Ik ga toch ook maar eens kijken voor zo'n apparaten.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn tuin lag ook altijd vol met kattenstront van de buren en ik kan je zeggen,...die graven niet hoor. Maar kattenliefhebbers schijnen het nooit te kunnen geloven dat die beesten bij andere voor overlast zorgen, heel raar is dat.
Ik had er zelf ook altijd last van totdat ik zo'n kattenverjager kocht. Nu hebben de buren last van een kat die tegen de muren aanrent....beest wordt helemaal gek. Ik heb nergens meer last van. Opgeruimd staat netjes!
Niks overdreven aan.quote:
Dat heb ik nou al zo vaak verteld, ik blijf het niet herhalen.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
En wat doe ik volgens jou dat mij kwalificeert als klapjosti?
Dat weten we nou wel. Verder nog iets nieuws te melden?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:42 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niks overdreven aan.
Iedere dag ligt hier alles voor mijn voor en achterdeur vol met shit.
De grote vraag is waarom niet...?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:50 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Het is globaal geschetst wel zo. Politie doet niet veel, en deed niet veel.
Jij met je onzin stelling dat het allemaal normaal is en ik intolerant ben?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weten we nou wel. Verder nog iets nieuws te melden?
Eh kerel, dit is HET probleem.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat weten we nou wel. Verder nog iets nieuws te melden?
Nu je dit zegt weet ik zeker dat je mijn posts niet gelezen hebt of niet begrepen hebt.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:51 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jij met je onzin stelling dat het allemaal normaal is en ik intolerant ben?
Je herhaalt al zo lang dit topic open is jezelf.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Eh kerel, dit is HET probleem.
Vergeet 't.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, omdat ze uiteraard geen tijd hebben om voor ieder ruzietje te komen.
Maar als je lang en vaak genoeg blijft bellen komen ze echt wel.
Je bent verbitterd en blind van woede, daar kom je wel een eind meequote:Op donderdag 24 december 2009 13:57 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Vergeet 't.
Zelfs als de nood aan de man is ben je aan jezelf overgeleverd. (ervaring)
Vertrouw niet op de politie, bescherm jezelf met gepast geweld.
Vergeet dat niet mensen.
Zou het beste zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef matthijst het volgende:
Afmaken.
Eerst de katten, dan die eigenaren.
Klaar. Slotje.
Ik ben niet verbitterd en blind van woede. hoe kom je bij deze kolder?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je bent verbitterd en blind van woede, daar kom je wel een eind mee
Sorry, dat bagatelliseren en schuldvraag omdraaien komt me langzaam de strot uit.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je herhaalt al zo lang dit topic open is jezelf.
Dat blijkt uit alles wat je post. Je buren doen alles verkeerd, jij bent zijne heiligheid zelve, al jouw ideeën zijn vele maken beter dan die hier geopperd zijn en je bent helemaal alleen in je zogenaamde strijd.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ben niet verbitterd en blind van woede. hoe kom je bij deze kolder?
Ik wil gewoon dat de overlast stopt, en wel pzsm.
Meer niet, minder niet.
Waar draai ik de schuldvraag om? En waar bagatelliseer ik jou?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:04 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Sorry, dat bagatelliseren en schuldvraag omdraaien komt me langzaam de strot uit.
Ik denk dat we in NL echt een ander soort politie nodig hebben...quote:Op donderdag 24 december 2009 11:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
En wat doen ze? Niets. Het enige wat je erbij krijgt zijn wraakacties.
Hoe kom je toch bij deze kletspraat?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat blijkt uit alles wat je post. Je buren doen alles verkeerd, jij bent zijne heiligheid zelve, al jouw ideeën zijn vele maken beter dan die hier geopperd zijn en je bent helemaal alleen in je zogenaamde strijd.
Dit is geen kletspraat, dit is een samenvatting van jouw topic. En dan met name van jouw posts.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hoe kom je toch bij deze kletspraat?
Ik bezorg niemand last en verwacht dat anderen mij ook geen last bezorgen..
Klaar.
Met andere woorden de stront is niet alleen van de katten van je buren maar ook van andere katten. Je moet dus niet alleen je buren aanspreken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:30 schreef skattebaut het volgende:
[..]
knip
Naar het asiel ben ik geweest.
Daar kun je een val lenen, hetgeen ik ook heb gedaan.
Dan vang ik echter steeds onbekende katten met halsbandje, naamplaatjes, belletjes etc.
Vind het dan weer zielig om een onbekend iemands kat zomaar af te transporteren die hier verder niets mee vandoen heeft.
Exact, dat is wat ik heb proberen aan te leggen.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
Eén bladzijde gelezen en daarna doorgeklikt naar de laatste (dus sorry als het al vier keer is geopperd) maar is zo'n stroomdraadje op je schutting niets om de katten van de buren uit je tuin te houden? Het wordt normaal gebruikt om je eigen katten in je eigen tuin te houden, maar andersom zal het ook werken neem ik aan.
Ik heb van een klein half jaar videobeelden, daarop staan alleen maar schijtende katten van mijn buren.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:15 schreef FrankV34 het volgende:
[..]
Met andere woorden de stront is niet alleen van de katten van je buren maar ook van andere katten. Je moet dus niet alleen je buren aanspreken.
Ga je nu eindelijk weg kleuter?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dit is geen kletspraat, dit is een samenvatting van jouw topic. En dan met name van jouw posts.
Als je niet eens kan reflecteren op je eigen doen en laten weet ik genoeg.
Succes met je zooitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |