abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75766726
ik wou gister met de bus weer naar huis blijken de bussen niet meer te rijden, door een beetje sneuw?! ik kon wel met de bus naar het andere busstation waar ik zou moeten overstappen naar huis, komt de politie aanlopen dat niks meer reed.

Klacht: Qbuzz moet zich niet zo aanstellen door een beetje sneeuw.
pi_75766765
Qbuzz?
pi_75766766
klacht: mensen die in de verkeerde subfora posten
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_75766809
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef appelflappen het volgende:
ik wou gister met de bus weer naar huis blijken de bussen niet meer te rijden, door een beetje sneuw?! ik kon wel met de bus naar het andere busstation waar ik zou moeten overstappen naar huis, komt de politie aanlopen dat niks meer reed.

Is Arriva vervangen door Qbuzz??
Wie, ik?
pi_75766849
KLB
pi_75766886
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:34 schreef appelflappen het volgende:

sneuw!!!!!!!!!!
Feyenoord Rotterdam
pi_75766901
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:36 schreef Schuttingbeer het volgende:

[..]

Is Arriva vervangen door Qbuzz??
Qbuzz neemt Groningen,Drenthe en Friesland voor lief.
pi_75766952
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef appelflappen het volgende:

[..]

Qbuzz neemt Groningen,Drenthe en Friesland voor lief.
Regio Rotterdam rijden ze ook.

Maar goed, in het noorden scheen het nogal glad enzo te zijn.
pi_75767119
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Regio Rotterdam rijden ze ook.

Zoals ik al zei het sneeuwde, het was niet eens glad, nu is het gladder dan gisteren en het sneeuwt er ook nog bij, en nu kunnen ze opeens wel rijden.

Gaap.
pi_75767122
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef Dennis101 het volgende:
Hebben ze dan geen winterbanden onder de bus?
So we just called him Fred too
pi_75767150
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef Cothen het volgende:

[..]

Hebben ze dan geen winterbanden onder de bus?
Bel Qbuzz?
pi_75767202
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:44 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Bel Qbuzz?
Haha dat is bijna onmogelijk de lijnen staan nu rood gloeiend, ik kwam er net ook niet door heen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 13:47:49 #13
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_75767318
Jat een koe uit de wei, hebben ze zat van in Friesland.
When all else fails, you always have delusion.
pi_75767389
Ov alsof dat zonder sneeuw ook functioneerd...
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_75767420
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Mirel het volgende:
Jat een koe uit de wei, hebben ze zat van in Friesland.
Ik ben wonende in Drenthe...... Jeweetwel dat weiland.
pi_75767483
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:49 schreef FCZwolleZuid het volgende:
functioneerd...
pi_75768357
Als ze de veiligheid niet kunnen garanderen is het beter als ze blijven staan... Niet alleen jouw veiligheid, maar denk aan de ravage en schade/ gewonden als zo'n bus gaat schuiven...
Have fun...
  vrijdag 18 december 2009 @ 14:21:31 #18
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_75768730
Kwiebus
pi_75771241
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:12 schreef Handschoen het volgende:
Als ze de veiligheid niet kunnen garanderen is het beter als ze blijven staan... Niet alleen jouw veiligheid, maar denk aan de ravage en schade/ gewonden als zo'n bus gaat schuiven...
Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat de bussen worden stopgezet tijdens sneeuwval. In voorgaande jaren deed dit porbleem zich niet voor.

Zoals de meesten weten is Qbuzz nog vrij nieuw, en zal daarom denk ik ook zo weinig mogelijk schade willen rijden. Dit allemaal tenkoste van de reizigers die met -3 in de kou zullen blijven staan op bus/treinstation. Met dit als gevolg zullen er meer auto's zich op de openbare weg gaan bevinden met mensen die hun zoon,dochter,vader weet ik veel wat ophalen, dus dit leid eigenlijk tot meer risico op een ongelukken op de openbare weg, Wat dus ook duidelijk het geval was!

Waarom zouden ze wel in andere landen kunnen rijden met nog slechter weer? Ik betwijfel als het OV ooit nog naar behoren zal gaan functioneren in dit land, wat heb je aan het OV als het niet ter beschikking is.

De maatschappijen moeten niet om het kleinste geringste ding gaan janken en gelijk alle lijnen platleggen. Wat dat betreft zijn de organisaties een beetje verwend, de chauffeurs klagen al om vrijstelling als het dreigt te gaan sneeuwen. En we mogen toch aannemen dat onze chauffeurs over de nodige ervaring beschikken om een bus onder controle te houden? Daar worden ze toch voor getraind of niet dan?! het zijn geen hersenloze lui die achter het stuur zitten.

Maarja, het zijt zo helaas.
pi_75773455
Het is wel zo dat het OV in NL bij het minste of geringste (koud, warm, bladeren, ijs, whatever) plat gaat. Als je dit vergelijkt met landen met zwaardere weersomstandigheden dan vraag ik me wel af waarom dat allemaal hier niet kan idd
Have fun...
pi_75774347
Vandaag las ik overal verhalen dat de bussen weer volgens de dienstregeling reden. Ik heb 40 minuten op lijn 15 en lijn 11 staan wachten. Toen ben ik weer richting huis gegaan.
pi_75774432
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Vandaag las ik overal verhalen dat de bussen weer volgens de dienstregeling reden. Ik heb 40 minuten op lijn 15 en lijn 11 staan wachten. Toen ben ik weer richting huis gegaan.
dat klopt, ik heb gelezen dat de bussen met vertraging reden vandaag. Maar ik heb het over gisteren
pi_75776523
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:21 schreef appelflappen het volgende:

[..]

Dit is de eerste keer dat ik meemaak dat de bussen worden stopgezet tijdens sneeuwval. In voorgaande jaren deed dit porbleem zich niet voor.

Zoals de meesten weten is Qbuzz nog vrij nieuw, en zal daarom denk ik ook zo weinig mogelijk schade willen rijden. Dit allemaal tenkoste van de reizigers die met -3 in de kou zullen blijven staan op bus/treinstation. Met dit als gevolg zullen er meer auto's zich op de openbare weg gaan bevinden met mensen die hun zoon,dochter,vader weet ik veel wat ophalen, dus dit leid eigenlijk tot meer risico op een ongelukken op de openbare weg, Wat dus ook duidelijk het geval was!

Waarom zouden ze wel in andere landen kunnen rijden met nog slechter weer? Ik betwijfel als het OV ooit nog naar behoren zal gaan functioneren in dit land, wat heb je aan het OV als het niet ter beschikking is.

De maatschappijen moeten niet om het kleinste geringste ding gaan janken en gelijk alle lijnen platleggen. Wat dat betreft zijn de organisaties een beetje verwend, de chauffeurs klagen al om vrijstelling als het dreigt te gaan sneeuwen. En we mogen toch aannemen dat onze chauffeurs over de nodige ervaring beschikken om een bus onder controle te houden? Daar worden ze toch voor getraind of niet dan?! het zijn geen hersenloze lui die achter het stuur zitten.

Maarja, het zijt zo helaas.
Qbuzz is een dochter van NS

In Rotterdam Regio vielen ook bussen uit, dat komt omdat Qbuzz een chronisch bussentekort heeft, waardoor elke vertraging er toe leidt dat de hele dienstregeling er last van heeft, net als NS blijkbaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')