quote:Op donderdag 17 december 2009 23:54 schreef t-4-top het volgende:
[..]
TS is in contact gekomen met zijn ex via haar moeder op het internet.
Kut volk.quote:
de hamvraag is echter, wat deed jij met deze tokkies om te beginnen?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:48 schreef t-4-top het volgende:
Ze las blijkbaar een zinnetje op mijn profiel en ik kreeg deze reactie :
Het echte leven begint op de dag dat je je niets meer aantrekt van wat andere over je denken jij heb niet eens een leven eikel laat me dochter met rust ja anders heb ik bewijzen genoeg tegen je die je dan lang zal gaan heugen wie je werkelijk bent een hacker stalker een zielig stomme vent die niet eens een eigen karater heeft en door zijn vriendjes laat leiden fuck of bij deze een waarschuwing
Mag dat niet op het forum? Is toch openbaar?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:58 schreef tennisracket het volgende:
PM me voor de link van het profiel!
quote:En het verhaal was: Ik hoef mijn ex niet meer te zien, maar 2 jaar oorlog met schoonouders was toch wel tof. Maar na 3x met oprechte intresse naar de ex in kwestie bellen kan blijkbaar niet
Liefde lijkt in het begin allemaal mooi....quote:Op donderdag 17 december 2009 23:59 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de hamvraag is echter, wat deed jij met deze tokkies om te beginnen?
De link is weg ge-edit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef t-4-top het volgende:
[..]
Mag dat niet op het forum? Is toch openbaar?
En ze willen gevonden worden...
*Bedenkt zich dat die regel ter bescherming van snelle klikkers is*
Kan me niet voorstellen dat die twee mooie nakomelingen verwekt hebben...quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:00 schreef t-4-top het volgende:
[..]
Liefde lijkt in het begin allemaal mooi....
Hier ookquote:Op donderdag 17 december 2009 23:58 schreef tennisracket het volgende:
PM me voor de link van het profiel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |