quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
&¤@);//)&@) NS!!!
Al anderhal uur onderweg en ik ben hemelsbreed 10 km van huis.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
&¤@);//)&@) NS!!!
Bijna weekend.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Boehoehoe...het heeft 0,5 graden bevroren en er ligt 3 cm sneeuw...al onze wissels doen het niet meer! Waar de fuck zijn die dingen van gemaakt? Karton? Woest!!!
Ik snap m niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:24 schreef gijsje79 het volgende:
Half uur bezig geweest om m'n auto van z'n plaats te krijgen.
Buren zullen wel vrolijk zijn.
In z'n 2 koppeling los laten en motor blijft gewoon draaien he.
Ja bleef spinnen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik snap m niet?
Waarom in zn 2.. waarom blijft de motor draaien, wielen bleven spinnen ofzo?
Had vanmorgen ook last.. laagje sneeuw en ijs had mn deuren dicht gevroren. Dus rukken om die deur te openen.. dan krabben zonder handschoenen, allemaal sneeuw op mn handen, koude klauwen, schelden.
Toen snel binnen in de auto gaan zitten, laatste stukje sneeuw met de ruitenwisser willen verwijderen... gebeurt niks, snel er weer uit om die ruitenwisser los te maken, bijna op mn bek van de gladheid stoot mn knie.
Ga weer zitten.. rij weg, rij achter een auto, ruit word vies.. wil wegsproeien, sproeier onder de sneeuw gebeurt geen hol, schelden, uiteindelijk wat gesmolten sneeuw op mn ruit, ruitenwisser aan..
Wat een gedoe!
Ja onvoorstelbaar hequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Boehoehoe...het heeft 0,5 graden bevroren en er ligt 3 cm sneeuw...al onze wissels doen het niet meer! Waar de fuck zijn die dingen van gemaakt? Karton? Woest!!!
Maar beter dan miezerregen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:32 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja bleef spinnen.
Ja die last op die vroege morgen.
Fijn moet morgen 06.00 buiten staan op mijn fiets.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_vorst__.html?p=6,1
-15
Rug of 4 of 5 denk ik?quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:28 schreef Strolie75 het volgende:
Woehoe! Salaris staat er wel al op! Shoppen!![]()
![]()
Ik blijf discreet.quote:
Oh dan zat ik nog aan de lage kantquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik blijf discreet.
Maar het was wel een leuk bedrag. Salaris, eindejaarsuitkering en 4 maanden verrekening van salaris (in october promotie gemaakt, maar salaris wordt pas per 1-1-11 aangepast. Overige maanden zitten er met terugwerkende kracht bij).
Ik heb mijn vakantie en nieuwe matras er in elk geval uit.quote:
Eens...quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef Bastard het volgende:
Het maakt niet uit hoeveel je inkomsten zijn, je gaat er toch naar leven.
Niet zeuren. Daarentegen heb jij wel meer sneeuw dan wij!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:01 schreef gijsje79 het volgende:
Niets extra's hier.
Gewoon een normaal maand loon.
Toen was je minder culinear en was een doorgelegen matras geen probleemquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:03 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens...
Ik vraag me soms af hoe ik in godsnaam wist rond te komen toen ik nog studeerde of net begon met werken!
Het maakt niet uit.. over 4 jaar weten we zeker dat het loslaten van de zorg aan instanties een flater was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:05 schreef Strolie75 het volgende:
Ja joh, verhoog de premies maar weer, wij compenseren het wel.
http://www.telegraaf.nl/b(...)rs_Zorg__.html?p=1,1
Heb je haar geholpen of ben je snel doorgefietst om erover te posten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Damn, zag zonet een oud vrouwtje lelijk onderuit gaan
Ik zou meteen met je ruilen..quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:15 schreef gijsje79 het volgende:
Ben ik aan het rond kijken of ik misschien weer ga varen.
Dit werk wel een beetje klaar mee.
Uitgelachen en foto gemaakt. FAIL.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je haar geholpen of ben je snel doorgefietst om erover te posten?
Eminem albums luister ik heel vaak.. op het moment nog steeds March 9th albums van BIG luisteren dagelijks.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef Wessiej het volgende:
Soundscan Top 50 Album Artists Of The Decade:
Veel van die muziek
Ik keek naar buiten vanuit kantoor, ze werd wel gelijk geholpenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je haar geholpen of ben je snel doorgefietst om erover te posten?
PROEST ":Dquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Uitgelachen en foto gemaakt. FAIL.
Wel netjes van hem, 1e plek. Toffe muziek idd. Ook gaaf dat The Beatles nog steeds best verkopende zijn, al zijn ze al 40 jaar uit elkaar. Maar dan Nsync als best verkopende album na 1quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eminem albums luister ik heel vaak.. op het moment nog steeds March 9th albums van BIG luisteren dagelijks.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:27 schreef Bastard het volgende:
Ik zou meteen met je ruilen..
Was ook weer rond aan het kijken, het is heel frustrerend om een baan te hebben die je eigenlijk niet leuk vind, maar je kan ook geen kant op omdat je een hypotheek hebt, inkomsten zijn nodig, en in de zorg gaan werken (wat ik dus graag zou doen) brengt weer wisseldiensten mee die niet te combineren zijn met de Tam en de kinderen (schooltijden, opvangtijden) maw, ben fucked wat dat betreft.. stemt mij wel eens treurig de laatste tijd kan ik je zeggen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Uitgelachen en foto gemaakt. FAIL.
Dat komt omdat tienermeisjes, negers en babyboomers begin 2000 nog niet wisten hoe ze mp3's moesten downloaden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Wessiej het volgende:
Wel netjes van hem, 1e plek. Toffe muziek idd. Ook gaaf dat The Beatles nog steeds best verkopende zijn, al zijn ze al 40 jaar uit elkaar. Maar dan Nsync als best verkopende album na 1
Bestselling Digital Singles of the Decadequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat komt omdat tienermeisjes, negers en babyboomers begin 2000 nog niet wisten hoe ze mp3's moesten downloaden.
Lang leve iPhonequote:Op vrijdag 18 december 2009 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
&¤@);//)&@) NS!!!
Gijs neem zo'n pil die je vorige week ook ingenomen had.quote:Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Met de app "trein" kon ik wel real time zien welke treinen er uitvielen, op andere perrons binnenkwamen of vertraging hadden.quote:
Negers kwamen niet verder op het internet dan WWquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat komt omdat tienermeisjes, negers en babyboomers begin 2000 nog niet wisten hoe ze mp3's moesten downloaden.
Dat somt het gebruik van de Iphone inderdaad wel op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niet dat ik er veel mee opschoot.
Ik ook,... heb alle albums in mijn auto,... moet altijd lachen om zijn verhaal rap's. FACK vind ik grappig,... en dat nummer waarin hij een Arabier is,... iets met Freeze (politie) die hele tijd,.... gaat over een reet ofzo? Oh that ass? Geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Eminem albums luister ik heel vaak.. op het moment nog steeds March 9th albums van BIG luisteren dagelijks.
iPhonequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat somt het gebruik van de Iphone inderdaad wel op.
'Nieuwe' album Relapse ook? Wel goed album, ook van die gare teksten, Insanequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik ook,... heb alle albums in mijn auto,... moet altijd lachen om zijn verhaal rap's. FACK vind ik grappig,... en dat nummer waarin hij een Arabier is,... iets met Freeze (politie) die hele tijd,.... gaat over een reet ofzo? Oh that ass? Geen idee eigenlijk
Volgens mij somt dan 90% van de consumptiegoederen op die je bezit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat somt het gebruik van de Iphone inderdaad wel op.
Snap dat album niet zo. Vind dat nummer 3AM en We Made You leuk, maar voor de rest komt het zo Indiaans over. Waarom dat Indische accent overal inquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Nieuwe' album Relapse ook? Wel goed album, ook van die gare teksten, Insane
Indische accentquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Snap dat album niet zo. Vind dat nummer 3AM en We Made You leuk, maar voor de rest komt het zo Indiaans over. Waarom dat Indische accent overal in
Ja geweldigquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
'Nieuwe' album Relapse ook? Wel goed album, ook van die gare teksten, Insane
Damnquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:41 schreef Strolie75 het volgende:
Fotoreisverslag Antarctica - deel 1![]()
Doof? Hij lijkt wel een Pakistaan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:47 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Indische accent? 1e keer dat ik dit hoor.
Medicine ball is ook zo goed inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doof? Hij lijkt wel een Pakistaan?Horen betekent nooit meer un-horen
Het is klaar nu Gijs,... ga eens werken ofzo. Wil zelf ook nog kunnen genieten van mijn AOW!quote:
un-horen ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben hard aan het solliciterenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het is klaar nu Gijs,... ga eens werken ofzo. Wil zelf ook nog kunnen genieten van mijn AOW!
Even gekeken bij Djoser. Meer dan 7000 euro.quote:
Neequote:Op vrijdag 18 december 2009 10:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Doet me denken aan die Pakistaanse Peugeot 206 reclame,... die gasten die die auto in de vorm van een 206 deuken. Pakistaans accent,... kan het nooit meer un-horen. Google er maar eens op,... genoeg commentaar op zijn accent. De een hoort echter wat anders dan de ander. Zelf hoor ik een Pakistaan!quote:
Het is een duur vinkje Gijs!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even gekeken bij Djoser. Meer dan 7000 euro.En dan zit je een week kou te kleumen op een boot.
Wel mooi, maar voor dat geld weet ik leukere bestemmingen. En ik vraag me af hoe mooi zo'n ijsberg is als je er 1 uur naar hebt gekeken.
Ik heb besloten dat mijn volgende vakantie een goedkope en 'originele' vakantie wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Even gekeken bij Djoser. Meer dan 7000 euro.En dan zit je een week kou te kleumen op een boot.
Wel mooi, maar voor dat geld weet ik leukere bestemmingen. En ik vraag me af hoe mooi zo'n ijsberg is als je er 1 uur naar hebt gekeken.
Waarom niet via kerstslee Gijs!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:00 schreef kepler het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat mijn volgende vakantie een goedkope en 'originele' vakantie wordtBijvoorbeeld fietsen naar Rome
Ik heb ook een strak balzakje,... al dagen! Kan niet un-kou'en!quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
AntarcticaIk ga nu al dood van de kou.
Ik was in zwitserland tot tranen geroerd door wat ik zag ... kon een hele middag blijven zitten kijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:56 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
En ik vraag me af hoe mooi zo'n ijsberg is als je er 1 uur naar hebt gekeken.
Ik heb nog een aanbieding voor je. Een geheel verzorgde voetreis naar Rome. Je moet alleen zelf voor schoenen, eten en overnachtingen zorgen. 1000 euro!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:00 schreef kepler het volgende:
Ik heb besloten dat mijn volgende vakantie een goedkope en 'originele' vakantie wordtBijvoorbeeld fietsen naar Rome
Zo'n fietsreis lijkt me wel erg tof. Het is weer eens iets anders, en het enige wat je hoeft te betalen zijn de campings en af en toe een lekke bandquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:06 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb nog een aanbieding voor je. Een geheel verzorgde voetreis naar Rome. Je moet alleen zelf voor schoenen, eten en overnachtingen zorgen. 1000 euro!
Natuurquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik was in zwitserland tot tranen geroerd door wat ik zag ... kon een hele middag blijven zitten kijken.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:05 schreef Wessiej het volgende:
Het woord bed hé, dat lijkt ook gewoon op een bed!
Vergeet het losgeld niet wat je aan de zigeuners en maffia die je onderweg tegenkomt moet betalen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:08 schreef kepler het volgende:
Zo'n fietsreis lijkt me wel erg tof. Het is weer eens iets anders, en het enige wat je hoeft te betalen zijn de campings en af en toe een lekke band
Chronisch koude vingers! Ik heb het liever koud dan warm, maar dit is weer zo extreem hequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb ook een strak balzakje,... al dagen! Kan niet un-kou'en!
Tis een show Gijs.. komt niks uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Natuur
Eigenlijk ben ik ook wel voor een beter milieu. Alleen vertrouw ik al die gasten die nu in Kopenhagen zijn niet. Alleen maar bezig met zichzelf te verrijken. Wie kan er het meeste geld binnenslepen voor zijn land en/of bedrijf.
Het lijkt erop dat het tot kerst nog koud blijftquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Chronisch koude vingers! Ik heb het liever koud dan warm, maar dit is weer zo extreem he
Witte kerst word het zelfsquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:11 schreef kepler het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het tot kerst nog koud blijft
Gaat neeeeeeergens over inderdaad. Zou zomaar het beste jaar ooit kunnen worden! Ik heb gister op m'n 360 even de HD trailer van Crackdown 2 zitten kijken ook en ik kreeg weer een glimlach op mijn gezicht. Die game wordt zoooooo gaaf. En dan zijn er nog God of War 3, Final Fantasy XIII, Mario Galaxy 2...quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:11 schreef Strolie75 het volgende:
2010...wat een gamesjaar!![]()
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=382560
[ afbeelding ]
Tering...wel smeuig geschreven! Zat met samengeknepen billen te lezen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:13 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_is_een_held___.html
"vroeger vond ik de winters leuk maar die tijd is voorbij" OMG
Heerlijk Gijs! Waar zit je precies? Oslo?quote:
Nee we zitten in Trondheim, op bezoek bij de schoonouders van mijn broertjequote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk Gijs! Waar zit je precies? Oslo?
Ik vind het stiekem dat ik voor volgend jaar alle vakanties al gepland hebt! Ben me nu al het orienteren voor 2011.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:23 schreef kepler het volgende:
Volgens de laatste voorspelling komt het 2e kerstdag niet boven de -15![]()
Geen kinderen voor 2011 dus.. *noteert*quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk Gijs! Waar zit je precies? Oslo?
Ik vind het stiekem dat ik voor volgend jaar alle vakanties al gepland hebt! Ben me nu al het orienteren voor 2011.
Holy shit...ik kom zooooooooooo de deur niet uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:23 schreef kepler het volgende:
Volgens de laatste voorspelling komt het 2e kerstdag niet boven de -15![]()
Meen je?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
Stel je ff aan, aanstaande nacht word ook -15 hier
Ja...de aarde is toch aan het opwarmen omdat we zoveel C02 uitademen ofzo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Meen je?What the fuck echt. Waar is de tijd gebleven dat we het met wat natte sneeuw gewoon hadden gehad?
Stukje uit de nieuwste Simpsons aflevering, Homer tegen Lisa als ze naar buiten kijken en heel veel sneeuw zienquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja...de aarde is toch aan het opwarmen omdat we zoveel C02 uitademen ofzo?Minister Cramer heeft het zelf gezegd.
![]()
![]()
Ik hou ook altijd mn hart vastquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:31 schreef Strolie75 het volgende:
Externe collega krijgt zojuist bericht dat hij een boete van 510 euro tegenmoet kan zien.
Ik hoor hem nog vloeken!
Precies...grote rode strik eromheen en de belofte dat als ze Natalie vinden, ze Peter. R even bellen.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is er nou weer in Venezuela te doen? Nuke dat soort kutstaten toch gewoon
quote:Maria Alejandra Torres uit Mexico is gelyncht door forenzen nadat ze had geprobeerd een tas te stelen in een bus. Boze omstanders trokken de kleren van haar bovenlijf af en mishandelden haar.
Ze smeekte uiteindelijk midden op straat om vergiffenis. Torres hoort bij een gewapende bende uit Guatemala-stad die buspassagiers berooft. Drie kompanen wisten te ontkomen.
Er werd door een omstander zelfs benzine over haar heengegooid en aangestoken. De vrouw werd uiteindelijk gered door agenten. Ze zit in hechtenis.
Soortgelijke openbare lynchpartijen komen vaker voor in Guatemala. Meer dan 219 personen zijn het afgelopen jaar aangevallen. Tenminste 45 van hen overleefden het niet. Soms worden ook personen in publieke functies door een woedende menigte aangevallen. Zo ook een rechter die te mild zou zijn in de uitspraak tegen een verkrachter.
Prima volk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:01 schreef Wessiej het volgende:
Volkje hoor
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga hem vanavond thuis bekijken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
niemand moest lachen om de kapotte urn? Nee?
Fake.quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
Waar woon je?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:29 schreef Magneet het volgende:
en gewoon nog steeds geen sneeuw hier
Kheb mn auto in de zon gezet om te ontdooienquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:29 schreef Magneet het volgende:
en gewoon nog steeds geen sneeuw hier
25 maart whiskey feest, kom je ook?quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Er is zoveel te zien waar ik om moet lachen
OMGquote:Op vrijdag 18 december 2009 12:58 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
25 maart whiskey feest, kom je ook?
Toegang 32,50
whiskey tot 60,- gratis, boven de 60,- kleine bij betaling.
Fake Gijs!quote:Op vrijdag 18 december 2009 12:23 schreef Bastard het volgende:
Ja,...quote:
Denk Google Streetview, mensen jatten auto met hamer, nu op interwebz.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,...Dat had ik ook? Gespuis ofzo? Boeien!
Stel bouwvakkers bij een vieze auto.... verdacht hmmmquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,...Dat had ik ook? Gespuis ofzo? Boeien!
Ze stelen dan wel een juweeltje!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Denk Google Streetview, mensen jatten auto met hamer, nu op interwebz.
Gast denk na, die auto gaan ze niet jattenquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:48 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Denk Google Streetview, mensen jatten auto met hamer, nu op interwebz.
JAWELquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gast denk na, die auto gaan ze niet jatten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Bastard het volgende:
Kijk hadden ze nou een tulband om... ok.
Much to learn you have.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Wessiej het volgende:
Weet ik dat, 3 mislukte Polen bij een vieze auto, ze komen aan met een mooiere auto, ookal willen ze de banden stelen, moeten ze zelf weten.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Bastard het volgende:
Tis eerder dat die auto niet meer wil starten
Telegraaf journalist +1quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:50 schreef Wessiej het volgende:
Weet ik dat, 3 mislukte Polen bij een vieze auto, ze komen aan met een mooiere auto, ookal willen ze de banden stelen, moeten ze zelf weten.
Nee ze zien er fris uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:51 schreef Bastard het volgende:
En dan banden jatten met een hamer.. apart volk
quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:52 schreef Chocobo het volgende:
Final Fantasy![]()
[ afbeelding ]
http://kotaku.com/5429436(...)kirts-start/gallery/
Ben ook klaar met screens en info,... wil er niks over weten!quote:
Alleen grappige nieuwtjes...figures, cosplay, potions, verkoopcijfers...dat soort onzin.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:55 schreef Chocobo het volgende:
Ben ook klaar met screens en info,... wil er niks over weten!
Home goodiesquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Alleen grappige nieuwtjes...figures, cosplay, potions, verkoopcijfers...dat soort onzin.
Onhoudelijk ga ik vanaf nu voor de zelfopgelegde nieuwsblok.
NeoPDP FTWquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:57 schreef Strolie75 het volgende:
Ik twijfel of ik in maart toch niet die 40" Full HD Plasma zal halen...voor Final Fantasy.
Ja ik ook,... werd gek. Moest het mezelf echt aanleren. Grote teleurstelling vond ik het!quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:59 schreef Strolie75 het volgende:
Benieuwd of je de horizontale en verticale camera axis bij dit deel wel zelf kan aanpassen trouwens.
Kan me nog herinneren hoe woest ik was toen dat bij FFXII niet kon.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
?
Komt ie nou wel of niet op de 360?
Speel Phoenix Wright, het zijn allemaal ratten die advocaten!quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:07 schreef Bastard het volgende:
http://ad.nl/ad/nl/1038/R(...)m-onder-proces.dhtml
Waarom hebben die mensen een advocaat
Boeten voor je daden!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:07 schreef Bastard het volgende:
http://ad.nl/ad/nl/1038/R(...)m-onder-proces.dhtml
Waarom hebben die mensen een advocaat
Boeten voor je daden!
Heel FFXII was een teleurstellingquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja ik ook,... werd gek. Moest het mezelf echt aanleren. Grote teleurstelling vond ik het!
Ja is toch omgekeerde wereld hier of niet dan?quote:
Echt niequote:Op vrijdag 18 december 2009 14:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Heel FFXII was een teleurstelling
M$ puntenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, waar kon je ook alweer online die M$ points kopen?
Ik bestel ze altijd via Gamehubs.com, dan heb je ze binnen 24u met uitzondering van het weekend. Verder zijn er nog wat kleinere shops als live-codes.nl ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:28 schreef Strolie75 het volgende:
Roy, waar kon je ook alweer online die M$ points kopen?
Heeft niks met sloeberigheid te maken, ik wil mijn CC minder gebruiken omdat ik aan het eind van de maand altijd onaangenaam verrast wordt. En nu is er een site waar je ze online met iDeal kunt kopen.quote:
Ideal... was daar niet vorige week iets mee Gijs... gegevens op straat enzoquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heeft niks met sloeberigheid te maken, ik wil mijn CC minder gebruiken omdat ik aan het eind van de maand altijd onaangenaam verrast wordt. En nu is er een site waar je ze online met iDeal kunt kopen.
Deze zocht ik dusquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Oh. Zonder CC dus. Euh, deze dan:
http://www.instabuy.nl/
Maar die is 10 euro duurder voor 4200 puntenquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Deze zocht ik dus
http://www.gamecard.nu/
Vrijdagmiddag Gijs?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:27 schreef Bastard het volgende:
Stoplicht steeds op rood? Conspiracy!
Patat etenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probleem!
Ik dacht vanmiddag: vanavond ga ik frietjes etenMaar nu het bijna zover is, heb ik ineens geen trek meer in frietjes
Wat nu
Friet > Patatquote:
Turkse pizzaquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Probleem!
Ik dacht vanmiddag: vanavond ga ik frietjes etenMaar nu het bijna zover is, heb ik ineens geen trek meer in frietjes
Wat nu
Patatje Pinda, duidelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Friet > Patat
Klinkt ook beter.
"Patat Pinda"
of
"Frietje satésaus"
Dit bewijst alleen dat er meer boeren dan beschaafde mensen zijn.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef kepler het volgende:
http://www.googlebattle.com/?domain=friet&domain2=patat&submit=Go!
Lijkt me duidelijk
Google image search op patatquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef kepler het volgende:
http://www.googlebattle.com/?domain=friet&domain2=patat&submit=Go!
Lijkt me duidelijk
Ik zou dr van patat geven! Daar in de winkel.. hop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:54 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Google image search op patat
[ afbeelding ]
Klinkt als een coole avond!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:56 schreef Wessiej het volgende:
Burger King zometeen, daarna naar Halo Smurfen film.
quote:
Ik zit ook liever thuis hoor,... film ervaar je tegenwoordig beter thuis dan in die vieze bioscopen van tegenwoordig. Het magische van de bioscoop is er toch al jaren af!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:59 schreef Magneet het volgende:
[..]alsog naar de film gaan nog leuk is tegenwoordig met al die kutkoters die lopen te etterbakken.
Lol?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:59 schreef Magneet het volgende:
[..]alsog naar de film gaan nog leuk is tegenwoordig met al die kutkoters die lopen te etterbakken.
ik heb de laatste 5-6 jaar een aantal keer geprobeerd een leuke avond in de bioscoop te hebben maar iedere keer wordt dat vergald door kutkoters.Schreeuwen, , gooien, telefoons en andere crap.quote:
Hij gaat dood op het eind,.quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:43 schreef Strolie75 het volgende:
Zuurkoolstampot met rookworst en spekjes hier.
Nu The Wire kijken.
Heerlijk warm op de bank.
Nou dan ga je toch echt naar de verkeerde biosquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:13 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik heb de laatste 5-6 jaar een aantal keer geprobeerd een leuke avond in de bioscoop te hebben maar iedere keer wordt dat vergald door kutkoters.Schreeuwen, , gooien, telefoons en andere crap.
En ook niet van medelanders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:11 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga altijd naar scheveningen, nu ook met 3D schermen, 15 min. met de bus, geen last van kinderen. Top
Nope, nooit. Denk dat die allemaal in de binnenstad van Den Haag zitten, gewoon altijd lekker rustig in de biosquote:
Dat gaan we allemaal Gijs.quote:
Die zitten ook niet in de binnenstad, ze zitten voornamelijk in Pathe de Kuipquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:14 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nope, nooit. Denk dat die allemaal in de binnenstad van Den Haag zitten, gewoon altijd lekker rustig in de bios
Vorige keer was ik er met inglourious basterds, zat er een engelse achter mij. Ja halve film was in het duits/frans/italiaans, dus ik hoorde heel zachtjes vertaling, maar niet storend
Den Haag, denk dat ze naar de kuip gaan ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:23 schreef kepler het volgende:
[..]
Die zitten ook niet in de binnenstad, ze zitten voornamelijk in Pathe de Kuip
Nou in de binnenstad kwam ik ze nooit tegen, ze moeten ergens heenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Den Haag, denk dat ze naar de kuip gaan ja.
Wat is er kut aan scheveningenquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Scheveningen is maar een poep bioscoop, Spui is veel relaxter. Heb ook vrijwel geen last gehad van kutbezoekers, je moet er gewoon voor zorgen dat je niet de eerste week naar een grote film gaat. Ook doordeweeks heb je vrijwel geen last van bezoekers.
Elke keer als ik er was waren er gigantische rijen. Je moet in een te kleine ruimte wachten voor je naar binnen gaat. Het was te ver wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wat is er kut aan scheveningen? Je hebt stoelen en een scherm.
O, ik loop er nu gewoon in zonder 1 man die voor mij staat, niemand gaat nog naar de biosquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Elke keer als ik er was waren er gigantische rijen. Je moet in een te kleine ruimte wachten voor je naar binnen gaat. Het was te ver weg
Ik ben wel benieuwd wat je van de film vindt. Ik ga 9-1 waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O, ik loop er nu gewoon in zonder 1 man die voor mij staat, niemand gaat nog naar de bios
Vanavond wordt hem niet, iemand moet uit Noordwijk komen, kan dan niet meer teruggaan. Morgen of anders zondag waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je van de film vindt. Ik ga 9-1 waarschijnlijk.
Kansloze bioscoop!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:11 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga altijd naar scheveningen, nu ook met 3D schermen, 15 min. met de bus, geen last van kinderen. Top
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn wekker ging vanochtend om 7u af terwijl ik me niet kan herinneren dat ik 'm aangezet heb? Echt heel vreemd
Ik ben er ook klaar meequote:Op zaterdag 19 december 2009 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Al die FFXIII filmpjes op www.gametrailers.com
Intro, cutscenes, gameplay...
Zoooooooooooo NIET aanklik.
Ik begin wel een beetje gehyped te raken. Gister de Giant Bomb quick look van Fahrenheit nog eens gekeken. Was toch wel een erg originele game met enkele briljante stukken! Heavy Rain gaat veel verder. Volgens mij wordt het een erg unieke, volwassen, ervaring. Heel anders dan de " traditionele" games als Splinter Cell, GoW3, FFXIII, etc die we allemaal rond die tijd zullen spelen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Damn, Heavy Rain komt gewoon echt in februari al. Dat had ik niet verwacht
Ik weet niet wat er met die website gebeurt is, vroeger was het wel cool, nu vind ik het echt een kutsite geworden! Vage formaat bestanden, teveel onzinnige en spoilerige content, reclames die je niet kunt wegklikken.quote:
Ik volg er echt helemaal niets over. Ook de drang niet,... kaal en naakt moet ik het ervaren!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:09 schreef Strolie75 het volgende:
Al die FFXIII filmpjes op www.gametrailers.com
Intro, cutscenes, gameplay...
Zoooooooooooo NIET aanklik.
Ja nou er komt echt genoeg uit hoor,... de zware regenval moet maar even wachten. Dat is,... als het wat is!quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik begin wel een beetje gehyped te raken. Gister de Giant Bomb quick look van Fahrenheit nog eens gekeken. Was toch wel een erg originele game met enkele briljante stukken! Heavy Rain gaat veel verder. Volgens mij wordt het een erg unieke, volwassen, ervaring. Heel anders dan de " traditionele" games als Splinter Cell, GoW3, FFXIII, etc die we allemaal rond die tijd zullen spelen.
Gek genoeg dacht ik ook zo over mijn vrouw. Echter,... rond die periode heb ik mijn PS3 zoooo nodigquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
Ik wil Heavy Rain ook gebruiken om mijn kuiken achter de consoles te krijgen. Handheld games vindt ze geweldig (ze is nu bijvoorbeeld helemaal verslaafd aan Bowsers Inside Story) maar console games trekt ze niet. Ze vindt de besturing te ingewikkeld. Aangezien ze gek is op psychologische thrillers en TV shows als Law & Order is Heavy Rain misschien een leuke game voor haar! Het is immers meer een interactieve film dan een "echt" spel.
Dat is ook weer waar...misschien even wachten tot na de zomer...het heeft geen haast.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gek genoeg dacht ik ook zo over mijn vrouw. Echter,... rond die periode heb ik mijn PS3 zoooo nodig
God of Warquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:02 schreef Chocobo het volgende:
Noot,... God of War 2 uitgespeeld. Serieus genoten,.... geweldig om deel 1 en 2 achter elkaar te spelen. Erg cool wat het verhaal betreft. Een trophy heeft bij mij echter een bugSerieus,... een bug in de trophy
Sony,... afijn Boss Batch 3 doet het bij mij niet, terwijl ik het spel helemaal uitgespeeld heb!
[ afbeelding ]
Goddelijk,... inderdaad. Noem me maar gek, maar ik heb meer van God of War collection genoten dan van Uncharted 2quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
God of WarZo gaaf. Vreemd trouwens dat BB3 het niet doet, die is in principe verplicht zeg maar
Vond het ook wel mooi om beide games zo vlak achter elkaar te spelen, ik was veel dingen over het verhaal al weer vergeten. Waarom was Kratos ook alweer boos op de Goden bijvoorbeeld? Iets met verraad, maar waarom was dat ook weer? Nu weet ik het weer en ik heb genoten. Verhaalvertelling en gameplay zijn Goddelijk. Zin in 3!
Ik heb hetzelfde hoor, Uncharted 2 viel een beetje tegenquote:Op zaterdag 19 december 2009 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goddelijk,... inderdaad. Noem me maar gek, maar ik heb meer van God of War collection genoten dan van Uncharted 2En inderdaad,... BB3 is gewoon een standaard trophy,... unlocked alleen niet
Verhaal inderdaad Gijs. Die oorlog tussen de Titans en de Goden,... en hoe Kratos in het verhaal past! Ares en Athena inmiddels dood,... Zeus gewond,....
Deel 2 in HD was trouwens ziekelijk mooi!quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde hoor, Uncharted 2 viel een beetje tegen![]()
Ik had trouwens bij het gevecht met Zeus een leuke bug. Je gooit eerst Zeus links tegen de pilaren en later rechts. Maar bij mij vloog Zeus het platform af in plaats van tegen de pilaren. Hij kwam niet meer terug en ik stond daar maar. Er gebeurde niets meerMoest checkpoint herladen
Kan ik dat nog ergens nalezen? Ik heb deel 2 nooit uitgespeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Goddelijk,... inderdaad. Noem me maar gek, maar ik heb meer van God of War collection genoten dan van Uncharted 2En inderdaad,... BB3 is gewoon een standaard trophy,... unlocked alleen niet
Verhaal inderdaad Gijs. Die oorlog tussen de Titans en de Goden,... en hoe Kratos in het verhaal past! Ares en Athena inmiddels dood,... Zeus gewond,....
quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Kan ik dat nog ergens nalezen? Ik heb deel 2 nooit uitgespeeld.![]()
Chains of Olympus trouwens ook niet.
Wat ik aan GoW nooit getrokken heb is de moeilijkheidsgraad. Normaal is te makkelijk, en op Hard zijn sommige eindbazen te moeilijk waardoor ik niet verder kom en gefrustreerd raak.
Teveel andere games, en ik zag de meerwaarde niet echt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:46 schreef Chocobo het volgende:
Gijs waarom kocht je die collection niet,... dat snap ik echt niet??
Gewone versie is goed genoeg voor me. Als ik behoefte heb aan meer kan ik altijd nog de remakes halen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:51 schreef Chocobo het volgende:
Herkansing Strol,....
http://kotaku.com/5430046(...)g-a-european-release
PAL collector's set met GoW collection!Ik heb GoW2 2x uitgespeeld op de PS2 en nu wederom in HD op de PS3,... echt geweldig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nooit uitgespeeld ookHet is inderdaad slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
Ieder zijn ding hoor, maar dit snap ik echt niet. Eén van de beste gameseries van vorige generatie, nu in prachtig HD... Gameplay is ook nog steeds ZO ongelofelijk gaaf! Kunnen veel developers iets van leren!quote:
Is het een Paris fail?quote:
Neeee Gijs, maar het is wel een beetje eng. Noot speelt die games wel uitquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is het een Paris fail?
[ afbeelding ]
Ze zijn echtquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:17 schreef Strolie75 het volgende:
Beetje jammer van die neptieten.
Daar kun je toch niet leuk meer in kneden?
tis hier -7 maar geen sneeuwquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:28 schreef gijsje79 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tis alleen geshoppedquote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:18 schreef Wessiej het volgende:
Zojuist gehoord, krijg GoW Collection voor kerst, ik ga er naakt aan beginnen!
Nee,... ik viel voor haar ogen! De shop valt me inderdaad nu pas op jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:49 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
tis alleen geshopped, die linkerhand....haar tieten leiden je af
Had ik de film maar!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:37 schreef Scarface2004 het volgende:
niccceeee
zomaar een still of heb je die film ook?
OMGquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:41 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
http://www.actiongirlsfit(...)usanaspearsswim.html
quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:41 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
http://www.actiongirlsfit(...)usanaspearsswim.html
Wedden dat,.... ik zeg het je!quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zo van, ah die kut, ja die hoort bij dit filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |