Nee, das tekenende voor politie en justitie.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Klopt maar dat is toch wel iets anders dan dit
Binnenkort ga ik maar eens naar een advocaat op zoek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee misschien niet maar je staat wel een stuk sterker lijkt mij....
Lekker vertrouwen heb je in alle instanties....zal de boel wel oplossen zo...je buren zijn tuig en de instanties die het moeten oplossen ook....ja dat gaat een snel succes worden.......quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:07 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nee, das tekenende voor politie en justitie.
Ik ben hier geboren en woonde hier tot nu graag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:57 schreef capricia het volgende:
Kan TS niet in een beter buurt gaan wonen?
Ik snap TS wel. Gezien de softe uitspraken van de rechters zal de buurman van TS er (maximaal) wel van afkomen met 10 minuten schoffelen. Face it: je kunt beter een aso zijn en werkloos op de bank zitten dan je in te zetten voor de maatschappij en belasting te betalen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Lekker vertrouwen heb je in alle instanties....zal de boel wel oplossen zo...je buren zijn tuig en de instanties die het moeten oplossen ook....ja dat gaat een snel succes worden........
quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Lekker vertrouwen heb je in alle instanties....zal de boel wel oplossen zo...je buren zijn tuig en de instanties die het moeten oplossen ook....ja dat gaat een snel succes worden........
Dat is een herkenbaar probleem. Vooral in volkswijken/ binnensteden.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben hier geboren en woonde hier tot nu graag.
De woningstichting echter plaatst zomaar overal tokkievolk van her en der ertussen.
Dat leidt natuurlijk tot onvermijdelijke problemen.
(zie hier)
Idd, dat laatste ben ik,quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:11 schreef FB14 het volgende:
[..]
Ik snap TS wel. Gezien de softe uitspraken van de rechters zal de buurman van TS er (maximaal) wel van afkomen met 10 minuten schoffelen. Face it: je kunt beter een aso zijn en werkloos op de bank zitten dan je in te zetten voor de maatschappij en belasting te betalen.
Ik wil het wel even opnemen voor de politie, ondanks dat ik begrijp wat je bedoeld. De politie agenten zelf doen ook maar wat ze opgedragen wordt. Ze gaan 100% zeker liever tuig neerknuppelen en in de bak gooien i.p.v. buurtvader spelen of achter een boom verstoppen met een lasergun. Maar je, de politiek beslist. PvdA enzo....quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom doe ze dan niets?
Doen 25min. over een 112 oproep.
Nog veel erger, maar dat kan ik hier niet schrijven.
Politie is een absolute faalorganisatie, geloof me, vertrouw er in nood niet op, en neem zelf actie!
Nou met een honkbalknuppel naar de buren toe dan(en neem even wat extra mensen mee)....morgen hoor ik wel op het journaal hoe het is afgelopenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Waarom doe ze dan niets?
Doen 25min. over een 112 oproep.
Nog veel erger, maar dat kan ik hier niet schrijven.
Politie is een absolute faalorganisatie, geloof me, vertrouw er in nood niet op, en neem zelf actie!
Weet je nog die serie bij SBS6 ofzo over probleembuurten? Nou, die serie is halvewege het opnameseizoen stopgezet...quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:17 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou met een honkbalknuppel naar de buren toe dan(en neem even wat extra mensen mee)....morgen hoor ik wel op het journaal hoe het is afgelopenwat wil je dan anders wat ik zeg, meerdere mensen hebben je tips gegeven maar je wilt niet verhuizen, geen buurtbemiddeling, geen vertrouwen in het rechtssysyteem en die mensen krijg je niet voor het weekend weg.....als de politie niet reageert gewoon blijven bellen tot ze het zat zijn en wel komen is verder het enige wat ik je kan adviseren.
Het erge, dit is geen volkswijk, maar normale woonbuurt..., en ook geen binnenstad, maar buitenwijk.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is een herkenbaar probleem. Vooral in volkswijken/ binnensteden.
Helaas veranderen buurten door de jaren heen, en is het niet meer de wijk waarin je opgroeide.
Daar kun je tegen vechten, maar een echte trend stop jij als individu niet zomaar.
Daarom denk ik echt dat verhuizen gewoon de betere optie is. Vooral gezien de hoeveelheid energie die je moet steken om ook maar 1% verbetering te halen...dat weegt niet op tegen je ergenis.
Heb er flitsen van gezien....maar kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je nog die serie bij SBS6 ofzo over probleembuurten? Nou, die serie is halvewege het opnameseizoen stopgezet...
Normale woonbuurt, laagbouw.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:16 schreef capricia het volgende:
Wat voor een buurt is het, TS?
Weet je ook waarom?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je nog die serie bij SBS6 ofzo over probleembuurten? Nou, die serie is halvewege het opnameseizoen stopgezet...
Provincie?quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:23 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Normale woonbuurt, laagbouw.
Verder redelijk netjes.
Lquote:
Lquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Provincie?
Gemiddelde huur/ koop-prijs?
Want dat zegt wel veel vind ik vaak.
EN nog eentje: Hoe oud is de wijk?
Okay!quote:
Thanks, hoeven jullie niet te werken?quote:
Toevallig morgen vrij, vandaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Thanks, hoeven jullie niet te werken?
Studentquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Thanks, hoeven jullie niet te werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |