abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75963676
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Een tuin vol dode struisvogelkatten.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:09:05 #177
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75963776
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:16 schreef Zith het volgende:

[..]

Nee, ik vind alleen dat je zo'n typische user ben. Je lijkt, stiekum, zelf ook wel een pauper
Typische user...
Nou, dank je wel.
Ik geef mijn omgeving geen overlast.
Mocht ik dat onbewust wel doen, dan hoop ik dat degene die de overlast ervaart acuut naar mij toe komt om e.e.a. te bespreken.
Ik zal daar dan ook meteen rekening mee houden.

Naar mij komt echter nooit iemand klagen, dus neem ik aan dat ik geen overlast bezorg.

Waarom lijk ik dan op een pauper?

Ik kleed me normaal, gedraag me normaal, maak geen herrie, ik werk, heb een normaal leven.
Dat kan ik van mijn buren niet zeggen.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  woensdag 23 december 2009 @ 12:16:58 #178
195140 skattebaut
pi_75964119
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:05 schreef jongegast het volgende:
Je kan katten ook wegjagen met zout water spuiten uit waterpistool. Die katten schrikken ten eerste, daarna zijn ze nat en likken ze zichzelf, dat is heel vies voor hun.. dan blijven ze later weg en zout water is eigenlijk onschadelijk
Ik heb die katten al met van alles en nog wat weggejaagd.

Ben al 100den keren naar buiten gestormd.
Ze blijven terug komen. (omdat ze hiernaast nu eenmaal eten krijgen)

Die beesten hebben gewoon geen geheugen.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
  woensdag 23 december 2009 @ 12:29:36 #179
195140 skattebaut
pi_75964665
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:34 schreef SnuggLe het volgende:
1. We praten het gedrag helemaal niet goed en ik vind het ook KUT voor je.
2. Klagen bij de juiste instanties, dossieropbouw (opvragen mutaties bij politie, als je melding doet!) is echt de enige manier.
3. Dat zij de wijkagent ook en dat heb ik zelf ook gedaan.
Je schuift de schuld deels naar mij toe, dat slaat nergens op en dat probeer ik je duidelijk te maken.

Wat nu als dossieropbouw bij jou toevallig werkt, maar hier helemaal niet?
Lijkt me erg afhankelijk van de insteek van degene die je voor je krijgt.

De wijkagent bijv. zit hier maar 3 uur per week en heeft totaal 0,00 interesse in deze materie.
(ook al triggert die materie mensen zelfs tot het plegen van serieuze bedreigingen met dood, zelfs met medebrenging van een wapen)
Dat is toch wel tekenend voor de hoeveelheid interesse niet?

De verhuurder, die reageert helemaal nergens op.
De talloze verzoeken tot herstellen van woongenot, beëindigen overlast, confronteren met beelden van doodsbedreigingen, foto's van de overlast, videobeelden daarvan, niks interesseert ze.
Het lijkt wel of ze op een escalatie zitten te wachten... of ze er plezier in hebben.

Dan de gemeente:
Die beweren op hun website dat ze optreden tegen elke vorm van overlast/onhygiënische situatie binnen de gemeente waar ik woon.
Totdat je ze vraagt de overlast te beëindigen, dan beweren ze opeens niets te kunnen doen...
Meneer, wij kunnen niets doen, ik ga het gesprek beëindigen, fijne dag! klik tuut tuut tuut.

Wat moet ik dan nog?
En kom aub niet aan met weer je huis tuin en keukenmiddeltjes ...
Die werken echt niet. geloof me nu maar.
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2009 @ 12:30:53 #180
230491 Zith
pls tip
pi_75964716
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:09 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Waarom lijk ik dan op een pauper?
Om je manieren van problemen oplossen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 23 december 2009 @ 12:32:39 #181
195140 skattebaut
pi_75964789
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef sc00p het volgende:
Steek diagonaal een pvc buis met een diameter van +/- 13cm in de grond, deze moet ongeveer een meter lang zijn.

Na al het zand/prut uit de buis gehaald te hebben leg je een paar plakjes ham/kip/whatever onderin de buis.

Dit doe je een aantal keer (buizen goed verstopt) voordat je een week op vakantie gaat. Als je thuis komt weer ff dichtstoppen met aarde en klaar ben je.
Dit werkt wel, maar is niet DE oplossing voor het probleem.
Dit volk geeft eigenlijk helemaal niks om die katten en neemt met gemak gewoon dubbel zoveel nieuwe.

Overigens was me deze methode wel bekend.
Alleen het aspect vakantie daarbij lijkt me geen geslaagde combi.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:36:39 #182
195140 skattebaut
pi_75964965
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Om je manieren van problemen oplossen.
??
Ik heb tig hele nette pogingen ondernomen om het probleem te bespreken.
Dat helpt allemaal niets.
Wat moet ik dan nog?

Ik kan opeens heel veel begrip op brengen voor mensen die dergelijke katten gewoon vergiftigen.
Ze zullen waarschijnlijk met een zelfde halsstarrigheid geconfronteerd zijn geworden.

Mijn manier van probleem oplossen is tot nu nog niet in daden over gegaan.

Weet dus eigenlijk ook niet waar je je mening op baseert.
Graag wat specifieker.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:38:21 #183
195140 skattebaut
pi_75965034
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:07 schreef Alexvw het volgende:
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me. Een tuin vol dode struisvogelkatten.
Lijkt me bij tijd en wijlen een prima idee.
pi_75965074
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef skattebaut het volgende:
Wat moet ik dan nog?
Je huurt blijkbaar. Huur opzeggen en ergens anders heen verhuizen. simpel en doeltreffend.
  † In Memoriam † woensdag 23 december 2009 @ 12:42:36 #185
230491 Zith
pls tip
pi_75965244
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:36 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Graag wat specifieker.
Je verlaagt je tot hetzelfde niveau, hun niveau is pauper, dus jouw niveau is pauper.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 23 december 2009 @ 12:45:25 #186
164607 sc00p
D66-rechter
pi_75965389
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Dit werkt wel, maar is niet DE oplossing voor het probleem.
Dit volk geeft eigenlijk helemaal niks om die katten en neemt met gemak gewoon dubbel zoveel nieuwe.

Overigens was me deze methode wel bekend.
Alleen het aspect vakantie daarbij lijkt me geen geslaagde combi.
Die vakantie kun je beter weglaten idd.

Je kunt het op zijn minst proberen, je buren kunnen er nooit achter komen dat die katten onder de grond zitten als jij die buizen ingraaft als ze er even niet zijn...
Ik ook, bedankt!
  woensdag 23 december 2009 @ 12:53:14 #187
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_75965698
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef skattebaut het volgende:

[..]

(...)

De verhuurder, die reageert helemaal nergens op.
De talloze verzoeken tot herstellen van woongenot, beëindigen overlast, confronteren met beelden van doodsbedreigingen, foto's van de overlast, videobeelden daarvan, niks interesseert ze.
Het lijkt wel of ze op een escalatie zitten te wachten... of ze er plezier in hebben.

(...)

Wat moet ik dan nog?
En kom aub niet aan met weer je huis tuin en keukenmiddeltjes ...
Die werken echt niet. geloof me nu maar.
Als de verhuurder niet reageert op verzoek om het woongenot te herstellen kun je naar de huurcommissie stappen. Zij kunnen dan bepalen of je in dit geval minder huur hoeft te betalen. Op die manier zal de verhuurder het in zijn portemonee voelen en wellicht wel iets willen doen. Geld maakt nou eenmaal meer indruk dan een klacht die hen verder niet raakt. Doen ze dan nog niets dan heb jij in iedergeval een finacieel voordeel.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  woensdag 23 december 2009 @ 12:57:41 #188
195140 skattebaut
pi_75965865
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik voorspel dat jij dat bent.
Waarop baseer je die gedachte?
Ik kan ook wel de aso uithangen mocht ik daartoe gedwongen worden.
quote:
Je doet niks met goed bedoelde adviezen,
Sateprikkers en koffiedrap zijn geen werkende alternatieven, snap het nu aub.
quote:
wil alleen maar horen dat het allemaal de schuld van je buren is
Wil je nu weer het paadje inslaan dat het ook mijn schuld is?
Word hier nu wel moe van.
quote:
en dat je gelijk hebt dat je 'harde maatregelen' neemt.
A: neem ik niet zomaar! harde maatregelen.
B: vind ik schrikdraad in mijn tuin geen harde maatregel.
C: Neem ik niet maar gelijk maatregelen, dit speelt nu al 2 jaar en de buren wensen de door hen veroorzaakte ellende gewoon niet te stoppen.
quote:
Dat gelijk krijg je niet
Ik vraag niet om enig gelijk.
Ik vraag om beëindiging van de overlast, dat heeft niets met gelijk van doen.
quote:
en omdat je dat niet krijgt richt je je frustratie op mij en andere users die je daarmee confronteren.
Wat een maffe constatering/conclusie.
Je houdt gewoon met je houding/insteek overlastveroorzakers een handje boven het hoofd en legt de schuld zelfs grotendeels bij de benadeelde...
Dat doen pvda-ers ook graag, valt me steeds weer op, een typisch links trekje.
Bovendien richt ik mijn frustratie niet op jou, spreek ik wel mijn ergernis uit over je redenatiewijzen, dat is heel wat anders dan frustratie op jou richten.
quote:
Als jij zo reageert op je buren zoals je hier reageert snap ik wel waarom het je niet lukt om het probleem op te lossen.
Ik heb naar mijn buren van begin af op een constructieve manier gereageerd.
Als die daar na tig keer gewoon niets mee doen, dan slaat de sfeer wel om uiteindelijk.
Lijkt me vrij logisch? of blijf jij, ook na 10 * vragen, altijd maar beleefd???
Daar geloof ik niets van.
quote:
Ik wens je sterkte want ik voorspel dat als je zo doorgaat dit een hele lange slepende zaak gaat worden
,
Dat is het allang, en "by the way" ik ben niet degene die door gaat! dat is de overlast, en zodoende de buren die doorgaan. je stelt e.e.a. compleet verkeerd.
Nogmaals, zeer ergerlijk.
quote:
waarbij je uiteindelijk een hele hoop tijd, geld en energie steekt in domme oplossingen.
Nette oplossingen werken gebleken niet!
Schrikdraad is bijv. geen domme oplossing in mijn ogen.
Zijn alle boeren die schrikdraad gebruiken ook dom?
Ik typeer jou nu eerder als dom omdat je maar blijft komen met je niet werkende oplossingen.
quote:
Hou nu eens aub op met de schuldvraag ongefundeerd om te draaien.
  woensdag 23 december 2009 @ 12:58:39 #189
88662 johanmulder
Cat -> Ballistic
pi_75965911
@TS: hou alsjeblieft de eer aan jezelf en ga verhuizen. Er zijn nog echt wel buurten te vinden waar allochtoon gespuis nog niet de bovenhand heeft. Woongenot is (voor mij iig) belangrijker dan tijd en/of geld. Je zei dat je al 1000 euro in burenpreventie hebt gestoken. Voor dat geld had je al een eind kunnen komen wat betreft verven/behangen/etc. Gebruik je vakantiegeld en -dagen dit jaar om je verhuizing kracht bij te zetten en je hebt volgend jaar wel een prettige kerst. Succes!
AMS-ALC-AUH-ATL-BCN-BRU-BHX-CVG-CPH-CDG-CHC-CUR-DCA-DEN-DTW-DUS-DXB-EWR-EIN-FRA-HEL-HKG-HYD-IAD-JFK-KBZ-KUL-LAX-LCY-LHR-LGA-MEL-MSP-NRN-OSL-PSA-RUH-SEA-SFO-SIN-STL-STN-SVO-SYD-SXM-TPA-TRF-YVR
  woensdag 23 december 2009 @ 13:00:42 #190
195140 skattebaut
pi_75965987
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef sc00p het volgende:

[..]

Die vakantie kun je beter weglaten idd.

Je kunt het op zijn minst proberen, je buren kunnen er nooit achter komen dat die katten onder de grond zitten als jij die buizen ingraaft als ze er even niet zijn...
Probleem is dat dit volk aan de uitkering hangt en zodoende altijd thuis is.

Verder hebben ze volledige kijk op wat ik in mijn tuin doe.

Ook schromen ze niet om gewapenderhand zomaar opeens over het hek te springen...

Ik moet dus behoorlijk uitkijken met deze levensgevaarlijke idioten.
pi_75966105
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Waarop baseer je die gedachte?
Ik kan ook wel de aso uithangen mocht ik daartoe gedwongen worden.
[..]

Sateprikkers en koffiedrap zijn geen werkende alternatieven, snap het nu aub.
[..]

Wil je nu weer het paadje inslaan dat het ook mijn schuld is?
Word hier nu wel moe van.
[..]

A: neem ik niet zomaar! harde maatregelen.
B: vind ik schrikdraad in mijn tuin geen harde maatregel.
C: Neem ik niet maar gelijk maatregelen, dit speelt nu al 2 jaar en de buren wensen de door hen veroorzaakte ellende gewoon niet te stoppen.
[..]

Ik vraag niet om enig gelijk.
Ik vraag om beëindiging van de overlast, dat heeft niets met gelijk van doen.
[..]

Wat een maffe constatering/conclusie.
Je houdt gewoon met je houding/insteek overlastveroorzakers een handje boven het hoofd en legt de schuld zelfs grotendeels bij de benadeelde...
Dat doen pvda-ers ook graag, valt me steeds weer op, een typisch links trekje.
Bovendien richt ik mijn frustratie niet op jou, spreek ik wel mijn ergernis uit over je redenatiewijzen, dat is heel wat anders dan frustratie op jou richten.
[..]

Ik heb naar mijn buren van begin af op een constructieve manier gereageerd.
Als die daar na tig keer gewoon niets mee doen, dan slaat de sfeer wel om uiteindelijk.
Lijkt me vrij logisch? of blijf jij, ook na 10 * vragen, altijd maar beleefd???
Daar geloof ik niets van.
[..]

,
Dat is het allang, en "by the way" ik ben niet degene die door gaat! dat is de overlast, en zodoende de buren die doorgaan. je stelt e.e.a. compleet verkeerd.
Nogmaals, zeer ergerlijk.
[..]

Nette oplossingen werken gebleken niet!
Schrikdraad is bijv. geen domme oplossing in mijn ogen.
Zijn alle boeren die schrikdraad gebruiken ook dom?
Ik typeer jou nu eerder als dom omdat je maar blijft komen met je niet werkende oplossingen.
[..]

Hou nu eens aub op met de schuldvraag ongefundeerd om te draaien.

Ik ga mijn tijd besteden aan mensen die wel openstaan voor andermans mening.
Ik wens je fijne kerstdagen!
  woensdag 23 december 2009 @ 13:15:51 #192
195140 skattebaut
pi_75966540
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef johanmulder het volgende:
@TS: hou alsjeblieft de eer aan jezelf en ga verhuizen. Er zijn nog echt wel buurten te vinden waar allochtoon gespuis nog niet de bovenhand heeft. Woongenot is (voor mij iig) belangrijker dan tijd en/of geld. Je zei dat je al 1000 euro in burenpreventie hebt gestoken. Voor dat geld had je al een eind kunnen komen wat betreft verven/behangen/etc. Gebruik je vakantiegeld en -dagen dit jaar om je verhuizing kracht bij te zetten en je hebt volgend jaar wel een prettige kerst. Succes!
Soms bekruipt mij die gedachte ook wel eens dat dat beter is.
Maar dan heeft het tuig weer eens gewonnen.
Zo blijft het maar zegevieren.

Snap NL regering ook geheel niet.
We hebben de handen vol aan eigen (autochtoon) tuig waar we niets mee kunnen.
Laat men ook nog honderdduizenden stukken tuig van allochtone afkomst los in deze maatschappij waar weer miljoenen het slachtoffer van worden.

Moet je nagaan, mijn buurman is dus een Somalische asielzoeker die zijn vanwege doodsbedreigingen zijn land ontvluchtte.
Nu zou ik moeten vluchten (verhuizen is vluchten) vanwege de doodsbedreigingen, geuit door deze zelfde asielzoeker...
Dat is echt de wereld op zijn kop. met als hoofdschuldige de PVDA.
Deze meneer mogen ze wat mij betreft meteen terug sturen naar land van herkomst.
Maar nee, hij zoekt hier een dom asociaal wijf, maakt die meteen zwanger en mag hier voorgoed blijven...
Weigert categorisch te gaan werken.
Blijkt hiernaast helemaal niet te staan ingeschreven, maar in een andere gemeente.
Heeft daar een woonruimte die hij onder verhuurt aan ? landgenoten? en verblijft 24/7 bij mij naast
Waarschijnlijk ontvangt ie ook huursubsidie, kwijtscheldingen, zorgtoeslag etc.
Dan woont bij mij naast het geweldig zielige vrouwtje met 3 kinderen dat moet rondkomen van een uitkering...
Plus 3 keer kindergeld... plus toeslagen, plus kwijtscheldingen, plus alimentatie.. etc.

Waarschijnlijk hebben deze ellendelingen meer te verteren dan een normaal werkend iemand.
Ook heeft zij zich waarschijnlijk weer laten bezwangeren zodat weer recht heeft op verdere uitkering en niet hoeft te solliciteren.

Deze mensen zijn uiterst gehaaid, lui, asociaal, etc.
En dat is allemaal mogelijk door ons geweldige sociale landje.
De uitkering van dit soort tuig moet gewoon direct worden gestopt.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:18:09 #193
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_75966626
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:53 schreef maok het volgende:

[..]

Als de verhuurder niet reageert op verzoek om het woongenot te herstellen kun je naar de huurcommissie stappen. Zij kunnen dan bepalen of je in dit geval minder huur hoeft te betalen. Op die manier zal de verhuurder het in zijn portemonee voelen en wellicht wel iets willen doen. Geld maakt nou eenmaal meer indruk dan een klacht die hen verder niet raakt. Doen ze dan nog niets dan heb jij in iedergeval een finacieel voordeel.
Eh, TS negeer je nu dit advies?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  woensdag 23 december 2009 @ 13:18:32 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75966639
Misschien moet je niet alleen maar verhuizen, maar ook nog emigreren.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:18:44 #195
195140 skattebaut
pi_75966645
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:04 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik ga mijn tijd besteden aan mensen die wel openstaan voor andermans mening.
Ik wens je fijne kerstdagen!
Wat een zwaktebod...

Je komt met niet werkende oplossingen.
Ik zeg je waarom ze niet werken.
Dan heb je geen verweer meer en beticht me ff tig keer van niet open staan voor andermans mening...

Maar goed, jij je zin.
Ook fijne feestdagen.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:19:44 #196
195140 skattebaut
pi_75966684
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef Lienekien het volgende:
Misschien moet je niet alleen maar verhuizen, maar ook nog emigreren.
Daar denk ik idd hard over na.
Goed geconcludeerd.
(tenzij e.e.a. sarcastisch bedoeld is uiteraard)
  woensdag 23 december 2009 @ 13:20:52 #197
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75966719
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Daar denk ik idd hard over na.
Goed geconcludeerd.
(tenzij e.e.a. sarcastisch bedoeld is uiteraard)
Ja, heel sarcastisch.
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:27:27 #198
195140 skattebaut
pi_75967021
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef maok het volgende:

[..]

Eh, TS negeer je nu dit advies?
Nee, dit had ik gelezen, echter nog geen kans gekregen erop te reageren door het moeten bestrijden van wazige aanvallen van links.

Ik weet niet of het niet kunnen gebruiken van een tuin en geconfronteerd worden met dagelijks uitwerpselen mag leiden tot een vermindering van de huur en zoja, hoeveel.

Binnenkort ga ik naar een advocaat, die zullen me dat wel kunnen vertellen.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:28:13 #199
195140 skattebaut
pi_75967055
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, heel sarcastisch.
Dat vermoedde ik al wel ja...
pi_75967441
Wat je ook doet, komt niet ten goede met de relatie tot de buren,
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')