Ok, maar da's een andere discussie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat mij niet om rolpatronen, ik ga gewoon geen bakken geld investeren in themakamers voor kinderen die toch elk jaar iets anders willen
Mooi met afgebladderde verf en de opdruk: B E Dquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef amaranta het volgende:
Nouja, een bed van de Xenos zou ik niet snel kopen
Dat heb ik ook ooit gevraagd maar dat mocht dus nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:58 schreef amaranta het volgende:
Mama mag ik mijn kamer zwart verven.
Jahoor, als jij daar blij van wordt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Mooi met afgebladderde verf en de opdruk: B E D
kutaltoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gevraagd maar dat mocht dus niet
Ik pimpte altijd m'n eigen kamer met posters uit de OOR, lege drankflessen van m'n vader waar ik dan kaarsen in propte enzo
Ik was 16, geen 2 natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:00 schreef amaranta het volgende:
Kaarsen op de kamer is hier wel absoluut een no go.
Ik heb op mn 15e mn hele kamer knalrood geverfd, dat was ook redelijk benauwend achterafquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg nou wel dat dat zou mogen, maar misschien dat we met 1 muur beginnen ofzo. Meteen zwart is ook zo donker.
En roken doet ze buiten maar. Prima als ze wil roken, maar ze krijgt er geen extra zakgeld voor en ze doet het niet in huis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was 16, geen 2 natuurlijkIk had ook een asbak, dus dan kunnen kaarsen ook wel
Je geeft gewoon een prinsessenjurk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:02 schreef FUFR het volgende:
ik wilde Ramon een prinsessejurk geven via de sint maa ik mocht niet.
Dus wat doen we:
A we geven nix
B we geven een mooie jurk uit naam van de kerstman
C we sturen m anoniem
D kweetniet / geen mening
meggooquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar mijn kamer was echt ghastly. Mijn vader was er twee weken voor de verhuizing al heen verhuisd om het op te knappen, en had in de kinderkamers het meest goedkope granolschuimbehang geplakt. Er lag vloerbedekking uit 1950 in, bruin/wit gevlekt en een lichtblauw rolgordijn uit het vorige huis...
Ik had ook een keer een vlieg kapot gemept tegen de muur, die had ik laten zitten en er met benzinestift "VLOOG" onder geschreven. Verder krabte ik altijd dat schuimgranol er af. Toen ik 18 was kreeg ik eindelijk een kamer-upgrade, daarna ben ik heel netjes met m'n hok omgegaan
Dan wordt ze een hangjongere/breezer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
En roken doet ze buiten maar. Prima als ze wil roken, maar ze krijgt er geen extra zakgeld voor en ze doet het niet in huis.
Ja, maar die regel konden mijn ouders natuurlijk niet stellen met hun pakje shag per dag per persoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
En roken doet ze buiten maar. Prima als ze wil roken, maar ze krijgt er geen extra zakgeld voor en ze doet het niet in huis.
Oh nee, dat zou echt niet mogen van mijquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mijn hele kamer was lichtblauw met lichtgeel en dan een behangrand in het midden, erg smaakvol toen ik 9 wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar mijn kamer was echt ghastly. Mijn vader was er twee weken voor de verhuizing al heen verhuisd om het op te knappen, en had in de kinderkamers het meest goedkope granolschuimbehang geplakt. Er lag vloerbedekking uit 1950 in, bruin/wit gevlekt en een lichtblauw rolgordijn uit het vorige huis...
Ik had ook een keer een vlieg kapot gemept tegen de muur, die had ik laten zitten en er met benzinestift "VLOOG" onder geschreven. Verder krabte ik altijd dat schuimgranol er af. Toen ik 18 was kreeg ik eindelijk een kamer-upgrade, daarna ben ik heel netjes met m'n hok omgegaan
In dr eentje in de tuin? Wat gaat ze doen, hangen bij de glijbaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan wordt ze een hangjongere/breezer.
Toen ik op m'n 18e m'n kamer mocht opknappen heb ik blauw behang gekozen met een zonnetjesbehangrandquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh nee, dat zou echt niet mogen van mijIk wil het iig niet weten
[..]
Mijn hele kamer was lichtblauw met lichtgeel en dan een behangrand in het midden, erg smaakvol toen ik 9 was
Ik wil het JUIST wel weten. Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur. Maar ik wil het wel weten. Ik heb niet graag dat ze dit soort dingen stiekem gaat doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef Inu het volgende:
[..]
Oh nee, dat zou echt niet mogen van mijIk wil het iig niet weten
[..]
Mijn hele kamer was lichtblauw met lichtgeel en dan een behangrand in het midden, erg smaakvol toen ik 9 was
Met een jaar of elf gaat ze niet meer in de tuin hangen, daar is ze te stoer voor. Ze hangt dan dus bij het plantsoentje, waar ook de 16jarige scooterpuisten hangen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
In dr eentje in de tuin? Wat gaat ze doen, hangen bij de glijbaan?
