Wat kijk je raar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:49 schreef KaMo het volgende:
Oud, maar blijft gave foto
[ afbeelding ]
Die gast voor zijn ballen schoppen dat hij die foto's véél te duur wil verkopen. Wat een over het paard getilde zak hé...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
kwestie van smaak.Ik vind er erg goed spul tussen zitten
[..]
Ja hoor...
Ik kan het publiktierecht van die foto's ook kopen, zonder naam er in, 250 eur per stuk. Met naam mag ik ze op onze site zetten, gratis. Wat zullen we doen ?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die gast voor zijn ballen schoppen dat hij die foto's véél te duur wil verkopen. Wat een over het paard getilde zak hé...
haha niceeequote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond naar de 2 brothers on the 4th floor![]()
hé. leven die nog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:21 schreef Metalfreak het volgende:
Vanavond naar de 2 brothers on the 4th floor![]()
Daar stond ik ook al van te kijken, maar ze zijn toch echt geboektquote:
Al zoveel gedronken dat je de camera niet meer stil kunt houden?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef guitarist het volgende:
[..]
[..]
TVP vanuit de kleedkamer van B-town in Boxtel. Leuk zaaltje! http://twitpic.com/u1k0i
Dan moeten we dat even goed timen. Ik ben het grootste gedeelte van de dag behoorlijk druk. Eigenlijk ben ik alleen tussen ongeveer 17:30 en 18:45 thuis en aanspreekbaar. Maar dan kun je wel meteen een hapje mee eten als je dat aan durftquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:53 schreef The_Dean het volgende:
Brother! Ik ben misschien morgen in Lelystad [afhankelijk van het weer]... kan ik eventueel de gitaar ook wel oppikken...
Komt goed.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:25 schreef The_Dean het volgende:
Dan hoop ik al weer thuis te zijn
Dan zie ik je tegen de kerst wel verschijnen
Pics?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:43 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
yes logo van de band gemaakt! nog puntjes op de i, maar begin is er![]()
Ja brrquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Koude gitaarhalzen brrrrrrrrr![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |