ïk ga greys pb-en.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:53 schreef Cat22 het volgende:
Hoi.![]()
Net heerlijk gefietst naar mijn ouders om het kerstmenu in elkaar te puzzelen. Was wel een beetje koud maar de sneeuwvlokjes op de terugweg maakten veel goed.Posters voor ons winterconcert in de winkels opgeplakt, chocomel en slagroom gekocht
en mijn kerstbestelling bij de bakker gedaan.
Nu wachten tot ik mijn tenen weer voel.....
MrS: veel succes dadelijk! En die koekjes zien er heerlijk uit, kan ik morgenochtend vroeg vast voor aanbellen toch?![]()
HINT! HINT! Ik denk dat ik weet wie de SS van JJ
H
is!
![]()
![]()
Vanmorgen op de fiets viel het kwartje. Ik ga Greys pb-en.![]()
Wat betreft mijn SS: geen idee.
Jij was ook nog niet geraden hè? Was jij het, je woont toch ook in 't Zuiden des lands?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef nieslief het volgende:
Het sipt hier sneeuw uit de hemelAls er nou 'ns fatsoenlijke sneeuw zou vallen
.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij was ook nog niet geraden hè? Was jij het, je woont toch ook in 't Zuiden des lands?
O.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
Ik woon meer in het noord-oosten.
Zonder officiële gokken zeggen we niks natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:05 schreef Strega het volgende:
Goedemorgen/middag,
Na een nacht niet slapen nog maar even ongeraais om 09.00
Ik krijg ineens een revelation....... Dizzy miss Lizzy is Pagan's Secret Santa (cupcakes), maar ze zou ook mijn SS kunnen zijn.
Behhh, ik weet het niet meer, maar 't Was wel hartstikke Leuk!![]()
Het sneeuwt hier al weer, hele dikke vlokken.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:14 schreef DeZwabber het volgende:
*zakt door gat in het dak topic binnen*
*plof*
Speleoenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:17 schreef JJH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een kekke rode helm heb je op!
Geen sport voor slimme mensen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Spele oendat heb ik vroeger wel eens gedaan
Om even op terug te komem is inderdaad jargon ja. Net als het feit dat we het over een rollertje hebben als het om een klant in een rolstoel gaat. Het is gewoon veel tekst anders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja nee, jij herhaalt wat JJH zei, hoef je geen sorry voor te zeggen.
En JJH gebruikt vast taxi-jargon ofzo, maar het klinkt gewoon suf vind ik.
Ik had vandaag twee minibapao's in mn bentoquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:23 schreef DeZwabber het volgende:
hey oh-oh![]()
je herinnert me eraan dat ik nog kip moet halen voor de bapao's![]()
Een Splut?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh, als je valt ben je een spele-oen
edit: en soms ook een splut
Ik zeg; DML is Pagan's Secret Santaquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zonder officiële gokken zeggen we niks natuurlijk
Rollertje hihiquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:23 schreef JJH het volgende:
Om even op terug te komem is inderdaad jargon ja. Net als het feit dat we het over een rollertje hebben als het om een klant in een rolstoel gaat. Het is gewoon veel tekst anders.
Het viel relatief wel mee trouwens, de mensen hadden een mooie dienst gehad, en "het zat er al even aan te komen" Voor de direct betrokkenen viel het dus wel mee, voorzover zoiets mee kan vallen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:
ik ga nu boodschappen doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had vandaag twee minibapao's in mn bento
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |