Oooo, dan ben jij zo klaar !quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:21 schreef Guard het volgende:
Zo dat scheelt een stuk als je de stofzuigerzak en het filter in de stofzuiger vervangt, mijn stofzuiger zuigt zichzelf helemaal vast aan het laminaat nu....
Ik weet niet, ik verdenk Crazy er altijd van dat ie op carnavalsfeestjes op zoek gaat naar de ware, weet ie iig dat zij ook van carnaval houdt...quote:
Als ik hem weer van het liminaat af kan krijgenquote:
Welkomquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoi ik kom SOGgen.
haha lolquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik verdenk Crazy er altijd van dat ie op carnavalsfeestjes op zoek gaat naar de ware, weet ie iig dat zij ook van carnaval houdt...
Zolang ze maar van jou houdtquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha lol
en nee, geen files (nog niet)
Hmm, mn vriendin hoeft niet van carnaval te houden. als ze maar accepteert dat ik met carnaval 4 dagen in de kroeg hangdat is het enige.
verder hoeft ze er echt niet van te houden en hoeft ze ook niet mee
inderdaad, hoef voor mij neit hoor, alle 2 dezelfde intressesquote:
Hoi! Hoe ging het dinsdag?quote:
Oeh, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Welkom
Edit: ik ben aan het POGgen (poets ontwijkend gedrag)
Ik kwam er net ook pas voor het eerst achter dat ik dat aan het doen wasquote:
Hihi. Dan kan ik dat volgende keer ook als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kwam er net ook pas voor het eerst achter dat ik dat aan het doen was
Goedquote:
Goed gedaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Stuurloos het volgende:
T was alweer druk in de stad net.. en glad.. maar ik heb me staande gehouden
Ik vind "Fishdom" wel leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed. Denk wel dat ik hem gehaald heb. Heb sowieso een 8 voor de MC (telt 50%) en de open vragen wist ik redelijk, dus zal wel snor zitten.
Ik ben mijn motivatie en doorzettingsvermogen kwijt, heeft iemand ze gezien? Pff, ik baal van mezelf, ik kan me niet aanzetten tot hard-core leren. Komt waarschijnlijk zondag/maandag wel, als de druk ineens erg hoog wordt gezien de tentamens dan erg dichtbij zijn.
Dus. Weet iemand nog een leuk spelletje?
Niet dat ik weet, heb iig geen preview ervan gezien bij Studio Sportquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed gedaan
is er dit weekend schaatsen op tv? Nee toch?
Dan heb ik dat goed onthouden denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, heb iig geen preview ervan gezien bij Studio Sport
Valt er een beetje te fietsen of niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Stuurloos het volgende:
T was alweer druk in de stad net.. en glad.. maar ik heb me staande gehouden
Die heb ik al ged-loadquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind "Fishdom" wel leuk
Kijk, goed gedaan!Ik moet vanavond werken (slaapdienst) dus ik neem mijn persoonlijkheid-sheets even mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |