Eerst in Arnhem wonenquote:Op vrijdag 25 december 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe laat begint het neuken?
Ik begin tegen 20 uur met drinken. After 2 bottles I'll be ready to fuck.quote:Op vrijdag 25 december 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoe laat begint het neuken?
Gezellig! Maar er wordt afgezien van 'vrolijk kerstfeest' met geen woord gerept over kerst, OK?quote:
Ok!quote:Op vrijdag 25 december 2009 23:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Gezellig! Maar er wordt afgezien van 'vrolijk kerstfeest' met geen woord gerept over kerst, OK?
Moblo zuipt jullie allemaal onder de tafel!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:54 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, of je nou komt of niet, Gari en remlof en ik gaan ons sowieso enorm bezatten, succes gegarandeerd. Beter meedoen dus. Van MoBlo weet ik het niet want die ken ik nog niet.
Wie neemt een camera mee trouwens?
Ghe, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:56 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Moblo zuipt jullie allemaal onder de tafel!
Ja, begin maar vast met zuipen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 15:58 schreef remlof het volgende:
De sfeer zit er al goed in [ afbeelding ]
Dus Remlof moest het in z'n eentje afmaken?quote:Op zondag 27 december 2009 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
ja, dat was best leuk! Was alleen wat misselijk én we moesten uiterlijk om 00.06 de trein hebben, dus hadden voor de zekerheid de trein van 23.36 genomen
Seven. en ik hebben het nog tot een uur of vijf gerektquote:Op zondag 27 december 2009 14:53 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Dus Remlof moest het in z'n eentje afmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |