Ik moet op die van mij maar weer XP gaan zetten want hij's bijna verkocht!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:21 schreef Joene het volgende:
Zometeen windows 7 op de netbook zetten thuis
Die EEE is van Hilde en ligt nu ongebruikt in de kast , dus ik flikker er 7 op dan wordt ie ms weer gebruiktquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:23 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik moet op die van mij maar weer XP gaan zetten want hij's bijna verkocht!.
Kut is dat he !quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:24 schreef Jarno het volgende:
De auto uitgraven was vanochtend best een karwei btw. Ding was sinds wonesdagmiddag niet meer gebruikt, lag best een laag sneeuw op!. M'n vingers hebben een uur lang getinteld en auw gedaan.
.
W7 draaide ook best ok op mijn S10e'tje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Die EEE is van Hilde en ligt nu ongebruikt in de kast , dus ik flikker er 7 op dan wordt ie ms weer gebruikt
Je ging de verkeerde kant op!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo, was ik dus in Zeeland.
0,1 mm sneeuw gehad.
Wat is dit voor een prutswinter?
Ja, echt stom. Loop je daar in de stralende zon aan het strand, terwijl er miljoenen mensen gestrand zijn op Utrecht Centraal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef Jarno het volgende:
Arme jij.
PS: i kheb er oook gewoon water inzitten en gelukkig niet bevrorenquote:Op maandag 21 december 2009 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
wat is er moeilijk aan een koelvloeistofreservoir afvullen met KOELVLOEISTOF!!!
Brocolli'squote:Op maandag 21 december 2009 10:43 schreef Joene het volgende:
Oh en ik weet nog geen groente's voor de kerst
ik vind het uberhaupt leukquote:Op maandag 21 december 2009 10:52 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en met de fiets ploegen door 30 - 50cm sneeuw is lachenals je met de auto bent is 't wat minder
!
creme brulee kan ik zelfs makenquote:Op maandag 21 december 2009 10:51 schreef Joene het volgende:
Hmmm ja de Haricots had ik ook al een beetje ingedachte idd. Maar het is zo afgezaagd he ?
Check mn kerstmenu in het topic !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |