abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:37:38 #1
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_75753186
Ik leef al een geruim tijdje in zeer grote onmin met mijn buren.
Dit nadat ik eerder bij hun diverse keren had geklaagd over door hun veroorzaakte overlast.

Zij negeerden steeds en categorisch de door mij aangebrachte problemen, en deden en doen er tot nu niets aan.

Toen ik er uiteindelijk zelf dan maar iets aan wilde doen, werden mijn eigendommen door hen vernield.
In een poging deze vernieling in mijn tuin verder te beletten, werd ik zelfs met een, door buurman meegebrachte, klauwhamer serieus met de dood bedreigd...

Hierop heb ik de politie laten komen (112) en deze hebben mijn aangifte van bedreiging met de dood opgenomen.... (daarna nooit meer iets vernomen van politie)

De overlast gaat echter gewoon door intussen.

Vanavond was ik om 20.45h buiten op een parkeerplaats in mijn tuin aan mijn auto aan het werken omdat deze kapot is.
Hiervoor had ik een tl-lamp onder de motorkap gehangen om goed licht te hebben bij mijn sleutelwerk.
Opeens hoorde ik het mij inmiddels bekende brulgeluid van de buurman weer over het hek komen...

HEEEEE HEEEEEEEEEE, die lamp moet uit. jij bent niet normaal.

E.e.a. klonk weer lekker dreigend en daarop heb ik maar even uit voorzorg de politie gebeld.
Daar heb ik echter wederom niets meer van gehoord vanavond.

Ik ben de agressie en overlast van deze lui spuugzat.

Heeft iemand tips hoe van deze gekken af te komen?
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
pi_75753301
Wat zijn je problemen met de buren? Is het iets wat makkelijk op te lossen, en is het ook redelijk wat je vraagt?
pi_75753387
Wat is de overlast die de buren veroorzaken?
Thank Drunk I'm a Goddess!
  vrijdag 18 december 2009 @ 00:57:23 #4
195140 skattebaut
pi_75753723
De overlast bestaat uit een enorm aantal goorheden.
Bijna allemaal veroorzaakt door de zeven katten die de buren hebben aangeschaft.

Problemen bestaan uit:

Overal gedraaide hopen stront/diarree.
Een altijd aanwezige kattezeikgeur in mijn tuin.
Kattengevechten regelmatig onder mijn slaapkamerraam.
Haren/kots/dode dieren.
Maden op de stront.
Groene strontvliegen in huis zodra deur open gaat.
Vernieling van diverse zaken als verf achterdeur afgekrabd, plastic zeil van 50 euro kapot gekrabd.
Brandhoutstapels al diverse keren omgevallen doordat de katten daar steeds over omhoog klimmen.
Auto steeds maar weer vergoord door modderpoten op motorkap en ruiten.
Etc.

Verder hebben ze nog een kind dat alles maar dan ook alles wat ie in handen krijgt over het hek heen gooit.
Ballen, asbakken, wasknijpers, theedoeken, ballen, lucifers, whatever er maar ligt.

In mijn voortuin vond ik al een gebruikte tampon onder een struik.
Die kan er onmogelijk vanaf straat zijn neer gegooid, alleen vanuit slaapkamerraam buren.

Nadat ik de stront een keer helemaal zat was heb ik deze eens bij hun terug op de hof gegooid.
Die zelfde dag had ik een steen tegen mijn autoruit aan en daar een ster in...

Het zijn gewoon een stel terroristen, geen buren.

[ Bericht 30% gewijzigd door skattebaut op 18-12-2009 01:03:32 ]
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
pi_75753766
Schaaltje kattenvoer met rattengif doet wonderen.
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
pi_75753834
Bel de Rijdende Rechter!
pi_75753888
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef Heatseeker het volgende:
Je moet de buren aanpakken...die katten kunnen er ook niets aan doen dat ze zulke beroerde eigenaren hebben en trouwens als deze dood zijn nemen ze weer nieuwe dus je schiet er niets mee op....buurtbemiddeling een tip TS?
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:06:21 #8
195140 skattebaut
pi_75753907
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 00:59 schreef Heatseeker het volgende:
Ik weet, maar ik heb geen hekel aan de katten, heb zelf ook een kat.
Ik houdt mijn kat echter binnen, waardoor er niemand last van heeft.

Bovendien ligt het een beetje gevoelig om katten te vergiftigen.
Voor je het weet wordt je door de buurt gelyncht...

Het probleem zijn dus niet de katten, het zijn de buren met hun rotinstelling.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:07:09 #9
195140 skattebaut
pi_75753925
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:02 schreef .aeon het volgende:
Bel de Rijdende Rechter!
Right, aan tafel met iemand die me 2 maanden geleden serieus wilde vermoorden...
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:08:44 #10
195140 skattebaut
pi_75753964
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Je moet de buren aanpakken...die katten kunnen er ook niets aan doen dat ze zulke beroerde eigenaren hebben en trouwens als deze dood zijn nemen ze weer nieuwe dus je schiet er niets mee op....buurtbemiddeling een tip TS?
Buurtbemiddeling....

De wijkagent doet er helemaal niets aan.
Bureau handhaving gemeente doet er niets aan.
Verhuurder doet er niets aan.

Bij wie moet ik dan wel zijn?
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:11:07 #11
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_75754004
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:05 schreef trovey het volgende:

[..]

Maar het raakt ze wel en dat verdienen deze tokkies wel bovendien zijn ze toch te dom om de link te leggen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:11:33 #12
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_75754012
TS woont denk ik naast een stelletje tokkies/berberapen. Daar is weinig tegen te doen. Als het een huurwoning betreft kun je eens contact opnemen met de huurstichting. Anders heb je maar 2 keuzes: verhuizen of een stuk of 4 joegeslaven inhuren die het voor je oplossen. Dat laatste kost je wel een paar euro's, maar ben je er voorgoed van af.
Een troll is een troll is nooit zomaar een troll
pi_75754038
Even buurtbemiddeling + je woonplaats intypen bij Google en je vindt de correcte site van de buurtbemiddeling in jouw stad/regio. Zij kunnen je helpen om een gesprek aan te gaan met je buren (samen met iemand van die bemiddeling) om zo hopelijk een oplossing te vinden....weet ik klinkt als niets als ik zo lees welk soort mensen je buren zijn maar contact opnemen met die bemiddeling kan nooit kwaad....niet geschoten is altijd mis.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75754137
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef FB14 het volgende:
TS woont denk ik naast een stelletje tokkies/berberapen. Daar is weinig tegen te doen. Als het een huurwoning betreft kun je eens contact opnemen met de huurstichting. Anders heb je maar 2 keuzes: verhuizen of een stuk of 4 joegeslaven inhuren die het voor je oplossen. Dat laatste kost je wel een paar euro's, maar ben je er voorgoed van af.
Lijkt me verschrikkelijk als je dat soort buren treft Woon je leuk, krijg je dit soort gezeik. Verhuizen ja, maar ik neem aan dat TS dat helemaal niet wil. En ik vraag me werkelijk af of buurtbemiddeling ook maar iets voor elkaar krijgt als het echte aso's zijn.

TS, succes er mee.

En ik las ooit reclame van een detective bureau dat onderzoek naar huis en de buurt deed voor een bepaald bedrag voor je besloot iets te huren of kopen. Misschien iets voor de toekomst (alhoewel je er geen moer aan hebt als dit soort mensen er later komen wonen)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:19:21 #15
195140 skattebaut
pi_75754165
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar het raakt ze wel en dat verdienen deze tokkies wel bovendien zijn ze toch te dom om de link te leggen.
Ik wil ze wel afknallen met een windbuks, maar dat maakt:

A: Hoop geluid
B: Kan kat nog steeds weglopen en ergens langzaam leeg bloeden.
C:Mij dat een veroordeling wegens vernieling op leveren die ik niet kan gebruiken vanwege mijn werk in beveiligingsbranche.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:21:31 #16
195140 skattebaut
pi_75754209
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:13 schreef trovey het volgende:
Even buurtbemiddeling + je woonplaats intypen bij Google en je vindt de correcte site van de buurtbemiddeling in jouw stad/regio. Zij kunnen je helpen om een gesprek aan te gaan met je buren (samen met iemand van die bemiddeling) om zo hopelijk een oplossing te vinden....weet ik klinkt als niets als ik zo lees welk soort mensen je buren zijn maar contact opnemen met die bemiddeling kan nooit kwaad....niet geschoten is altijd mis.
Met mensen die, mij serieus met de dood bedreigen, mijn spullen vernielen, en maling hebben aan de door mij ervaren overlast, daar wil ik never nooit meer een gesprek mee voeren.

Bemiddeling is dus uitgesloten.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:21:49 #17
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_75754214
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Lijkt me verschrikkelijk als je dat soort buren treft Woon je leuk, krijg je dit soort gezeik. Verhuizen ja, maar ik neem aan dat TS dat helemaal niet wil. En ik vraag me werkelijk af of buurtbemiddeling ook maar iets voor elkaar krijgt als het echte aso's zijn.

TS, succes er mee.

En ik las ooit reclame van een detective bureau dat onderzoek naar huis en de buurt deed voor een bepaald bedrag voor je besloot iets te huren of kopen. Misschien iets voor de toekomst (alhoewel je er geen moer aan hebt als dit soort mensen er later komen wonen)
Lijkt mij ook niet leuk, maar vaak is het ook van 2 kanten. Een kennis van mij woonde in de graafsche wijk in Den Bosch (waar toen die dagen-lange rellen waren) en ondanks dat hij van een ander kaliber was (student) dan de locals, heeft hij nooit problemen met ze gehad.
pi_75754220
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:19 schreef skattebaut het volgende:

Ik wil ze wel afknallen met een windbuks, maar dat maakt:

A: Hoop geluid
B: Kan kat nog steeds weglopen en ergens langzaam leeg bloeden.
C:Mij dat een veroordeling wegens vernieling op leveren die ik niet kan gebruiken vanwege mijn werk in beveiligingsbranche.
Of alle katten vangen en in een grote doos voor de deur van een asiel ergens ver buiten de regio zetten
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_75754294
Wat een rot probleem. Ik denk serieus dat de enige oplossing is dat je gaat verhuizen, want dit komt nooit meer goed. Niet dat jij moet denken dat je met een verhuizing je ongelijk toegeeft, maar meer omdat je hier nooit gelukkig zult zijn zolang die mensen naast je wonen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:25:27 #20
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_75754309
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Met mensen die, mij serieus met de dood bedreigen, mijn spullen vernielen, en maling hebben aan de door mij ervaren overlast, daar wil ik never nooit meer een gesprek mee voeren.

Bemiddeling is dus uitgesloten.
En de wijkagent? Ik heb gehoord dat in sommige wijken die wel nuttig zijn. (hoewel ik zelf niet eens weet wie 'mijn' wijkagent is )

of je belt:

Die regelt het wel
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:26:12 #21
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_75754322
quote:
De overlast gaat echter gewoon door intussen.

Vanavond was ik om 20.45h buiten op een parkeerplaats in mijn tuin aan mijn auto aan het werken omdat deze kapot is.
Hiervoor had ik een tl-lamp onder de motorkap gehangen om goed licht te hebben bij mijn sleutelwerk.
Opeens hoorde ik het mij inmiddels bekende brulgeluid van de buurman weer over het hek komen...

HEEEEE HEEEEEEEEEE, die lamp moet uit. jij bent niet normaal.
Maar dan ben jij toch degene die overlast aan het veroorzaken is waarop de buurman kwam klagen?

Maar goed, wat betreft de katten:
http://www.shop4home.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=92&products_id=374&zenid=e953179b3ce18ecb8d20c0f0abe5506b

http://www.google.nl/search?hl=nl&safe=off&q=middel+om+katten+weg+te+houden&meta=&aq=0&oq=middel+om+katten+
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:26:36 #22
195140 skattebaut
pi_75754331
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:11 schreef FB14 het volgende:
Idd, half berberaap, half Hollandse sloerie (die van berbersnikkel houdt.)

Moet je voorstellen, meneer is asielzoeker, zijn land ontvlucht vanwege doodsbedreigingen...
En nu loopt ie mij hier te bedreigen...

Ik heb contact gehad met verhuurder, zelfs wel 10 keer of zo.
Ze reageren geeneens...

Binnenkort zie ik nog eens ongewild een confrontatie aankomen.
Mijn vriendin voelt zich al een hele tijd onveilig.
Allemaal zeeeer onprettig en politie doet niets.
Justitie, waar meneer al bekend is, doet ook niets.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:28:37 #23
195140 skattebaut
pi_75754378
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

TS, succes er mee.

I.d.d. , Ik heb 5 jaar gewacht op deze woning en er veel geld en tijd in gestoken.
Heb dus geen zin om voor dergelijke lui op de vlucht te moeten.
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:29:20 #24
195140 skattebaut
pi_75754392
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of alle katten vangen en in een grote doos voor de deur van een asiel ergens ver buiten de regio zetten
Dan zijn ze zeker gechipped en daags erna weer terug bij buren...
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:29:40 #25
208846 FB14
Lijpe shit ouwe!
pi_75754397
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:26 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Idd, half berberaap, half Hollandse sloerie (die van berbersnikkel houdt.)

Moet je voorstellen, meneer is asielzoeker, zijn land ontvlucht vanwege doodsbedreigingen...
En nu loopt ie mij hier te bedreigen...

Ik heb contact gehad met verhuurder, zelfs wel 10 keer of zo.
Ze reageren geeneens...

Binnenkort zie ik nog eens ongewild een confrontatie aankomen.
Mijn vriendin voelt zich al een hele tijd onveilig.
Allemaal zeeeer onprettig en politie doet niets.
Justitie, waar meneer al bekend is, doet ook niets.
OMFG wat een vuile hoer is je buurvrouw.

Maar goed, tegen dat soort volk kun je (het is schandalig) niets doen. We weten allemaal hoe snel ze hun vriendjes optrommelen. Ik kan je wel allemaal stoere verhalen gaan ophangen van hen in elkaar laten slaan, brandstichten enzo maar dat is natuurlijk geen oplossing. Enige oplossing lijkt mij (spijtig genoeg) zsm verhuizen. Het is een schande, maar het is helaas niet anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')