kan je oefenen met gitaar spelen word je misschien wel goedquote:Op maandag 21 december 2009 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Godverdomme, ligt m'n internet eruit, nouja zit toch voor de tv, godver ook niks op tv, dan maar een potje mijnevegeren, LEUK! dacht ik
niet dus
tyfesspel
[ afbeelding ]
Heb je geen behoorlijk spelletje ofzo?quote:Op maandag 21 december 2009 01:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Godverdomme, ligt m'n internet eruit, nouja zit toch voor de tv, godver ook niks op tv, dan maar een potje mijnevegeren, LEUK! dacht ik
niet dus
tyfesspel
[ afbeelding ]
quote:
Vanwaar diequote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef The_Dean het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=132199
HEADSHOT!quote:Op maandag 21 december 2009 12:01 schreef Meursault het volgende:
Unreal Tournament '99
Hoe oud ben je, 11 ofzo?quote:Op maandag 21 december 2009 12:40 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Vanwaar die?? Mustaine is ook gewoon een Gaylord eerste klas. Wat die gast over hem verteld is niet echt 'nieuws'.
we hebben een megadeth fanquote:
Joh, je moet in elk bericht van beide kanten een stukje overdrijven in acht nemen. Ook door anderen zijn er verhalen over Jeff Young verteld die niet fris zijn en Chris P, Marty, Al of Glen hebben hier niks over gezegd. Ik vind het trouwens nog best aannemelijk dat een componist van een nummer tegen de andere gitarist zegt "kijk, ik had zoiets in gedachten: *zingt lijntje* Kun je daar wat mee?".quote:Op maandag 21 december 2009 12:22 schreef The_Dean het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=132199
geboortedatum: 21-09-1985quote:
in zn fobo draagt hij een megadeth shirtquote:
Ja en? Ik zeg toch niet dat hij perfect is?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 13:17 schreef genakt het volgende:
[..]
in zn fobo draagt hij een megadeth shirt?!
Meer vintage dus?quote:Op maandag 21 december 2009 13:23 schreef TeleluvR het volgende:
Ik kom er net achter dat mijn James Burton 10 jaar ouder is dan ik dacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |