Zo gespannen kijkt hij nou ook weer niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:36 schreef Koenani het volgende:
Moet je ook heel de dag zitten wanken achter je computertje.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef Penisbaard het volgende:
Die paint komt van een Amerikaans plaatjesbord, ik zeg het maar even voordat dit hele topic volstaat met 'Paint" reacties
Bedankt, je hebt zojuist het topic gered.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef Penisbaard het volgende:
Die paint komt van een Amerikaans plaatjesbord, ik zeg het maar even voordat dit hele topic volstaat met 'Paint" reacties
Bron?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef Penisbaard het volgende:
Klopt, maakt ook helemaal niks uit. Ik wilde gewoon de 7 pagina's met "Die paint!!quote:Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef Qaox het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik die paint zelf gemaakt heb
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:37 schreef Penisbaard het volgende:
Die paint kan nog steeds geniaal zijn hoor.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, maakt ook helemaal niks uit. Ik wilde gewoon de 7 pagina's met "Die paint!!![]()
![]()
" voor zijn
Kijk eens op twitterquote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, maakt ook helemaal niks uit. Ik wilde gewoon de 7 pagina's met "Die paint!!![]()
![]()
" voor zijn
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 22:58 schreef Salvad0R het volgende:
Een echte master laat zijn banden iets leeglopen om grip te bevorderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |