Ik ben echt een muts wat dat betreft en ik berg dat allemaal netjes op. Dit doe ik 8 van de 10 keer meteen en anders leg ik het op een stapeltje, maar dat stapeltje bestaat dan uit één papier of soms tweequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Post is een beetje half half bij mij... rekeningen enzo betaal ik altijd netjes (bijna altijd op tijd), maar dingen zoals salarisstrookjes, bankafschriften (zo ver ik die nog krijg), nieuwe verzekeringspolis etc, liggen heel lang ergens te wachten tot ze in de administratie worden opgenomen...
Poetsen wacht ik altijd te lang mee... een voordeel is dan wel dat je heel erg goed het verschil tussen voor en na kunt zien, heb je tenminste wel een zichtbaar resultaat
Herkenbaarquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Post is een beetje half half bij mij... rekeningen enzo betaal ik altijd netjes (bijna altijd op tijd), maar dingen zoals salarisstrookjes, bankafschriften (zo ver ik die nog krijg), nieuwe verzekeringspolis etc, liggen heel lang ergens te wachten tot ze in de administratie worden opgenomen...
Poetsen wacht ik altijd te lang mee... een voordeel is dan wel dat je heel erg goed het verschil tussen voor en na kunt zien, heb je tenminste wel een zichtbaar resultaat
ehm ff spieken, volgens mij nietquote:
Oeh, dat zou mooi zijnquote:
Dat zou een verademing zijn na je reis van gisterenquote:
Stiekem vindt hij dat fileflirten wel leuk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat zou een verademing zijn na je reis van gisteren
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem vindt hij dat fileflirten wel leuk!
Denk jij van niet dan?quote:
Oooo, dan ben jij zo klaar !quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:21 schreef Guard het volgende:
Zo dat scheelt een stuk als je de stofzuigerzak en het filter in de stofzuiger vervangt, mijn stofzuiger zuigt zichzelf helemaal vast aan het laminaat nu....
Ik weet niet, ik verdenk Crazy er altijd van dat ie op carnavalsfeestjes op zoek gaat naar de ware, weet ie iig dat zij ook van carnaval houdt...quote:
Als ik hem weer van het liminaat af kan krijgenquote:
Welkomquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoi ik kom SOGgen.
haha lolquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik verdenk Crazy er altijd van dat ie op carnavalsfeestjes op zoek gaat naar de ware, weet ie iig dat zij ook van carnaval houdt...
Zolang ze maar van jou houdtquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha lol
en nee, geen files (nog niet)
Hmm, mn vriendin hoeft niet van carnaval te houden. als ze maar accepteert dat ik met carnaval 4 dagen in de kroeg hangdat is het enige.
verder hoeft ze er echt niet van te houden en hoeft ze ook niet mee
inderdaad, hoef voor mij neit hoor, alle 2 dezelfde intressesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |