quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Dennis101 het volgende:
Maar je hebt wel tijd om dit verhaal te typen
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Dennis101 het volgende:
Ja, heb ik ergens neergezet dat het druk is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Dennis101 het volgende:
Dan kan je ook gewoon gaan eten en schijten. Onze buurwinkel heeft weleens een de winkel een half uur dicht gegooid om te gaan eten en gewoon een briefje op de deur gehangen dat hij over een half uur weer terug was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, heb ik ergens neergezet dat het druk is?
Deur opslot naar de WC en eet een boterham als het dan toch niet druk isquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook gewoon naar de wc gaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:26 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, leuk gedaan en bedacht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dan kan je ook gewoon gaan eten en schijten. Onze buurwinkel heeft weleens een de winkel een half uur dicht gegooid om te gaan eten en gewoon een briefje op de deur gehangen dat hij over een half uur weer terug was.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:29 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Dan kan je dus ook gewoon naar de wc gaan
Dan gooi je de winkel dicht. Laat maar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:31 schreef Sobraine het volgende:
[..]
En net dan loopt er iemand binnen en jat wat dingen mee. Helaas, kan niet.
Hangen toch sensoren en camera's. En naar de wc gaan doe je makkelijk binnen een minuutquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ja, leuk gedaan en bedacht.
Maar ik heb een sensor die registreert als er mensen in/uitlopen en of de deur open/dicht is. Zodra de deur dicht gaat krijgt mijn hoofdkantoor een seintje en heb ik een probleem.
En als jij je hoofdkantoor nou eens een seintje geeft dat je shopmanager zo laks is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:30 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Maar ik heb een sensor die registreert als er mensen in/uitlopen en of de deur open/dicht is. Zodra de deur dicht gaat krijgt mijn hoofdkantoor een seintje en heb ik een probleem.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef Adames het volgende:
[..]
Hangen toch sensoren en camera's. En naar de wc gaan doe je makkelijk binnen een minuut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |