Ik moet op die van mij maar weer XP gaan zetten want hij's bijna verkocht!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Joene het volgende:
Zometeen windows 7 op de netbook zetten thuis
Die EEE is van Hilde en ligt nu ongebruikt in de kast , dus ik flikker er 7 op dan wordt ie ms weer gebruiktquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet op die van mij maar weer XP gaan zetten want hij's bijna verkocht!.
Kut is dat he !quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Jarno het volgende:
De auto uitgraven was vanochtend best een karwei btw. Ding was sinds wonesdagmiddag niet meer gebruikt, lag best een laag sneeuw op!. M'n vingers hebben een uur lang getinteld en auw gedaan.
.
W7 draaide ook best ok op mijn S10e'tje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Die EEE is van Hilde en ligt nu ongebruikt in de kast , dus ik flikker er 7 op dan wordt ie ms weer gebruikt
Je ging de verkeerde kant op!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, was ik dus in Zeeland.
0,1 mm sneeuw gehad.
Wat is dit voor een prutswinter?
Ja, echt stom. Loop je daar in de stralende zon aan het strand, terwijl er miljoenen mensen gestrand zijn op Utrecht Centraal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef Jarno het volgende:
Arme jij.
PS: i kheb er oook gewoon water inzitten en gelukkig niet bevrorenquote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
wat is er moeilijk aan een koelvloeistofreservoir afvullen met KOELVLOEISTOF!!!
Brocolli'squote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef Joene het volgende:
Oh en ik weet nog geen groente's voor de kerst
ik vind het uberhaupt leukquote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en met de fiets ploegen door 30 - 50cm sneeuw is lachenals je met de auto bent is 't wat minder
!
creme brulee kan ik zelfs makenquote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja de Haricots had ik ook al een beetje ingedachte idd. Maar het is zo afgezaagd he ?
Check mn kerstmenu in het topic !
als de auto zou rijden zou ik 't ook doen. Wel mooi balen, want we moeten ook nog een hoop boodschappen halenquote:
Daar heb ik ijs van gehad in Spanje. Creme de Catalana smaakquote:
Waar is mevrouw J. dan, ligt die onder de kerstboom?quote:Op maandag 21 december 2009 11:00 schreef Joene het volgende:
Ja maar is ff kijkenmoeilijk men 2 dagen koken
Die helpt ook wel maar tochquote:Op maandag 21 december 2009 11:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar is mevrouw J. dan, ligt die onder de kerstboom?
bijna nakend, met een maretakje in d'r mondquote:Op maandag 21 december 2009 11:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waar is mevrouw J. dan, ligt die onder de kerstboom?
breng dr niet op het ideequote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bijna nakend, met een maretakje in d'r mond
Precies, het kan dan wel kerst zijn, maar vrouwen horen in de keuken!quote:
1x 8quote:Op maandag 21 december 2009 11:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Precies, het kan dan wel kerst zijn, maar vrouwen horen in de keuken!
Oh, voor hoeveel man moet je brutselen?
ik hou niet van de smaak van lamsvleesquote:Op maandag 21 december 2009 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik maak zelf couscoussalade met gegrilde groenten bij de gemarineerde lamsrib en kebab met feta![]()
luiaaard !quote:
Dat hadden wij aan het begin van het jaar waardoor het nu ook anders zal zijn dan anders.quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
vervelende ontwikkeling in de familie.
Zelfs voor JK nogquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 11:10 schreef boem-dikkie het volgende:
moblo heeft 't wel goed voor elkaar.
Ik moet werken eerste kerstdag. Dus waarschijnlijk gewoon goed en lekker eten als ik vrij ben. En tweede kerstdag loopt dit jaar iets anders dan geplanned in verband met vervelende ontwikkeling in de familie.
Beetje jammer altijd. Maar goed 't wordt vast wel gezellig.quote:Op maandag 21 december 2009 11:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat hadden wij aan het begin van het jaar waardoor het nu ook anders zal zijn dan anders.
Die heeft het niet zo op sneeuw en kou kennelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 11:22 schreef Adelante het volgende:
Ook nog een pop gemaakt met de kleine, J.
Nietus want morgen moet ik weer werkenquote:Op maandag 21 december 2009 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond gaat het weer sneeuwen, schijnt..
quote:Geleidelijk neemt de bewolking van het zuiden uit verder toe, in de middag gevolgd door sneeuw. In de middag in het zuiden en midden, vanavond sneeuwt het ook in het noorden van het land. Er kunnen opnieuw enkele centimeters sneeuw vallen. De middagtemperatuur ligt meest iets onder het vriespunt. De wind is zuidwest, geleidelijk zuidoost, matig, kracht 3 of 4, aan zee en op het IJsselmeer aanvankelijk soms krachtig, 6.
Komende nacht beperkt de sneeuwval zich naar alle waarschijnlijkheid tot het zuidoosten van het land. Er zijn naast wolken, ook opklaringen en het vriest licht tot matig. Dinsdagochtend is het op de meeste plaatsen droog en laat de zon zich even zien. In de middag nadert vanuit het zuiden een volgende storing, die in de namiddag in het zuiden sneeuw geeft.
Ik heb gisteren de snowboots aangehad, loopt prima.quote:
Kolere het blijft ook gewoon gaan sneeuwenquote:
jaquote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Jarno het volgende:
Goeie manier om onder de kerst uit te komen wel.
ga jij scheppen?quote:Op maandag 21 december 2009 11:32 schreef Joene het volgende:
hmmm ik denk dat het donderdag wel sneeuwvrij is toch ofzo
Nee nee nee!quote:Op maandag 21 december 2009 11:32 schreef Joene het volgende:
hmmm ik denk dat het donderdag wel sneeuwvrij is toch ofzo
en blikken soep!quote:Op maandag 21 december 2009 11:33 schreef Jarno het volgende:
Straks maar even heel creatief boodschappen doen, kan weinig meenemen maar dat we er lang mee kunnen doen zeg maar. Ik zeg veel macaroni en meuk enzo?
of gewoon 3 meter ofzo dat mag ookquote:
Ja en dan moet het volgende week maandag weer weg zijn want dan gaan we een weekje weg.quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 10:32 schreef Joene het volgende:
ben je nou nog steeds ziek ? Homo !
quote:Gemeenten stoppen met afval ophalen
Het mag van mij gewoon blijven liggen tot juni ofzo. maar dan wel zo dat er geen vervoer mogelijk is en ik een winterslaap kan houden.quote:Op maandag 21 december 2009 11:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja en dan moet het volgende week maandag weer weg zijn want dan gaan we een weekje weg.
Wat heb je toch gedaan man ?quote:
Echt he, een derdewereldland, ik zeg het jequote:
Niks gehoord. Ik wacht nog ff dus!quote:Op maandag 21 december 2009 11:40 schreef Joene het volgende:
ik hou dr van J , van de zomer wordt het gewoon weer 40 graden !
Hoe was je macbook avontuur afgelopen btw met die ene ad ?
ik heb niks gezien maar de vrouw heeft wat natte sneeuw gezien zei ze.quote:Op maandag 21 december 2009 11:43 schreef Jarno het volgende:
Kop van NH volgens sneeuwradar net wat sneeuw gehad, jij niks gezien J?
Wat er nu is trekt richting noorden weg gelukkig.
Me door mijn dochtertje vol op mijn mond laten zoenen terwijl die al overduidelijk aan het snotteren was...quote:
hahah joh wees toch blij als ze niet rijden en je van ellende vanuit huis met je vpn moet werken.quote:Op maandag 21 december 2009 11:46 schreef Jarno het volgende:
Ik hoorde van vrouwlief dat ze hier de boel op zich wel handig geregeld hebben, het is een afgesloten stukje spoor wat hier langs gaat en ze hebben de boel zo ingeregeld dat ze geen wissels nodig hebben. Af en toe een overstap dus maar er rijden zo iig wel treinen. Morgen hopelijk ook nog.
Oe dat zou mooi zijnquote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, morgen gesprek voor een baan.
Misschien vanaf het nieuwe jaar onder de spreekwoordelijke pannen.
GMTA JK.!quote:Op maandag 21 december 2009 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja! Precies dat smste ik net aan de vriendin.
klote men ! ondankbare hond ! krijg je net deze week je kerstpakket van het uwv , ga jij snel werkzoeken !quote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, morgen gesprek voor een baan.
Misschien vanaf het nieuwe jaar onder de spreekwoordelijke pannen.
puik nieuwsquote:Op maandag 21 december 2009 12:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja! Precies dat smste ik net aan de vriendin.
Zit ik voor niks mn sociale premies aftedragen , als je er toch geen gebruik van wilt makenquote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, ik laat mijn vrinden van het UWV wel een beetje zitten zo, J.
Nou ja, nog even afwachten wat ze precies aan loon bieden.quote:
Ga ik ook!quote:Op maandag 21 december 2009 12:23 schreef motorbloempje het volgende:
lunchtijd! even door de sneeuw naar de supermarkt baggeren
vooral omdat jij de bedlegende partij zou zijn in dit voorbeeld.quote:Op maandag 21 december 2009 13:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moest ook even gniffelen..
quote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef Adelante het volgende:
Ik werken, werken, werken... Tussen de middag boodschapjes gedaan, even thuis afgeleverd. Kom ik thuis, ligt mevrouw A. nog prinsheerlijk op bed, de hele stoep en opgang zitten onder de sneeuw en ze had geen zin om naar buiten te gaan. FFFFFFUUUUUUUUUU
Dan ligt ze op tafelquote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef Adelante het volgende:
Oh, maar ze gaat wel koken, dus als ik thuiskom staat er iets lekker warms op tafel
Ik zou eerder een fiets met een lekke band nemen op het moment dan eentje zonder lekke bandquote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik ga maar lopende boodschappen halen, denk ik.
De straat ziet er uit als één grote ijsplaat.
Bovendien heeft de vriendin mijn fiets mee, de hare heeft een lekke band..
iddquote:Op maandag 21 december 2009 13:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou eerder een fiets met een lekke band nemen op het moment dan eentje zonder lekke band
Das nog beter!quote:
Wachten tot (W)yppy thuis is en dan gaan.quote:Op maandag 21 december 2009 13:43 schreef Jarno het volgende:
Mja. Ben ook nog aan het bedenken hoe ik dat straks ga doen. Zonder fiets kan ik niks meenemen, met fiets weet ik niet waar ik de peuter moet laten..
Jij hebt je poes op je knieën zitten?quote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Das nog beter!
Ik ben ook gaan lopen
In de voortuin sta ik tot aan mijn knietjes in de sneeuw
Gister wilde ik foto's maken van mijn poesje in de sneeuw (wheheheh) maar die dacht krijg jij de tering maar. Mij te koud en dook dr mandje weer in
Ze zit graag op mijn knieënquote:Op maandag 21 december 2009 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij hebt je poes op je knieën zitten?
Nee ze is afneembaarquote:
Ik zou er zo het circus mee in kunnen!quote:
Wanneer je dat doet krijg ik dan vrijkaartjes ?quote:Op maandag 21 december 2009 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zou er zo het circus mee in kunnen!
Dat kon wel eens zomaar half zeven wordenquote:Op maandag 21 december 2009 13:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Wachten tot (W)yppy thuis is en dan gaan.
Jij wel. J. jij wel!quote:Op maandag 21 december 2009 13:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Wanneer je dat doet krijg ik dan vrijkaartjes ?
En das erg omdat? Winkels zijn hier tot 21:00 open!quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat kon wel eens zomaar half zeven worden.
Eh ja. Hier ehm, niet.quote:Op maandag 21 december 2009 14:01 schreef Tally het volgende:
En das erg omdat? Winkels zijn hier tot 21:00 open!
En dan woon ik nog wel in zo'n boerkutgatquote:
Ja Ukkie kan er inderdaad weinig aan doen. Dus word het lopen J.!quote:Op maandag 21 december 2009 14:06 schreef Adelante het volgende:
Ik zou niet gaan fietsen, zelf op je bek gaan is tot daaraantoe, maar met zo'n purk achterop/voorop
quote:Op maandag 21 december 2009 14:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, kinderbotjes helen snel.
Worden ze hard van.
Whehehe.
Hoe oud ben jij ookal weer?quote:Op maandag 21 december 2009 14:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien wel, misschien niet.
Maar als ik kinderen krijg, dan krijgen ze een Spartaanse opvoeding.
Beetje roadhoasekicken terwijl ik "THIS IS SPARTAAAAAAAA" roep, enzo.
WTF JK serieus ?quote:
Mooie leeftijd is dat 25quote:Op maandag 21 december 2009 14:36 schreef motorbloempje het volgende:
24 mooie lentes
maar komende lente passeer ik de 25
quote:
Ik zal dat maar opvatten als een compliment.quote:Op maandag 21 december 2009 14:35 schreef Joene het volgende:
Damn JK , ik dacht dat je een jaar of 26 was ofzeau !
Oh ik ben trouwens 29 geturned op 3 december jongstleden.
quote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef Tally het volgende:
Owh en ik ga toch naar mijn Papa
Even leuk veel en warm aankleden!
Dat ook. Bij de gedachten dat ik er zo weer uit moet krijg ik al de kriebelsquote:
Mja laten we houden op gewoon veel ouderquote:
O.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef Tally het volgende:
Mja laten we houden op gewoon veel ouder
Dat is dus een concentratiekamp in de Harz in Duitsland, waar V1 en V2's gemaakt werden in een tunnel door dwangarbeiders.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
wat is een Dora?
Een veelvoorkomende vergissing JK. Kan de beste gebeuren!quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
DOE JE WEL VOORZICHTIG, J????///
ER IS WEERALARM! ALLEEN DE RERCHTERSTROOK BESCHIKBAAR!
bis.
Love it!quote:Op maandag 21 december 2009 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De tering, koud en glad buiten!
Donderdag vrijquote:Op dinsdag 22 december 2009 07:56 schreef Jarno het volgende:
Nou, dat was geen pretje. Donderdag maar vrijnemen ofzo denk ik. Morgen kan helaas niet ivm afspraken.
je was met de auto?quote:Op dinsdag 22 december 2009 07:56 schreef Jarno het volgende:
Nou, dat was geen pretje. Donderdag maar vrijnemen ofzo denk ik. Morgen kan helaas niet ivm afspraken.
Neuh, met de trein. Maar fietsen was niet echt een optie. Achja.quote:
Dat vind ik nou het voordeel van de auto , die komt wanneer je hem nodig hebt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:10 schreef Jarno het volgende:
Trein was op zich goed te doen hoor. Eens in het uur maar ik wist wanneer dus kon zo instappen.
Mja. Die had ik dan uit moeten graven (niet gebruikt sinds vrijdag), de extreem gladde straat uit zien te komen, de dijk over, ik sla ff over.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat vind ik nou het voordeel van de auto , die komt wanneer je hem nodig hebt.
Whehehehe ik zei komt !
Waarschijnlijk gaan we 'm vrijdag pas weer nodig hebben als het 1e kerstdag bezoek gebeuren doorgaat. Proberen het toch wat te beperken, het autogebruik.quote:Op dinsdag 22 december 2009 08:27 schreef Joene het volgende:
Damn een halve week mn auto niet gebruikenwhehehehe
dat gaat bij mij niet voorkomen
Overigens zijn jullie dat #SeriousRequest gelul ook al zat ?
Thuis werken is doen alsof je werkt ja.quote:
Mwah ik luister gewoon standaard 3fm , en ik vind het hele jaar door leuk en nu ook wel alleen dat gezeik rondom die actie ben ik wel klaar mee.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
dat ook.... enige leuke is af en toe een nieuw bandje, maargoed, daar kun je ook KINK FM voor luisteren.
Likken dan maar J !quote:
Lekker dan maar weer... die griep mag van mij nu wel optyfen!quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:03 schreef Adelante het volgende:
Ah, zo'n morgen is het hier ook n00c!
Ik denk dat ik donderdag wel aardig kan inschatten of we vrijdag wel of niet weggaan, en zo nee, dan loop ik ff de lokale super door, als ze wat hebben neem ik het mee en anders improviseer ik wel wat. Ik ga sowieso niet meer de hele dag in de keuken staan maar een leuk stukje vlees kan altijd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo heeft gisteren de laatste boodschappen in huis gehaald: we hoeven nu niets meer voor de kersttot en met zondag hoeven we zelfs niet meer naar de winkel: fijn!
Dit zou 'm zomaar eens kunnen worden want ik heb ook nog aardig wat groentenmeuk liggen die op moet voordat we een weekje weg zijn...quote:
Motilium FTW.quote:
Nu ga ik eens bedenken wat ik aan moetquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh. Ik moet nog even bedenken wat voor loon ik wil voor het gesprek straks.
quote:
vooral je randstad rail berichten zijn positiefquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:27 schreef Armageddon het volgende:
Wegens het falen der berichtgeving van de HTM in Den Haag ben ik zelf maar iets gestart.
http://twitter.com/HTMDenHaag
Je moet gewoon even je uitkering + 1 euro cent vragenquote:
Werken is een beloning an sich, dus zelfs onder de uitkering zou ik het nemen, JK.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:40 schreef Joene het volgende:
[..]
Je moet gewoon even je uitkering + 1 euro cent vragen
Het tweede, A.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:50 schreef Adelante het volgende:
Maar is het een eerste gesprek of ben je al verder dat je het over looneisen mag hebben?
Ik hoop morgen toch er wel klaar mee te zijn...quote:
Ken het middel niet..? (Ben gewoon misselijk van al het snot en slijm dat ik moet verwerken.quote:
En als je echt obsessief veel kijkt, krijg je er dan nog tien bij?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, goed nieuws!
'Borstenstaarders leven vijf jaar langer'
Klinkt goed, hopelijk idd weer per 1/1 aan de bakquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het tweede, A.
Ik ben twee jaar geleden al bij dat bureau twee keer op gesprek geweest, toen wilde ze me al aannemen. Ik met mijn stomme kop voor een ander bureau kiezen (daar hadden ze iets leukere projecten). Nu belde ik toen mijn contract niet verlengd werd, ik kon begin oktober op gesprek komen, net voor sollicitatieprocedure uit. Nu zijn ze er eindelijk uit en willen ze me een functie aanbieden.
Al met al het vierde gesprek dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |