bronquote:De zanger is geschrokken van alle berichtgeving over zijn relatiebreuk met Yolanthe Cabau van Kasbergen. En hoewel Jan begrijpt dat de aandacht van media bij zijn vak hoort, wil hij zijn privéleven meer afschermen.
"Ik heb wel besloten om geen interviews over mijn privéleven meer te geven en realitysoaps doe ik ook niet meer", vertelt de Volendammer aan Televizier. Hij heeft wel veel geleerd van de afgelopen tijd. "Je kunt niet verwachten dat ze alleen over je schrijven als alles precies zo gaat zoals jij dat wilt, en dat ze niets schrijven als het minder gaat."
Jan ontving in 2005 een Gouden Televizier Ring voor zijn soap Gewoon Jan Smit. Hierna was de zanger drie zomers lang te zien in Jan Smit, de zomer voorbij. Bovendien komt hij af en toe voorbij in De Palingsoap, maar dat behoort nu allemaal tot het verleden. Jan: "In 2010 wil ik graag laten zien en horen waar Jan Smit staat. Ik wil gewoon muzikant zijn en een beetje presenteren, meer niet."
Wat is datquote:
Doe ff normaal zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef Drinky het volgende:
Ik vind het heel erg.........GEWELDIG DAT DIE PAUPER NOU EINDELIJK STOPT MET HET DOMME GEBLAAT WAT HIJ ZANG NOEMT ONDERSTEUND DOOR TOKKIEMUZIEK!
Wat, dus jij wil zeggen dat je zijn "muziek" goed vindquote:
Het is zijn graaibakmerk. De Victor & Drolf van C&A.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat is dat?
Klinkt heel fout als een Jan Smit G-style
Zeg me dat ik een keer ongelijk heb
De wereld waar gaat het heenquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het is zijn graaibakmerk. De Victor & Drolf van C&A.
Ja hoor.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wat, dus jij wil zeggen dat je zijn "muziek" goed vind![]()
![]()
?
Ow ja, ik ook. Naar die campingzenders kijk ik toch al nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:42 schreef Ixnay het volgende:
Ik hoopte dat hij helemaal ging stoppen.
Die is zo mogelijk nog verschrikkelijkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:44 schreef mezzy het volgende:
we hebben altijd Jannes nog.. onze nederlandse coole überpimp
[ afbeelding ]
Zo, die is goed met zonnebanken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:02 schreef mezzy het volgende:
en onze keigave Wesley..![]()
[ afbeelding ]
Photoshopquote:
Ja, maak me dood met een blije mus man!quote:
Hier in de plaatselijke super hoorde k dat laatste liedje van m(dat surinaamse gedoe?) als beltoon bij iemandquote:
Als je dit meende dan moet er heel snel wat met de eisen gebeuren op fok!quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ik ben ook fan van Grad Damen.
Whehe da's een photoshop van Jannes toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:02 schreef mezzy het volgende:
en onze keigave Wesley..![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 10:28 schreef Ringo het volgende:
Jan Smit
de grootste sfeermaker van het Nederlandse halfrond.
Harry Potter zal wel bedroefd zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:37 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik stel een stille tocht voor
Hij maakt zeker wel sfeer, maar of het een goede is en of we hem daar dankbaar voor moeten zijnquote:
daar maak je mij niet blij mee hoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |