Dus als ik weer eens voor Defensie een studie volg ben ik ladderzat.quote:
Dat is hier héél erg met elkaar verwant, haha. Soms zie ik het verschil niet eens (meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 03:25 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ik drink sowieso thuis nooit. alleen tijdens het uitgaan
Daarom meld je je dus altijd aan voor die 'reisjes'quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als ik weer eens voor Defensie een studie volg ben ik ladderzat.
Alles heeft zijn voordeel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Daarom meld je je dus altijd aan voor die 'reisjes'
quote:
Dat gaat niet zo lekker samen met een kater neequote:Op vrijdag 18 december 2009 03:40 schreef Cobra4 het volgende:
Ik bedenk me net dat er eigenlijk maar één cursus binnen Defensie is geweest tijdens welke ik niets gedronken heb.![]()
Dat was de cursus waarbij we met echte chemische strijdmiddelen oefenden.
Ik voel weer een grote Nederlandse oefening op de Antillen aankomen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:44 schreef Yurithemaster het volgende:
Chávez beschuldigt Nederland van agressie
hij is ook weer eens bezig
Niet echt. En het zou ook de resultaten van de bloedtesten die we elke dag ondergingen kunnen beinvloeden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:45 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo lekker samen met een kater nee
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet echt. En het zou ook de resultaten van de bloedtesten die we elke dag ondergingen kunnen beinvloeden.
Als onze pakken en masker zouden lekken zou de alcohol de aanwezigheid van kleine hoeveelheden chemicalien in ons bloed kunnen verbergen. Volgens de bloedtest zouden we dus "schoon" zijn om vervolgens na een paar weken alsnog om te vallen door de besmetting met Sarin.quote:
oei, das niet zo best...quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als onze pakken en masker zouden lekken zou de alcohol de aanwezigheid van kleine hoeveelheden chemicalien in ons bloed kunnen verbergen. Volgens de bloedtest zouden we dus "schoon" zijn om vervolgens na een paar weken alsnog om te vallen door de besmetting met Sarin.
Ja lach maar!quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oei, das niet zo best...
*proest
hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja lach maar!![]()
Dus lieve kinderen. Alcohol kan je niet alleen om zeep helpen door je lever te verpesten maar ook door Sarin in je bloed te verbergen.
Ik heb een week na terugkomst nog een bloedtest laten doen voor ik weer een borrel dronk.quote:
netjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb een week na terugkomst nog een bloedtest laten doen voor ik weer een borrel dronk.
Maar die borrel smaakte wel heel erg lekker.quote:
Je kent de onderzoeken he. Een paar glaasjes is goed voor het hart. Letwel glaasjes, geen kratjes/flessen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Kan em voorstellenIk drink tegenwoordig vrijwel steady elk weekend
minstens... al is het in de break wat minder geweest
Dacht dat dat snelwerkend was maar je kan dus ook niks hebben en er dan 1 week later ineens last van krijgen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als onze pakken en masker zouden lekken zou de alcohol de aanwezigheid van kleine hoeveelheden chemicalien in ons bloed kunnen verbergen. Volgens de bloedtest zouden we dus "schoon" zijn om vervolgens na een paar weken alsnog om te vallen door de besmetting met Sarin.
Gelukkig ben ik snel van mn toeter afgeblazenquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je kent de onderzoeken he. Een paar glaasjes is goed voor het hart. Letwel glaasjes, geen kratjes/flessen.
Zal met de regelmaat en hoeveelheid te maken hebben, na een week verplicht nuchter te zijn moet ik ook altijd heel goed oplettenquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik snel van mn toeter afgeblazen
Ligt helemaal op de hoeveelheid. Een klein druppelje op je huid of in je luchtwegen werkt erg snel. Maar een minimale hoeveelheid die bv door een gaspak dringt kan later voor problemen zoregn. Daar zijn de bloedtesten voor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht dat dat snelwerkend was maar je kan dus ook niks hebben en er dan 1 week later ineens last van krijgen?
Zo leer je nog eens wat om kwart voor 5 's Ochtendsquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt helemaal op de hoeveelheid. Een klein druppelje op je huid of in je luchtwegen werkt erg snel. Maar een minimale hoeveelheid die bv door een gaspak dringt kan later voor problemen zoregn. Daar zijn de bloedtesten voor.
Dan kan een borrel idd erg hard aankomen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:39 schreef Thrust het volgende:
[..]
Zal met de regelmaat en hoeveelheid te maken hebben, na een week verplicht nuchter te zijn moet ik ook altijd heel goed opletten
wist ook alleen maar dat het slecht voor je was, maar jah das logischquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben ik de enige die niet weet wat dat spul is en doet?
Aanslag op de metro in Tokio?quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ben ik de enige die niet weet wat dat spul is en doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kan een borrel idd erg hard aankomen.
omdat iemand het moet doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bah.... waarom zou je daar mee werken cobra?
ik hou trouwens van de manier waarop we de topics (voor jullie) nachtelijks vol kladden
Ik werk er mee om mijn collega's te leren hoe zich er tegen te beschermen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik hou trouwens van de manier waarop we de topics (voor jullie) nachtelijks vol kladden
quote:Op vrijdag 18 december 2009 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
vooral jij en cobra zijn snachts lekker bezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 04:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PS is hier meestal 'sochtends ook nog wel aanwezigquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:03 schreef Cobra4 het volgende:
Het scheelt dat PS een paar tijdzones naar het westen zit en ik nachtdienst heb.
Nu mijn laatste trouwens. Maandag weer de ochtend in.
Je zal best heel gezellig zijn, maar ik lig toch liever op me bed op dit tijdstipquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik vind het heerlijkDit is de tijd dat ik graag online ben, omdat er echt weinig anders te doen is haha en het fijn dat iemand dan meedeelt
En voor mij is het heerlijk om de, af en toe saaie, nachtdienst door te komen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja ik vind het heerlijkDit is de tijd dat ik graag online ben, omdat er echt weinig anders te doen is haha en het fijn dat iemand dan meedeelt
Waarom nu niet dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:08 schreef Thrust het volgende:
[..]
Je zal best heel gezellig zijn, maar ik lig toch liever op me bed op dit tijdstip
ik heb 2 week vakantie dus ik ben wel online snachts maar of ik hier eht aanwezig zal zijn weet ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waarom nu niet dan?
Buhh waarom ochtenddiensten C??
Wat bureau dagen. Maandag t/m donderdag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waarom nu niet dan?
Zit nog te wachten op een telefoontje, ze zijn hier in het zuiden heel traagquote:Op vrijdag 18 december 2009 05:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Waarom nu niet dan?
En over 4 dagen heb je een paar weken geen tijd meer voor ons.quote:Op vrijdag 18 december 2009 05:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en als ik college heb ben ik ook gewoon druk, en is 's avonds prettijd. Maarja, nu is er dus nog maar één vriendin hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |