Ok, maar da's een andere discussie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Gaat mij niet om rolpatronen, ik ga gewoon geen bakken geld investeren in themakamers voor kinderen die toch elk jaar iets anders willen
Mooi met afgebladderde verf en de opdruk: B E Dquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:54 schreef amaranta het volgende:
Nouja, een bed van de Xenos zou ik niet snel kopen
Dat heb ik ook ooit gevraagd maar dat mocht dus nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:58 schreef amaranta het volgende:
Mama mag ik mijn kamer zwart verven.
Jahoor, als jij daar blij van wordt
quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Mooi met afgebladderde verf en de opdruk: B E D
kutaltoquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gevraagd maar dat mocht dus niet
Ik pimpte altijd m'n eigen kamer met posters uit de OOR, lege drankflessen van m'n vader waar ik dan kaarsen in propte enzo
Ik was 16, geen 2 natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:00 schreef amaranta het volgende:
Kaarsen op de kamer is hier wel absoluut een no go.
Ik heb op mn 15e mn hele kamer knalrood geverfd, dat was ook redelijk benauwend achterafquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef amaranta het volgende:
Ik zeg nou wel dat dat zou mogen, maar misschien dat we met 1 muur beginnen ofzo. Meteen zwart is ook zo donker.
En roken doet ze buiten maar. Prima als ze wil roken, maar ze krijgt er geen extra zakgeld voor en ze doet het niet in huis.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik was 16, geen 2 natuurlijkIk had ook een asbak, dus dan kunnen kaarsen ook wel
Je geeft gewoon een prinsessenjurk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:02 schreef FUFR het volgende:
ik wilde Ramon een prinsessejurk geven via de sint maa ik mocht niet.
Dus wat doen we:
A we geven nix
B we geven een mooie jurk uit naam van de kerstman
C we sturen m anoniem
D kweetniet / geen mening
meggooquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
Maar mijn kamer was echt ghastly. Mijn vader was er twee weken voor de verhuizing al heen verhuisd om het op te knappen, en had in de kinderkamers het meest goedkope granolschuimbehang geplakt. Er lag vloerbedekking uit 1950 in, bruin/wit gevlekt en een lichtblauw rolgordijn uit het vorige huis...
Ik had ook een keer een vlieg kapot gemept tegen de muur, die had ik laten zitten en er met benzinestift "VLOOG" onder geschreven. Verder krabte ik altijd dat schuimgranol er af. Toen ik 18 was kreeg ik eindelijk een kamer-upgrade, daarna ben ik heel netjes met m'n hok omgegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |