Dit is gewoon 'not done'
Het is serieus net uit met mijn ex, en ik heb het er nog steeds moeilijk mee

We proberen het contact goed te onderhouden, in de hoop dat het ooit nog goed gaat komen.
Ik had hier eigenlijk geen verwachtingen meer in, omdat ik in de waan was dat mijn ex veel beter kon krijgen.
Het is namelijk een leuke, mooie en ook nog eens een heel erg spontane meid van halverwege de 20.
Zelf zie ik er ook goed uit en ben ik op sociaal vlak ook gewoon goed, maar zij is het gewoon helemaal.
De droom van elke man, zo ook als die van een collega van haar...
Ze heeft toen we wat hadden wel eens vaker over verteld.
Wanneer ze met haar collega's in de kantine wat aan het eten zat, was er altijd een mensenschuw, puisterig lelijk ICT nerdje wat haar de hele tijd aan het aangapen was.
Zo lang zo iemand dit alleen maar blijft doen is het niet erg, het is zelfs goed voor je zelf vertrouwen !
Laatst had deze ICT collega van haar eindelijk een als zijn moed bij elkaar geraapt om op haar af te stappen.
Hij zei "Ik hoorde dat het net uit is met je vriend, heb je zin om een keer bij mij thuis een filmpje te kijken ? "
Door deze opmerking voel ik me hartstikke goed, nu ik besef dat er zulke autistische en lompe gasten rond lopen heb ik weer hoop dat het goed gaat komen met mijn vriendin !