quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Dennis101 het volgende:
Maar je hebt wel tijd om dit verhaal te typen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Dennis101 het volgende:
Ja, heb ik ergens neergezet dat het druk is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Dennis101 het volgende:
Dan kan je ook gewoon gaan eten en schijten. Onze buurwinkel heeft weleens een de winkel een half uur dicht gegooid om te gaan eten en gewoon een briefje op de deur gehangen dat hij over een half uur weer terug was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, heb ik ergens neergezet dat het druk is?
Deur opslot naar de WC en eet een boterham als het dan toch niet druk isquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook gewoon naar de wc gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, leuk gedaan en bedacht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon gaan eten en schijten. Onze buurwinkel heeft weleens een de winkel een half uur dicht gegooid om te gaan eten en gewoon een briefje op de deur gehangen dat hij over een half uur weer terug was.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook gewoon naar de wc gaan
Dan gooi je de winkel dicht. Laat maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:31 schreef Sobraine het volgende:
[..]
En net dan loopt er iemand binnen en jat wat dingen mee. Helaas, kan niet.
Hangen toch sensoren en camera's. En naar de wc gaan doe je makkelijk binnen een minuutquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, leuk gedaan en bedacht.
Maar ik heb een sensor die registreert als er mensen in/uitlopen en of de deur open/dicht is. Zodra de deur dicht gaat krijgt mijn hoofdkantoor een seintje en heb ik een probleem.
En als jij je hoofdkantoor nou eens een seintje geeft dat je shopmanager zo laks is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Maar ik heb een sensor die registreert als er mensen in/uitlopen en of de deur open/dicht is. Zodra de deur dicht gaat krijgt mijn hoofdkantoor een seintje en heb ik een probleem.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Hangen toch sensoren en camera's. En naar de wc gaan doe je makkelijk binnen een minuut
Nee, ik heb een blanco strafblad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:37 schreef Panda72 het volgende:
TS je bent toevallig niet een werknemer van S?
Ja maar als TS een werknemer van S is kan ik mij voorstellen dat hij niet niet naar het toliet durft want dan word TS in elkaar gebeukt door zijn shopmanagerquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:37 schreef CyclingGirl het volgende:
Stel je niet zo aan en ga gewoon naar het toilet!
Gelukkig maar dat je niet voor S. werktquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Nee, ik heb een blanco strafblad.
Ik wil even aandringen hierop TS.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef BereNDD het volgende:
Wat voor type winkel werk je dan? En wat is de naam?
Redenatie die nergens op slaat, zodra ik mijn stoppen omzet zou dus ook mijn alarmsysteem uitzijn??quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:39 schreef __Saviour__ het volgende:
schakel de stroom even uit, kappen die sensoren er ook mee. Geef gewoon de schuld aan een zekering die eruit knalde.
Gedaan, hij zegt steeds: "ik kom zo". Dat is inmiddels ongeveer drie kwartier geleden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:41 schreef mp_40_fan het volgende:
Waarom bel je je shopmanager niet op met de vraag waarom ie er verdomme nog steeds niet is?
als de deur toch op slot zit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:42 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Redenatie die nergens op slaat, zodra ik mijn stoppen omzet zou dus ook mijn alarmsysteem uitzijn??
Ik zou eisen dat hij er in 10 minuten is en dat je anders die winkel dichtgooit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Gedaan, hij zegt steeds: "ik kom zo". Dat is inmiddels ongeveer drie kwartier geleden.
Hoe ver woont die sukkel van het werk af?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:43 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Gedaan, hij zegt steeds: "ik kom zo". Dat is inmiddels ongeveer drie kwartier geleden.
Heb je nu al gepoept?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:49 schreef Sobraine het volgende:
Breaking news!!!!: Ik heb hem nu aan de lijn, hij neemt de trein van kwart voor 4. Dat is dan heel spijtig want ik gooi om half 4 de winkel dicht want vanwege hartproblemen moet ik om half 5 een mexicaanse griepprik halen
Precies, gewoon dreigen en tegen em zeggen dat je had gehoord dat ie gewoon buiten met de hond liep. Desnoods dreig je er maar mee dat je het hoofdkantoor gaat bellen. Schijten en eten zijn tenslotte belangrijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zou eisen dat hij er in 10 minuten is en dat je anders die winkel dichtgooit.
Al geprobeerd maar nee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef Dennis101 het volgende:
Heb je trouwens geen andere collega's die je kan bellen om in te vallen?
Dan dan gewoon ff 10 minuten die deur op slot, hang een briefje op met "ben zo terug". En ga ontspannen zitten op de plee.quote:
Als ik jou was zou ik gewoon in een zak poepen en deze zak in zijn postvakje leggen en als hij geen postvak heeft stuur je gewoon de drol op naar zijn huisadres.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |