Nee, schuins die puzzel oplossen.quote:
nok!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:18 schreef o.us het volgende:
ok
Ik wil jou helemaal niet PM-enquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:18 schreef o.us het volgende:
Vosss, je mag me PM'en.
Het was maar een ibtl post.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:19 schreef vosss het volgende:
[..]
nok!
Ik zit die puzzel op te lossen en in de tussentijd sluit Bio dat topic en nu is mijn gepuzzel dus voor niks geweest
Daarom HOMO!!!!
Wat heeft het voor nut als Bio mijn topic toch sluit? Kon net zo goed een schopje ONZ doen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:21 schreef Fastmatti het volgende:
Ik snap er trouwens helemaal niets van.
Maak eens een betere paint.
Je kon hem ook meteen in ONZ openen, koekwaus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut als Bio mijn topic toch sluit? Kon net zo goed een schopje ONZ doen.
Nee, omdat het een klacht was en niet weet waarom de sluiter hem sloot.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:23 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je kon hem ook meteen in ONZ openen, koekwaus.
Het is gewoon een kutklacht.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, omdat het een klacht was en niet weet waarom de sluiter hem sloot.
quote:
Omdat Bio voor homo uitgemaakt wordt natuurlijkquote:
Ik zal hem eens onder zn walnoten trappen op msnquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:37 schreef Adelante het volgende:
Komen de hoofdrolspelers nog anders kan dit weg
Hier kan je me 's nachts voor wakker maken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:38 schreef Hetiszover het volgende:
Mensen die op dit tijdstip dit soort bagger uitpoepen
Hoi Bioquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:38 schreef Biogarde het volgende:
Hoi.
Moet je me blauw maken om daar achter te komenquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:40 schreef Biogarde het volgende:
Maar ik kan geen rekening houden met je vragen vosss. Soms, heel soms denk ik weleens aan je. Vraag me dan af; wat zou vosss doen in zo'n situatie.
Heyquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:42 schreef vosss het volgende:
Ik denk dat ik alles boven 13785 zou IP bannen als ik kon
Snel, doe z'n ballen in je mond.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:47 schreef o.us het volgende:
Er staat een man met een capuchon op zijn hoofd buiten.
Hij staart ook heel erg naar de voordeur van mijn buren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snel, doe z'n ballen in je mond.
Wut, staat ie op de kop terwijl ie een capuchon heeft?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:47 schreef o.us het volgende:
Er staat een man met een capuchon op zijn hoofd buiten.
Op de kop, starend naar de buren, maar nu is ie dus al weg...quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:50 schreef o.us het volgende:
[..]
Hij staart ook heel erg naar de voordeur van mijn buren.Best wel eng naderhand.
Nee, hij lijkt een beetje op een Pool met een capuchon op.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:50 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wut, staat ie op de kop terwijl ie een capuchon heeft?
Donequote:Op vrijdag 18 december 2009 00:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Snel, doe z'n ballen in je mond.
WTF OMG NEWBIE!!!!!!quote:
Misschien is het ook wel een Pool met een capuchon op?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:51 schreef o.us het volgende:
[..]
Nee, hij lijkt een beetje op een Pool met een capuchon op.
Kijk hoe laat het is. Een beetje vreemd waarom hij zo laat naar de voordeur van mijn buren staart.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel een Pool met een capuchon op?
Ik snap nog steeds niet wat je met je post duidelijk probeerde te maken?
Misschien verwacht ie iets?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Kijk hoe laat het is. Een beetje vreemd waarom hij zo laat naar de voordeur van mijn buren staart.
Doet me denken aan een horrorfilm.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Misschien verwacht ie iets?
Heeft ie afgesproken met je buurvrouw voor een flink potje rampetampen, weet jij veel
Dikke care, er kijkt een man naar de voordeur van je buren, het is maar waar je je druk om maakt zeg
OMG een topickaapquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:57 schreef griekjeee het volgende:
Ik ben ook homo, ik val op jongetjes
En ook weer een buitenlander.quote:
Niks tegen griekjeee hequote:
Nouja, dan ben je EN buitenlander EN homo.quote:
Die kan gewoon in de vriezer met een zak drop.quote:Op vrijdag 18 december 2009 01:02 schreef Klaploper het volgende:
maar hoe moet dat dan met de overgebleven macaroni?
True datquote:
Hoax!quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:57 schreef griekjeee het volgende:
Ik ben ook homo, ik val op jongetjes
Ook. Ik kan nooit kiezen, ik wil het gewoon allemaal.quote:
Lijp manquote:Op vrijdag 18 december 2009 01:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ook. Ik kan nooit kiezen, ik wil het gewoon allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |