quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb net een PM gehad! Of ik dit wilde doorgeven :
"Het knort"
Wat gaat het worden, je eten vanavond? Ik ga voor sushi denk ik want ik eet alleen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff piekeren over mn boodschappenlijstje
Ranking the Stars begint vanavond, en das met Paul de Leeuw en allemaal dronken celebs en dus heel erg leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat gaat het worden, je eten vanavond? Ik ga voor sushi denk ik want ik eet alleen!
En ik hou het toch maar bij Popstars want dat andere heb ik nooit gevolgd
Ik weet wat het is, maar dat is toch al een hele tijd op vrijdagavond?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ranking the Stars begint vanavond, en das met Paul de Leeuw en allemaal dronken celebs en dus heel erg leuk![]()
Kendegedanie????
Ik moet vanavond natuurlijk naar het Glazen Huis kijken, want hij staat in onze provinciehoofdstad!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat gaat het worden, je eten vanavond? Ik ga voor sushi denk ik want ik eet alleen!
En ik hou het toch maar bij Popstars want dat andere heb ik nooit gevolgd
Nieuwe serie, Paul de Leeuw doet t weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet wat het is, maar dat is toch al een hele tijd op vrijdagavond?
Of begint er vanavond weer een nieuwe 'serie' daarvan? Want ik weet nog dat Loveless elke keer riep dat ie naar Ranking the Stars zat te kijken op vrijdag
Daar kijk ik altijd 's nachts naar in het weekend als er anders niks meer op is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik moet vanavond natuurlijk naar het Glazen Huis kijken, want hij staat in onze provinciehoofdstad!
Dinnetje wilde er graag heen, maar ik kan niet zo lang staan, dan val ik flauw..
Het is dat hij geen witte vlekjes op z'n borst en buik heeft anders had ik zo gezegd: Wat doet mijn Muis daar!!!!!!quote:
Oeh, das ook een goede tip!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Het is dat hij geen witte vlekjes op z'n borst en buik heeft anders had ik zo gezegd: Wat doet mijn Muis daar!!!!!!
Ik ga vanavond Ivo Niehe kijken die heeft een interview met de ouders van Rowan over het boek de Paardenjongen. Da's een van de eerste boeken die ik kocht toen we de diagnose van de jongens kregen.
Woensdag wordt de docu daarvan uitgezonden om 22.40 uur.
Ja he ik kreeg hem via het topic voor ouders van jonge kinderen met autisme van Oxymoron.quote:
Oei vakantie en ziek zijn dat ken ik. Gewoon negeren ja misschien helpt het wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Lekker weer naar Texel.
Wij willen er ook nog een keer heen maar dan wil ik niet weer ziek worden.
Want ik heb vakantie en jahoor snip verkouden en rillerig. En dat wil ik niet dus ik negeer het gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |