FOK!forum / Klaagbaak / Niet kunnen motorrijden
Beachvrijdag 18 december 2009 @ 08:00
Door die kutsneeuw kan ik niet lekker op de motor weg
Regen of keiharde wind of min 20 maakt me niks uit.
Maar geen sneeuw; daarmee kan ik gewoon niet rijden.

Ik hoop dat het snel lente wordt
mstxvrijdag 18 december 2009 @ 08:22
Zet er zijwieltjes op.
zovtyvrijdag 18 december 2009 @ 08:26
Hehehehehe, volwassen kerels met een brommerfetish vind ik altijd zo hehehehehehebaar.
motorbloempjevrijdag 18 december 2009 @ 08:26
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Hehehehehe, volwassen kerels met een brommerfetish vind ik altijd zo hehehehehehebaar.
Vandergeldvrijdag 18 december 2009 @ 08:27
TS is geen echte motorrijder
zovtyvrijdag 18 december 2009 @ 08:27
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


Volwassen vrouwen met tietjes en kontjes en kutjes (en evt een brommerfetish) daarentegen! !
Beachvrijdag 18 december 2009 @ 08:28
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:27 schreef Vandergeld het volgende:
TS is geen echte motorrijder
Juist wel; maar ik wel de weg kunnen zien
motorbloempjevrijdag 18 december 2009 @ 08:28
oh, en TS is een mietje...

Beachvrijdag 18 december 2009 @ 08:29
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en TS is een mietje...

[ afbeelding ]
Ga jij maar nu rijden met je Divver
Succes in de bochten meid.
Vandergeldvrijdag 18 december 2009 @ 08:31
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:28 schreef Beach het volgende:

[..]

Juist wel; maar ik wel de weg kunnen zien
Echte motorrijders rijden op gevoel, die hebben de weg helemaal niet nodig
Jodocus1vrijdag 18 december 2009 @ 08:32
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:27 schreef Vandergeld het volgende:
TS is geen echte motorrijder
Dit dus.
#ANONIEMvrijdag 18 december 2009 @ 08:36
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Hehehehehe, volwassen kerels met een brommerfetish vind ik altijd zo hehehehehehebaar.
Sluit jij maar aan in de file, rij ik er wel tussen door...
zovtyvrijdag 18 december 2009 @ 08:37
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:36 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Sluit jij maar aan in de file, rij ik er wel tussen door...
*treint*.
TommyGunvrijdag 18 december 2009 @ 08:38
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:26 schreef zovty het volgende:
Hehehehehe, volwassen kerels met een brommerfetish vind ik altijd zo hehehehehehebaar.
RemcoDelftvrijdag 18 december 2009 @ 08:50
Terechte klacht! Zondag nog 250 km gereden, nu kom ik de schuur al niet uit... En dat terwijl ik nog moet tanken, nu staat-ie bijna leeg op stalling
motorbloempjevrijdag 18 december 2009 @ 08:53
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Terechte klacht! Zondag nog 250 km gereden, nu kom ik de schuur al niet uit... En dat terwijl ik nog moet tanken, nu staat-ie bijna leeg op stalling
hier was het vorig jaar erg ! weg was prima berijdbaar, maar ze hadden op de parkeerplaats niet gestrooid en de boel was aangevroren: lopen was al een probleem

Nu is het allemaal nog wel te doen... enige nare is rijden als het echt bezig is met sneeuwen: die sneeuw blijft op je vizier plakken! Vorig jaar nog langs de A50 gestaan in een sneeuwstorm: rijden an sich ging prima.. maar als je niets ziet
EINZvrijdag 18 december 2009 @ 09:09
Een Piaggio mp3 lt is misschien een oplossing

Myraelavrijdag 18 december 2009 @ 09:11
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:09 schreef EINZ het volgende:
Een Piaggio mp3 lt is misschien een oplossing

[ afbeelding ]
Zo een wil ik.
motorbloempjevrijdag 18 december 2009 @ 09:14
da's geen motor
EINZvrijdag 18 december 2009 @ 09:15
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo een wil ik.
Geen motorrijbewijs nodig, en hij is al te krijgen vanaf 7849,-. Let wel op dat je de LT versie neemt, want vor de gewone mp3 heb je wel een motorrijbewijs nodig. Het verschil is dat de LT een voetrem en een grotere spoorbreedte tussen de voorwielen heeft waardoor hij als cat. B voertuig aangemerkt kan worden. Het ding heeft heel goede rij-eigenschappen.

O ja, en je krijgt er een dag rijles van een Piaggio instructeur bij

http://www.piaggiomp3lt.com
EINZvrijdag 18 december 2009 @ 09:17
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
da's geen motor
Ja en nee. Je hebt daar geen motorrijbewijs voor nodig. Maar die remt je er wel vierkant uit en ook in de bochten blijft hij je kilometers ver voor
gebrokenglasvrijdag 18 december 2009 @ 09:34
Ziedaar de nadelen van de Motor.
Enig voordeel van zo'n ding is het tussen de auto's door kunnen rijden bij files.
m0m0vrijdag 18 december 2009 @ 09:38
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ziedaar de nadelen van de Motor.
Enig voordeel van zo'n ding is het tussen de auto's door kunnen rijden bij files.
Typisch een koekblikker die het gewoon niet begrijpt en ook nooit zal begrijpen.
Het gaat om het gevoel.
motorbloempjevrijdag 18 december 2009 @ 09:41
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:17 schreef EINZ het volgende:

[..]

Ja en nee. Je hebt daar geen motorrijbewijs voor nodig. Maar die remt je er wel vierkant uit en ook in de bochten blijft hij je kilometers ver voor
ligt er aan welke piaggo je koopt. Voor degene met aangepaste wielbasis heb je geen A nodig, voor die zonder wel.
ah, dat had je zelf al gepost
AdvancedPowervrijdag 18 december 2009 @ 09:47
Hells Angel!
#ANONIEMvrijdag 18 december 2009 @ 09:50
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:38 schreef m0m0 het volgende:

[..]

Typisch een koekblikker die het gewoon niet begrijpt en ook nooit zal begrijpen.
Het gaat om het gevoel.
Idd, niets zo mooi als op een motor gewoon rijden zonder doel.
Disavowedvrijdag 18 december 2009 @ 09:56
mime_negertvrijdag 18 december 2009 @ 10:02
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 08:50 schreef RemcoDelft het volgende:
Terechte klacht! Zondag nog 250 km gereden, nu kom ik de schuur al niet uit... En dat terwijl ik nog moet tanken, nu staat-ie bijna leeg op stalling
Stel je voor dat je met een jerrycan naar het tankstation moet.
RemcoDelftvrijdag 18 december 2009 @ 10:08
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:02 schreef mime_negert het volgende:

[..]

Stel je voor dat je met een jerrycan naar het tankstation moet.
Je kan ook overdrijven natuurlijk, ik wacht wel tot de sneeuw weg is, en dan tank ik hem vol. Hopelijk duurt dat niet te lang, lege tanks roesten.
#ANONIEMvrijdag 18 december 2009 @ 10:36
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:08 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Je kan ook overdrijven natuurlijk, ik wacht wel tot de sneeuw weg is, en dan tank ik hem vol. Hopelijk duurt dat niet te lang, lege tanks roesten.
Tenzij je tank van Highway Hawk is, zal het wel meevallen met hoe snel dattie gaat roesten.
buzz1291vrijdag 18 december 2009 @ 10:37
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:15 schreef EINZ het volgende:

[..]

Geen motorrijbewijs nodig, en hij is al te krijgen vanaf 7849,-. Let wel op dat je de LT versie neemt, want vor de gewone mp3 heb je wel een motorrijbewijs nodig. Het verschil is dat de LT een voetrem en een grotere spoorbreedte tussen de voorwielen heeft waardoor hij als cat. B voertuig aangemerkt kan worden. Het ding heeft heel goede rij-eigenschappen.

O ja, en je krijgt er een dag rijles van een Piaggio instructeur bij

http://www.piaggiomp3lt.com
Dat is toch zoiets als een rollator voor motorrijders die de vangrail al eens aan de onderkant hebben bekeken?
BlackLiningvrijdag 18 december 2009 @ 12:35
Hehe, ik heb het net ook even geprobeerd. Leek me wel te doen op wegen die heir al aardig sneeuwvrij zijn gemaakt, maar ik ging in de eerste 100 meter al 2 keer bijna op mijn bek. Ben maar terug gereden, toch iets te riskant Er liggen hier van die kut kasseien op de weg, en op een of andere manier lgit er nog een laag ijs op. Misschien als die vanmiddag weggehaald is, want het is wel prachtig tourweer zo met die sneeuw, alleen hij had niet op de weg moeten liggen.
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ziedaar de nadelen van de Motor.
Enig voordeel van zo'n ding is het tussen de auto's door kunnen rijden bij files.
Kijk, een gefrustreerd koekje wat elke dag moet aanzien hoe motorrijders wel op tijd komen en wel plezier hebben in het rijden
Irritatie100vrijdag 18 december 2009 @ 13:01
Motorrijden, heb het wel eens gedaan, maar ik vind het niks. Geef mij maar een mooie warme auto. Radiotje aan, kachel aan, flesje drinken erbij, hapje eten erbij. Veel comfortabeler. Dan neem ik de files wel voor lief.
BlackLiningvrijdag 18 december 2009 @ 13:07
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Motorrijden, heb het wel eens gedaan, maar ik vind het niks. Geef mij maar een mooie warme auto. Radiotje aan, kachel aan, flesje drinken erbij, hapje eten erbij. Veel comfortabeler. Dan neem ik de files wel voor lief.
In de zomer (of in de winter mits sneeuwlandschap en goede wegen) een tour maken van 100 km is toch een heel stuk leuker dan auto rijden. Met een degelijk motorpak heb jij het warmer dan in je auto met je radiatortje. Muziek kun je net zo goed aanzetten en dat flesje drinken pak je na de toch met je vrienden ergens op een terrasje maar
#ANONIEMvrijdag 18 december 2009 @ 13:08
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Motorrijden, heb het wel eens gedaan, maar ik vind het niks. Geef mij maar een mooie warme auto. Radiotje aan, kachel aan, flesje drinken erbij, hapje eten erbij. Veel comfortabeler. Dan neem ik de files wel voor lief.
Goldwing

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2009 13:08:30 ]
Apebeervrijdag 18 december 2009 @ 13:08
Ik verwachtte een lemming
Revolution-NLvrijdag 18 december 2009 @ 13:46
Terechte klacht.
Wat heb ik zin in de lente.


Weer lekker op 1 wiel neerlands wegen onveilig maken op mijn TLR en op de GSXR het circuit onveilig maken.

Winter
Herfst
EINZvrijdag 18 december 2009 @ 13:58
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 12:35 schreef BlackLining het volgende:
Kijk, een gefrustreerd koekje wat elke dag moet aanzien hoe motorrijders wel op tijd komen en wel plezier hebben in het rijden
Tot het moment dat ik er zoeen onderuit mep door mijn deur open te gooien
#ANONIEMvrijdag 18 december 2009 @ 13:59
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:58 schreef EINZ het volgende:

[..]

Tot het moment dat ik er zoeen onderuit mep door mijn deur open te gooien
Mag je betalen en in het ergste geval voor Bubba een paar jaar de zeepjes oprapen . Zou zeggen, ga je gang
EINZvrijdag 18 december 2009 @ 14:00
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:07 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In de zomer (of in de winter mits sneeuwlandschap en goede wegen) een tour maken van 100 km is toch een heel stuk leuker dan auto rijden. Met een degelijk motorpak heb jij het warmer dan in je auto met je radiatortje. Muziek kun je net zo goed aanzetten en dat flesje drinken pak je na de toch met je vrienden ergens op een terrasje maar
Regen. Sneeuw. Blaadjes. Op elk kruispunt dubbel goed uit je doppen kijken omdat ze je zo over het hoofd zien.

Een aanrijding met een auto = blikschade. Een aanrijding met een motor = drie weken op de intensive care.
solyarisvrijdag 18 december 2009 @ 14:07


EINZvrijdag 18 december 2009 @ 14:14
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:59 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Mag je betalen en in het ergste geval voor Bubba een paar jaar de zeepjes oprapen . Zou zeggen, ga je gang
Nee hoor want de motorrijder heeft geen idee wat hem is overkomen en de rest van de automobilisten lacht net zo hard mee.
BlackLiningvrijdag 18 december 2009 @ 14:42
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:14 schreef EINZ het volgende:

[..]

Nee hoor want de motorrijder heeft geen idee wat hem is overkomen en de rest van de automobilisten lacht net zo hard mee.
Dat zal jou nog verbazen. Overigens, als jij dat in de file doet gaat de motorrijder onderuit maar gebeurd er verder niks. Het wordt gevaarlijk als de motorrijder met 120 tegen een onbeschermde vangrail aanklapt. Die motorpakken zijn steviger dan je denkt. Genoeg crashes te vinden waar de motor bijvoorbeeld een highsider krijgt met 80 km/h, de motor weg naait en de motorrijder ngo 50 meter over het asfalt schuift. En daarna gewoon weer op staat.
RemcoDelftvrijdag 18 december 2009 @ 14:47
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:00 schreef EINZ het volgende:

[..]

Regen. Sneeuw. Blaadjes. Op elk kruispunt dubbel goed uit je doppen kijken omdat ze je zo over het hoofd zien.

Een aanrijding met een auto = blikschade. Een aanrijding met een motor = drie weken op de intensive care.
Waarmee je maar weer aangeeft dat de gemiddelde automobilist totaal niet kan rijden!
* RemcoDelft is groot voorstander van verplichte herexamens, gewoon elke keer bij verlengen van het rijbewijs opnieuw examen. Werkt beter tegen files dan rekeningrijden, en het houdt de Tokkies van de weg.
Acrylvrijdag 18 december 2009 @ 14:54
Ik wil ook mijn Hornet uitlaten.
EINZvrijdag 18 december 2009 @ 15:28
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat zal jou nog verbazen. Overigens, als jij dat in de file doet gaat de motorrijder onderuit maar gebeurd er verder niks. Het wordt gevaarlijk als de motorrijder met 120 tegen een onbeschermde vangrail aanklapt. Die motorpakken zijn steviger dan je denkt. Genoeg crashes te vinden waar de motor bijvoorbeeld een highsider krijgt met 80 km/h, de motor weg naait en de motorrijder ngo 50 meter over het asfalt schuift. En daarna gewoon weer op staat.
Mja. Een oud collega van me is eens met 60 km/u geschept door een vrachtwaggel. Hij schoof inderdaad door wegens zijn trainingspak (origineel Helmonds, dus dat kan wat hebben). Helaas voor hem was hij wel een flink stuk van zijn geheugen kwijt en heeft hij 6 maanden halve dagen moeten werken voor hij weer volledig kon meedraaien.

Hoewel ik sowieso wel twijfel aan het geheugen van Helmonders, maar dat terzijde.
Kwakkeltjevrijdag 18 december 2009 @ 16:06
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat zal jou nog verbazen. Overigens, als jij dat in de file doet gaat de motorrijder onderuit maar gebeurd er verder niks. Het wordt gevaarlijk als de motorrijder met 120 tegen een onbeschermde vangrail aanklapt. Die motorpakken zijn steviger dan je denkt. Genoeg crashes te vinden waar de motor bijvoorbeeld een highsider krijgt met 80 km/h, de motor weg naait en de motorrijder ngo 50 meter over het asfalt schuift. En daarna gewoon weer op staat.
Been there, done that.
Tegen 100/uur onderuit, beetje meer dan 50m schuiven, opstaan en denken 'shit, mjin motor'
Ben je wel een dag of 5 stijf van, op de verkeerde plaatsen
BlackLiningvrijdag 18 december 2009 @ 17:23
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Kwakkeltje het volgende:

[..]

Been there, done that.
Tegen 100/uur onderuit, beetje meer dan 50m schuiven, opstaan en denken 'shit, mjin motor'
Ben je wel een dag of 5 stijf van, op de verkeerde plaatsen
Dat ja, en dan als een gek naar je motor toe rennen om te kijken wat er kapot is, terwijl je de mensen die willen controleren of alles wel goed met je is probeert af te schudden

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 18-12-2009 17:32:05 ]