Ik moet lachenquote:Op donderdag 17 december 2009 22:12 schreef RicardoSmit het volgende:
Jammer, je had het nog wel zo subtiel aangepakt!
quote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef D.D.W. het volgende:
Ik weet niet of ze nou interesse in mij heeft of niet..
TS heeft geen pick up skillsquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef D.D.W. het volgende:
Update:
De pauze is hier bijna afgelopen, ik was haar ong. een uur geleden aan het zoeken maar in de kantine was ze nergens te vindenIk dus naar de administratie om te vragen waar ze werkt (ik weet eigenlijk alleen haar naam) hoe dan ook, het was het dus redelijk eenvoudig om de locatie van haar werkplek te achterhalen). Ik dus naar haar werkplek lopen en inderdaad, ze was momenteel nog aan het werk. Ze zag me aankomen maar was naar mijn gevoel niet zo super enthousiast, ze keek mij overduidelijk even aan maar snel richtte ze zich weer met haar ogen op haar werk.
Maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaanHet gesprek ging ongeveer zo:
Ik: "Hoi"
zij: "Hoi"
Ik: "Hoe gaat het?"
zij: "Goed"
Ik: "Ik ben eigenlijk gekomen om te vragen of je misschien wat wilt drinken na het werk"
Ik: "Koffie ofzo"
zij: "Ik heb al afgesproken sorry"
Ik: "Oke dan"
* D.D.W. ging weer naar zijn eigen werkplek*
Nou lekker dus, weer met lege handen naar huis vandaag
It's gonna be a lone-lonely Christmas... without herquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef D.D.W. het volgende:
Update:
De pauze is hier bijna afgelopen, ik was haar ong. een uur geleden aan het zoeken maar in de kantine was ze nergens te vindenIk dus naar de administratie om te vragen waar ze werkt (ik weet eigenlijk alleen haar naam) hoe dan ook, het was het dus redelijk eenvoudig om de locatie van haar werkplek te achterhalen). Ik dus naar haar werkplek lopen en inderdaad, ze was momenteel nog aan het werk. Ze zag me aankomen maar was naar mijn gevoel niet zo super enthousiast, ze keek mij overduidelijk even aan maar snel richtte ze zich weer met haar ogen op haar werk.
Maar ik laat me niet zo snel uit het veld slaanHet gesprek ging ongeveer zo:
Ik: "Hoi"
zij: "Hoi"
Ik: "Hoe gaat het?"
zij: "Goed"
Ik: "Ik ben eigenlijk gekomen om te vragen of je misschien wat wilt drinken na het werk"
Ik: "Koffie ofzo"
zij: "Ik heb al afgesproken sorry"
Ik: "Oke dan"
* D.D.W. ging weer naar zijn eigen werkplek*
Nou lekker dus, weer met lege handen naar huis vandaag
Was het proberen waard dat welquote:
Het is echt heel erg ongemakkelijk voor haar dat je dit niet snapt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 13:08 schreef D.D.W. het volgende:
Ze zag me aankomen maar was naar mijn gevoel niet zo super enthousiast, ze keek mij overduidelijk even aan maar snel richtte ze zich weer met haar ogen op haar werk.
Post je dan hier wel effe de link. Dan vind ik hem makkelijkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:38 schreef tennisracket het volgende:
Mag ik hier nog een lemming over schrijven?
De 2 stereotypes ICT'ers zijn ofwel de basement nerds die alles fixen maar die het daglicht niet kunnen verdragen. Anders heb je nog de snelle jongens in pakken, dikke auto en een vlotte babbel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
ICTers hebben echt geen tact. Dat binaire denken ook altijd:
Aan of uit
True of False
1 of 0
Available of Not Available
Haha nee.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:20 schreef Adames het volgende:
[..]
Anders heb je nog de snelle jongens in pakken, dikke auto en een vlotte babbel.
Wat ben jij een knuppelquote:Op donderdag 17 december 2009 22:11 schreef D.D.W. het volgende:
Op mijn werk werkt een leuke meid (zo rond de 25 jaar schat ik) die ik wel zie/zag zitten. Helaas zie ik haar alleen tijdens de pauze, ze werkt namelijk op een andere afdeling (ik zit op de ict afdeling).
Mijn collega's weten dat ik haar wel leuk vind, en ik kreeg een hint dat het uit was met haar vriend, dit is hij via via te weten gekomen uit een mailtje die het bedrijfsnetwerk rond ging.
Dus ik blij natuurlijkNatuurlijk kende ik haar niet, nauwelijks gesproken nog, maar toch wilde ik een poging wagen. Loop ik zo in de pauze naar haar toe. Ik vertelde dat ik hoorde dat het uit is met haar vriend en of zij dus misschien zin had om samen met mij een filmpje te gaan kijken bij mij thuis, ze reageerde hier nogal verontwaardigd op leek het. Ze keek me een tijdje aan en zei: "Nee, denk het niet".
Ik verbijsterd natuurlijk, ik kreeg nauwelijks nog wat uit mijn mond en liep weg
Ik weet niet of ze nou interesse in mij heeft of niet..
Klacht: ik ben (waarschijnlijk) afgewezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |