Mwah, 'k Zag vandaag 10 bakken VIRM in de IC Rsd - Zwolle, 12 bakken Vlissingen - Amsterdam en 12 bakken Shl - Ehv. Gisteren wel 4x plan V van Maastricht naar Arnhem, maar soitquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef RubenK het volgende:
Ja, maar je zou denken dat wanneer ze de dienstregeling halveren ze overal VIRM heen kunnen sturen of iets anders groots. En niet een enkel stel plan vZoals gisteren, dat al helemaal vol op sloterdijk aankwam
Verkeer en Waterstaat of zo. Ministerie van V&W.quote:
Er zullen zonder miljoenen kostende aanpassingen geen reizigerstreinen rijden op de Betuweroute.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Zou handiger zijn als er meerdere beveiliging systemen waren aangebracht op de hsl en de betuwe route. Want dan zouden er in de toekomst (meerdere) Passagiers treinen rijden.
Ohja, V&W was de afkorting.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Verkeer en Waterstaat of zo. Ministerie van V&W.
Wel humor als jij met je businessplan voor internationale treinen bij VWS voor de deur staat. Op zich wel het goede adres voor mensen met vergaande hallucinaties.quote:
Klopt, daarom was het handiger geweest als ze dat direct hadden gedaan maar jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zullen zonder miljoenen kostende aanpassingen geen reizigerstreinen rijden op de Betuweroute.
Hč ja, we bouwen een goederenlijn zo veel mogelijk om woonkernen heen zodat we er later reizigersstations kunnen bouwen waar geen hond komt, want als er wel een hond komt, ligt de spoorlijn blijkbaar zo dicht bij bewoond gebied dat de halve bevolking weer komt janken over geluidsoverlast en het grote gevaar van goederentreinen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:45 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Klopt, daarom was het handiger geweest als ze dat direct hadden gedaan maar jah
Hoeft nog geen eens extra stations. Er waren toch in het verleden plannen voor een HSl verbinding richting 't oosten? (wat niet is door gegaan) Nou daar hadden ze deze lijn voor kunnen gebruiken en dan had je zowel voor t goederen vervoer en een snelle reizersdienstquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hč ja, we bouwen een goederenlijn zo veel mogelijk om woonkernen heen zodat we er later reizigersstations kunnen bouwen waar geen hond komt, want als er wel een hond komt, ligt de spoorlijn blijkbaar zo dicht bij bewoond gebied dat de halve bevolking weer komt janken over geluidsoverlast en het grote gevaar van goederentreinen...
En als je het verkeerde VWS kiest krijg je met mij te makenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel humor als jij met je businessplan voor internationale treinen bij VWS voor de deur staat. Op zich wel het goede adres voor mensen met vergaande hallucinaties.
Als ze goed plannen niet. Dan kan het bestquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:51 schreef Duvel het volgende:
Maar zie je dan niet in dat dat kansloos is, zo'n combinatie?
Er reden er toch al voor personeel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er zullen zonder miljoenen kostende aanpassingen geen reizigerstreinen rijden op de Betuweroute.
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Als ze goed plannen niet. Dan kan het best
Als het al waar is: personeel != reizigers.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:52 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er reden er toch al voor personeel?
Kudo's voor wie de herkomst kent zonder zoekmachine.quote:ALL THIS STUFF HAS BEEN REPEATED TOO MANY TIMES
YOU CAN'T SELL THE SAME THING TO THE SAME OLD CROWD FOREVER...
Dan reageer je niet en laat je de rest gewoon lekker verder pratenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als het al waar is: personeel != reizigers.
En verder:
[..]
denk je dat de investeringen dat ene lijntje waard zouden zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef STTSJT het volgende:
Maar t gaat wel na rotterdam toe. en op t einde zouden ze een spoor richting enschede ofzo kunnen maken. En viola een snelle Verbinding van en naar t oosten van t land.
Ja en dan kun je ook nog... en dan, en zo!quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef STTSJT het volgende:
Maar t gaat wel na rotterdam toe. en op t einde zouden ze een spoor richting enschede ofzo kunnen maken. En viola een snelle Verbinding van en naar t oosten van t land.
na een aantal jaar wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:08 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
denk je dat de investeringen dat ene lijntje waard zouden zijn?
quote:UTRECHT - Meer dan de helft (51 procent) van de problemen van donderdag op het spoor zijn veroorzaakt door bevroren en besneeuwde wissels. Dat blijkt uit een analyse van de NS. Spoorwegbeheerder ProRail, verantwoordelijk voor de werking van de wissels, wilde vrijdag niet „in de media” reageren op de analyse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |