SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:42 schreef zomgmoz het volgende:
En opeens is iedereen op FOK een professionele vrouwenversierderDie spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daniel.Skoffa op 18-12-2009 16:34:59 ]Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
Boeiend. Iedereen voelt zich hier beter bij. <3quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:08 schreef griekjeee het volgende:
Checkt niemand tegenwoordig meer de geschiedenis? Dit is duidelijk een troll.
Omdat het serieus genomen word ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Boeiend. Iedereen voelt zich hier beter bij. <3
Serieus of niet, het is grappig.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat het serieus genomen word ja.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:47 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Omdat het serieus genomen word ja.
Eens.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus of niet, het is grappig.
Ja, daar heb ik fok! echt voor nodig.quote:
Voordat jij dit postte dacht ik dat TS het dieptepunt was.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:24 schreef ouderejongere het volgende:
Arme TS. Ik heb vorig jaar iets soortgelijks gehad. Een leuke meid die bij ons op de afdeling werkt werd gebeld op haar 06, haar vriend was dodelijk verongelukt.
Toen ze de dag na de begrafenis terugkwam heb ik haar mee naar de film gevraagd, maar wilde ze niet. Misschien was het ook wel een beetje impulsief van mij.
epic win.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:24 schreef ouderejongere het volgende:
Arme TS. Ik heb vorig jaar iets soortgelijks gehad. Een leuke meid die bij ons op de afdeling werkt werd gebeld op haar 06, haar vriend was dodelijk verongelukt.
Toen ze de dag na de begrafenis terugkwam heb ik haar mee naar de film gevraagd, maar wilde ze niet. Misschien was het ook wel een beetje impulsief van mij.
Idd, je had haar op de doodskist van haar ex moeten bezwangeren, om de balans weer een beetje recht te trekken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:58 schreef Schieganger het volgende:
[..]
epic win.
Maar je moet het OP de begravenis doen. Emotionele chicks zijn makkelijk en hebben meestal geen principes op dat moment.
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:17 schreef MASD het volgende:
Ze speelt gewoon hard to get, volgende keer moet je klaarkomen in haar koffie.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |