quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:38 schreef prupke het volgende:TS heeft in mijn ogen gelijk

Maar het probleem is dat als je overlast van katten hebt dat daar weinig aan gedaan kan worden (want kan je aantonen dat het echt de beesten zijn van de buren? )
Maar een woningstichting moet wel serieus op klachten reageren!
Stuur ze desnoods een aangetekende brief (kost wat maar dan heb je iets aan bewijs dat je een klacht ingediend hebt) en als je geen reactie hebt gekregen van ze dan ga je naar de politie (ook al is het niet je beste vriend) en vraag wat je moet doen om iets gedaan te krijgen.
Het is en het blijft gewoon kut als iemand (of wie daar bij hoort ) last veroorzaakt bij een ander.
En nee het maakt niet uit waar je woont hoor, in het gooi worden ook tuinen volgescheten door beesten...
In het begin heb ik de buurvrouw een aantal keren netjes gevraagd of ze de overlast van haar katten in mijn tuin kon beëindigen.
Dit verzoek werd steevast beantwoord met: Het kunnen wel alle katten uit de buurt zijn die in jou tuin schijten, bewijs maar dat het mijn katten zijn!
Hierop heb ik, na een aantal keren dit antwoord gekregen te hebben, een videocamera opgehangen.
Binnen werkelijk een uur had ik al beelden met een van haar katten erop die een dikke hoop draaide pal voor lopende camera.
Deze beelden heb ik op een cd-tje gebrand en daags daarna zag ik de buurvrouw in haar tuin.
Ik sprak haar aan en refereerde aan haar eerdere uitspraken dat ik e.e.a. maar moest bewijzen.
Hierop overhandigde ik haar de cd met beelden die ze met een rood hoofd van woede uit mijn handen rukte en pontificaal in de afvalcontainer gooide.
"Dat doen we met dergelijke onzin zei ze en liep weg"
Hierop heb ik haar mede gedeeld dat ik dan wel zelf maatregelen zou nemen.
Dit, zo schreeuwde ze, vatte ze op als een bedreiging... en wilde weten wat ik dan wel niet ging doen.
Ik heb haar verder niet meer geantwoord.
Ben naar binnen gegaan.
Die zelfde week op een zaterdagmorgen liep ik naar buiten mijn tuin in en stond bij de eerste stap buiten al in een hoop diarree.
Deze goorheid maakte me zo kwaad dat ik naar de boerenbond ben gereden en schrikdraadmaterialen heb gekocht.
Toen ik bezig was deze te bevestigen in mijn hekwerk begon de buurvrouw plots vanaf een ladder, zonder een woord te zeggen, mijn schrikdraad te vernielen...
Toen ik haar dat belette door mijn hand over de isolatoren te houden, stapte ze van de ladder af en zei: Ga maar alvast naar binnen, ik ga mijn vriend halen en die maakt je af!!!
En jawel, 10 seconden daarna stond er een dulle neger tegen mijn voordeur te trappen uit alle macht.
Met in zijn hand een klauwhamer.
Dit was het begin van een koude oorlog die nu al enkele maanden duurt.
Geen enkele instantie vindt het echter voldoende ernstig zich er druk over te maken.
Denk er momenteel aan de stront dan maar allemaal op te scheppen, in enveloppen te duwen en met regelmaat anoniem aan de wijkagent, woningstichting, en gemeente te sturen.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."