Hebben we wat te zoeken in die divisie?quote:Ondanks een kleine nederlaag (14-16) tegen Kroatië hebben de Nederlandse rugbyers promotie naar Europese Divisie 2A afgedwongen.
De Kroaten kunnen nog wel op gelijke hoogte komen, maar het onderlinge is in Oranjes voordeel.
Volgens mij is dit wel het hoogst haalbare voor Nederland. Nog een klasse hoger zitten landen als Portugal, Roemenie, Rusland en Georgie... daar gaan we het echt niet van winnen. Interessant om te zien of ze zich in de nieuwe klasse kunnen handhaven.quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben we wat te zoeken in die divisie?
België, Tsjechië, Polen en Duitsland zijn dan onze tegenstanders. Volgens de ranking zitten we in de middenmoot.
Nice! Hoop op een spannende finale, niet zo een als vorig jaar...quote:Op zondag 25 april 2010 17:40 schreef Beavis het volgende:
Ik heb alle wedstrijden van afgelopen ronde in de Super 14 geupload op Youtube.
Hiervoor heb ik een paar Bulls wedstrijden op mijn kanaal staan.
Mijn kanaal: http://www.youtube.com/user/Oldbie1
Super14 is op dit moment heel erg spannend. Mijn team (en regerend kampioen), Bulls, staat aan kop maar over 3 ronden kan het heel anders zijn en zij kunnen de semi-finals zelfs nog mislopen: http://www.super14.com/
[ afbeelding ]
Ze moet nog:
Thuis: Sharks
Thuis: Crusaders
Uit: Stormers
Ik zal de volgende ronden en de finalewedstrijden ook uploaden.
Veel plezier ermee
Vorig jaar was inderdaad een walk-over en een vrij teleurstellende finale voor de neutrale kijker. Hoewel je mij niet hoorde klagen. Een spannende finale is natuurlijk wel een stuk leukerquote:Op maandag 26 april 2010 21:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nice! Hoop op een spannende finale, niet zo een als vorig jaar...
Zijn er nog een beetje normale stadions over? Ik weet dat het Newlands vrij is, maar dat ligt niet in Pretoria. Zuid-Afrika speelt daar - na toestemming van de FIFA - ook haar test tegen Frankrijk tijdens het WK.quote:Op maandag 26 april 2010 22:33 schreef Beavis het volgende:
[..]
Vorig jaar was inderdaad een walk-over en een vrij teleurstellende finale voor de neutrale kijker. Hoewel je mij niet hoorde klagen. Een spannende finale is natuurlijk wel een stuk leuker
Persoonlijk zou ik dit jaar een finale Bulls-Stormers wel erg leuk vinden. Alleen jammer dat de Bulls een eventuele halve finale en finale niet op Loftus kan afwerken. Op 20 mei moeten zij hun stadion overdragen aan de FIFA.
Wat gebeurde er?quote:Op woensdag 28 april 2010 09:40 schreef aussieaussie het volgende:
Hoera, ons seizoen is 2 weken oud en ik heb de pols nu al in het gips zitten.
Ach, het hoort erbij zullen we maar zeggen...
Het wordt dan idd Orlando Stadium in Soweto (Johannesburg dus)quote:Op woensdag 28 april 2010 19:08 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Zijn er nog een beetje normale stadions over? Ik weet dat het Newlands vrij is, maar dat ligt niet in Pretoria. Zuid-Afrika speelt daar - na toestemming van de FIFA - ook haar test tegen Frankrijk tijdens het WK.
Hehe, misschien in het Odi Stadium? Ligt ook in de Bulls regio. Ziet er wel lollig uit. Orlando Stadium voldoet ook aan die eis en is wat dat betreft wat moderner.
Ik werd achterover geduwd en landde verkeerd en hoorde het gelijk kraken. De pijn viel mel mee en het duurde ook 4 dagen (na aandringen van mijn vrouw) voordat ik naar de dokter ging.quote:
Als de Bulls vandaag winnen van de Crusaders kunnen de Waratahs of de Brumbies zo 1 ronde voor het einde nog in de play-offs terechtkomen. Geen Nieuw-Zeelands team in de play-offs zou wel opvallend zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 17:40 schreef Beavis het volgende:
Ik heb alle wedstrijden van afgelopen ronde in de Super 14 geupload op Youtube.
Hiervoor heb ik een paar Bulls wedstrijden op mijn kanaal staan.
Mijn kanaal: http://www.youtube.com/user/Oldbie1
Super14 is op dit moment heel erg spannend. Mijn team (en regerend kampioen), Bulls, staat aan kop maar over 3 ronden kan het heel anders zijn en zij kunnen de semi-finals zelfs nog mislopen: http://www.super14.com/
[ afbeelding ]
Ze moet nog:
Thuis: Sharks
Thuis: Crusaders
Uit: Stormers
Ik zal de volgende ronden en de finalewedstrijden ook uploaden.
Veel plezier ermee
Het is bevrijdingsdag, nog geen weekendquote:Op woensdag 5 mei 2010 10:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als de Bulls vandaag winnen van de Crusaders kunnen de Waratahs of de Brumbies zo 1 ronde voor het einde nog in de play-offs terechtkomen. Geen Nieuw-Zeelands team in de play-offs zou wel opvallend zijn.
huh, ja je hebt gelijk... ik zat met vandaag in m'n hoofd...quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:48 schreef Beavis het volgende:
[..]
Het is bevrijdingsdag, nog geen weekend
Wedstrijd van de Bulls is vrijdag om 19:10
Ik kijk bij www.rugbyzone.comquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:56 schreef StinsonB het volgende:
Tvp!
Ik doe sinds kort aan rugby en vind het echt geweldig. Ook om te kijken is het echt gaaf. Die wedstrijden waar jullie het over hebben kun je zeker alleen via stream kijken?
www.scrum.comquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:25 schreef StinsonB het volgende:
Ik zal die site eens doorkijken, bedankt!
Zijn er trouwens nog wat sites over rugby die leuk zijn om te volgen? Zoiets als voetbalzone.nl maar dan voor rugby natuurlijk. Ik zou er graag wat meer over willen lezen, weet ik een beetje waar elk team staat enzovoort. Maakt het leuker om het allemaal te volgen!
40-35quote:Op woensdag 5 mei 2010 10:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als de Bulls vandaag winnen van de Crusaders....
Ben benieuwd of de Waratahs en de Brumbies kunnen profiteren van het verlies van de Crusaders!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:06 schreef Beavis het volgende:
[..]
40-35Na 80 minuten stond het nog 33-35 en toch kwam het goed.
Over zo'n 2 uur staat de samenvatting wel op mijn Youtube
Zou wel leuk zijn als zij de druk nog een beetje opvoeren.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de Waratahs en de Brumbies kunnen profiteren van het verlies van de Crusaders!
Inderdaad geen knock-on bij die try in de allerlaatste actie van de gamequote:Op vrijdag 7 mei 2010 23:45 schreef Beavis het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als zij de druk nog een beetje opvoeren.
"Home" Semi final voor de Bulls is wel zeker.
Ohja, samenvatting is online: http://www.youtube.com/user/Oldbie1
TOP 14 SEMI FINALSquote:14 May 2010
19:05 Swansea Ospreys (Wales) v Glasgow Warriors (Scotland), Liberty Stadium, Swansea
15 May 2010
Leinster Rugby (Ireland) v Munster Rugby (Ireland)
GUINNESS PREMIERSHIP SEMI FINALSquote:14 May 2010
21:00 USA Perpignan v Stade Toulousain, Stade de la Mosson, Montpellier
15 May 2010
16:30 RC Toulon v ASM Clermont Auvergne, Stade Geoffroy-Guichard, Saint-Étienne
quote:10 May 2010
13:30 Northamptan Saints v Saracens, Franklin's Gardens, Northampton
10 May 2010
16:00 Leicester Tigers v Bath Rugby, Welford Road, Leicester
Gewicht maakt niet echt uit als hooker of prop (oké het is wel mooi meegenomen) maar meer hoe je staat en hoe laag je kan staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:17 schreef StinsonB het volgende:
Afgelopen donderdag de scrum voor het eerst geoefend. Wist niet dat er nog zoveel eigenlijk bij komt kijken. Heb nu ongelooflijke spierpijn in mijn nek en bovenbenen.
Weet wel dat ik niet een positie als prop of hooker ambieer na deze training. Ben daar denk ook iets te licht voor (80kg).
quote:17:05 Vodacom Bulls - Vodacom Stormers / Super 14 Final @ Orlando Stadium, Soweto, South Africa
18:30 Leicester Tigers - Saracens FC / Guinness Premiership Final @ Twickenham, London, England
19:30 Leinster Rugby - Swansea Ospreys / Magners League Final @ RDS Arena, Dublin, Ireland
21:00 USA Perpignan - ASM Clermont Auvergne / Top 14 Final @ Stade de France, Paris, France
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |