Nog meer slecht nieuws, eerder werd al bekend gemaakt dat
As The World Turns en
Oprah gaan stoppen. Nu iets van andere orde, namelijk Jan Smit. Hij gaat ook stoppen met het maken van realitysoaps. Dus ook geen Kees en Nick & Simon meer

.
![]()
quote:
De zanger is geschrokken van alle berichtgeving over zijn relatiebreuk met Yolanthe Cabau van Kasbergen. En hoewel Jan begrijpt dat de aandacht van media bij zijn vak hoort, wil hij zijn privéleven meer afschermen.
"Ik heb wel besloten om geen interviews over mijn privéleven meer te geven en realitysoaps doe ik ook niet meer", vertelt de Volendammer aan Televizier. Hij heeft wel veel geleerd van de afgelopen tijd. "Je kunt niet verwachten dat ze alleen over je schrijven als alles precies zo gaat zoals jij dat wilt, en dat ze niets schrijven als het minder gaat."
Jan ontving in 2005 een Gouden Televizier Ring voor zijn soap Gewoon Jan Smit. Hierna was de zanger drie zomers lang te zien in Jan Smit, de zomer voorbij. Bovendien komt hij af en toe voorbij in De Palingsoap, maar dat behoort nu allemaal tot het verleden. Jan: "In 2010 wil ik graag laten zien en horen waar Jan Smit staat. Ik wil gewoon muzikant zijn en een beetje presenteren, meer niet."
bronVinden jullie het ook zo erg? Zo ja, hoe gaan jullie dan om met al dit slechte nieuws?