Granolschuimbehanglotgenoot!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef Levitation het volgende:
Ik had groene vloerbedekking.En granolschuimbehang.
Ik bedoel dat als ze wil roken, dat ze maar in de tuin gaat staan. En niet in het huis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met een jaar of elf gaat ze niet meer in de tuin hangen, daar is ze te stoer voor. Ze hangt dan dus bij het plantsoentje, waar ook de 16jarige scooterpuisten hangen.
Ja, maar dan kreeg ik op mijn flikker.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Granolschuimbehanglotgenoot!
Deed jij ook krabben?
Precies. Dan kun je het tenminste monitoren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil het JUIST wel weten. Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur. Maar ik wil het wel weten. Ik heb niet graag dat ze dit soort dingen stiekem gaat doen.
Zelfde geld ook bijvoorbeeld voor het slikken van pillen. Liever niet, en ik keur het zeker neit geod. Maar als ze het doet dan ben ik daar wel graag van op de hoogte.
Als ik genoeg geld heb ga ik gewoon dezelfde regel instellen als mn ouders, niet roken = rijbewijsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik wil het JUIST wel weten. Dat wil niet zeggen dat ik het goedkeur. Maar ik wil het wel weten. Ik heb niet graag dat ze dit soort dingen stiekem gaat doen.
Zelfde geld ook bijvoorbeeld voor het slikken van pillen. Liever niet, en ik keur het zeker neit geod. Maar als ze het doet dan ben ik daar wel graag van op de hoogte.
Ik had ook nog Japanse tekens op mn kast geschilderd, vond ik ook gaafquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Toen ik op m'n 18e m'n kamer mocht opknappen heb ik blauw behang gekozen met een zonnetjesbehangrandMaar ik werkte bij Leen Bakker, dus mijn gevoel voor smaak was een beetje geoxideerd in die tijd
Je moet het ook naast je bed doen, zo met je hand tussen je matras en de muur en dan los gaan. Dan zie je het nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ja, maar dan kreeg ik op mijn flikker.
Ik mocht ook niet roken, maar een rijbewijs mocht ik toch gewoon mooi zelf betalen. Ik vind het nogal een buitenproportionele beloning eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik genoeg geld heb ga ik gewoon dezelfde regel instellen als mn ouders, niet roken = rijbewijsWerkte prima
[..]
Ik had ook nog Japanse tekens op mn kast geschilderd, vond ik ook gaafZag er niet uit natuurlijk
Ook dat is bullshit, jij hebt waarschijnlijk nooit de behoefte gehad om te roken. Mensen die dat willen doen het namelijk toch wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Als ik genoeg geld heb ga ik gewoon dezelfde regel instellen als mn ouders, niet roken = rijbewijsWerkte prima
Mijn ouders hadden ook een regel: je betaalt je rijbewijs maar mooi zelf.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik mocht ook niet roken, maar een rijbewijs mocht ik toch gewoon mooi zelf betalen. Ik vind het nogal een buitenproportionele beloning eigenlijk.
Schijnbaar hadden mijn ouders die meer in vergelijking met de jouwequote:Op vrijdag 18 december 2009 13:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik mocht ook niet roken, maar een rijbewijs mocht ik toch gewoon mooi zelf betalen. Ik vind het nogal een buitenproportionele beloning eigenlijk.
Herstel: geen een van onze kinderen, ongeacht het geslacht, krijgt een bed in de vorm van een ferrari of vloerbedekking met vlindertjes.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Als wij kinderen krijgen, krijgt een meisje pertinent geen bed in de vorm van een Ferrari en ook geen camouflagenetten aan het plafond. Tevens krijgt een jongen pertinent geen prinsessenbed en roze vloerbedekking met vlindertjes
Oh, de regel loopt wel door tot na je 18e bij onsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ook dat is bullshit, jij hebt waarschijnlijk nooit de behoefte gehad om te roken. Mensen die dat willen doen het namelijk toch wel.
Ik had een vriendin wiens moeder dezelfde regel had. Niet roken tot je 18e = rijbewijs. Op d'r 18e verjaardag stak ze voor de neus van d'r moeder een sigaret aan. Want ze had het rijbewijs toch in haar zakEn wat ben je er dan mee opgeschoten? Duizenden euro's armer en je kind rookt alsnog...
Och, ja, daar hebben we meneer Calvijn-him-self weer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:15 schreef bleiblei het volgende:
Als wij kinderen krijgen, krijgt een meisje pertinent geen bed in de vorm van een Ferrari en ook geen camouflagenetten aan het plafond. Tevens krijgt een jongen pertinent geen prinsessenbed en roze vloerbedekking met vlindertjes
Zo klopt ie beterquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:18 schreef bleiblei het volgende:
En onze kinderen mogen gewoon niet roken van mij.
Nix geen sancties. Ze mogen gewoon niet roken van hun vader. Punt.
En hoe dat uitpakt merken we tegen die tijd wel. Maar bij mijn ouders heeft het ook gewerkt (geen van ons 5en rookt). Al zitten er bij ons thuis geen SQ genen tussen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |