Zal wel een geld kwestie zijn en aangezien Gouda nou niet de meest rijke gemeente is.... Heb wel getekend zaterdag, vind het een goed initiatiefquote:
Ik heb ook geen flauw idee, denk dat ik maar ga stemmen op wat ik landelijk stem. En dat terwijl ik zaterdag omver gelopen werd door mensen die flyerden afgelopen zaterdagquote:Op maandag 1 maart 2010 18:48 schreef cherrycoke het volgende:
op wie gaan jullie stemmen woensdag ik weet het nog niet namelijk
dat mis ik dus ook jaquote:Op maandag 1 maart 2010 18:50 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik heb ook geen flauw idee, denk dat ik maar ga stemmen op wat ik landelijk stem. En dat terwijl ik zaterdag omver gelopen werd door mensen die flyerden afgelopen zaterdag
Wel jammer dat er geen stemwijzer of kieskompas is voor Gouda.
Misschien.. ik bedoel dat de tegenstellingen die landelijk al groter lijken te worden in Gouda helemaal groter zijn geworden.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:12 schreef Leandra het volgende:
Hoezo? Denk je dat het stemgedrag bij de gemeenteraadsverkiezingen in Gouda representatief zou kunnen zijn voor de uitslag van de landelijke verkiezingen in juni??
Landelijke politiek is geen gemeentelijke politiek. Landelijk is een gemiddelde van diverse lokale traditionele voorkeuren (rood in Oost-Groningen, blauw in Wassenaar, CDA / CU / SGP in de bible belt). En Gouda is geen gemiddelde stad voor heel Nederland.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:20 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Misschien.. ik bedoel dat de tegenstellingen die landelijk al groter lijken te worden in Gouda helemaal groter zijn geworden.
Er zijn of waren plannen om daar een voetgangersbrug te maken zodat je gemakkelijk vanaf de Vredebest de Kleiweg in kan lopen. Maar wordt inderdaad vast is van de hele lange adem, net als dat Huis van Gouda waar ze nu eindelijk aan lijken te beginnen....quote:Op maandag 1 maart 2010 22:44 schreef Duvel het volgende:
Oh en ik vind dat ze iets aan dat kutkruispunt moeten doen tussen de Spoortunnel en de Kleiweg, maar dat zal wel een zaak worden van de lange adem.
Voordat ze daar kunnen bouwen moet geloof ik eerst die fietsenstalling weg, en dan moeten eerst die romneyloodsen klaar zijn en zo. Het is al weken een bende daar bij het station, en als er iets iets dat Gouwenaren niet kunnen is het hun fiets op een normale manier in een fietsenrek duwen. Ik heb nog nooit zo'n ongelofelijke teringbende gezien van mensen die hun fiets, half op de standaard maar gewoon ergens neerpleuren. En dan heb ik toch ervaring met fietsenstallingen in Rotterdam en die in Utrecht ken ik ook...quote:Op maandag 1 maart 2010 22:54 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Er zijn of waren plannen om daar een voetgangersbrug te maken zodat je gemakkelijk vanaf de Vredebest de Kleiweg in kan lopen. Maar wordt inderdaad vast is van de hele lange adem, net als dat Huis van Gouda waar ze nu eindelijk aan lijken te beginnen....
Zoiets had ik destijds inderdaad gezien... Dus toen zijn ze ook maar definitief opgehouden met het onderhoud aan die panden?quote:Op maandag 1 maart 2010 23:41 schreef knars het volgende:
Die driehoek tussen de spoortunnel, kleiwegbrug en het station is grotendeels in handen van een vastgoedbedrijf (alles, op die kerk na).Daar wordt over een jaar of twee, drie alles gesloopt waarna er winkelpanden met een parkeergarage voor in de plaats komen. Ten minste, dat was het plan anno 2008, voordat het woordje "crisis" opdook.
Nou idd, onvoorstelbaar wat een bende is het in de fietsenrekken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Voordat ze daar kunnen bouwen moet geloof ik eerst die fietsenstalling weg, en dan moeten eerst die romneyloodsen klaar zijn en zo. Het is al weken een bende daar bij het station, en als er iets iets dat Gouwenaren niet kunnen is het hun fiets op een normale manier in een fietsenrek duwen. Ik heb nog nooit zo'n ongelofelijke teringbende gezien van mensen die hun fiets, half op de standaard maar gewoon ergens neerpleuren. En dan heb ik toch ervaring met fietsenstallingen in Rotterdam en die in Utrecht ken ik ook...
Aan de Bloemendaalkant wel, geen idee hoe het aan de kant van de stad is...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd, onvoorstelbaar wat een bende is het in de fietsenrekken.![]()
Oh ja. En dus kun je als vroegkomer aan het einde van je middag eerst je fiets uitgraven.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:32 schreef Brighteyes het volgende:
Net zo erg.Iedereen komt aanrijden, pleurt zijn fiets op een willekeurige plaats en rent het station in.
zet em aan de overkant van de weg, geen rotzooi gewoon alles netjes in de rekkenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 08:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Aan de Bloemendaalkant wel, geen idee hoe het aan de kant van de stad is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |