg ik dan mn vaccinaties. Het zal wel goed komen, maar toch heb ik er geen zin in
Ik las laatst ergens dat je op Schiphol een kamer na de douane kan boeken om te slapen. Hebben ze zoiets toevallig ook op Barcelona?
Watvoor lakenzak hadden jullie? Gewoon katoen of iets anders. En wat kostte ie ongeveer? Ik heb een fleece deken (o.a. voor op het vliegveld) en neem dus niet ook nog een slaapzak mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |