Sinds wanneer post jij hier?quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben er nog, dus de meeste voetbalkennis is toch hier gebleven.
Hej.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:59 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben er nog, dus de meeste voetbalkennis is toch hier gebleven.
Is vanwege Tegan.quote:
Hahahaha, dat klinkt best eng meneerquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:03 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Is vanwege Tegan.
Ik snapte het gedoe over het kleurtje in mijn "normale" topic niet zo goed, dus ben ik als een ware stalker in haar postgeschiedenis gaan kijken.
Nu weet ik zeker dat je me niet groet als je me nog een keer tegenkomt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahahaha, dat klinkt best eng meneer
Hahahaquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat je me niet groet als je me nog een keer tegenkomt.
Het is meer inzicht.quote:
Tering, dat zijn veel ECTSquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Oo, ik ga nog even een ronde studeren, straks om 19:00 tentamen voor 9 ECTS.![]()
Het kan me serieus niet boeien, zoals met vele sporten. Alleen als het Nederlands elftal speelt voel ik me een klein beetje nationalistisch. Vind sporten leuk om te doen, maar saai om te kijken hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:11 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Het is meer inzicht.
Maar ik ben er ook wel op afgeknapt een paar jaar geleden. Het blijft een leuk verschijnsel, maar de regels zijn te star en irriteren me mateloos.
Succes! Welk vak?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:12 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Oo, ik ga nog even een ronde studeren, straks om 19:00 tentamen voor 9 ECTS.![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ondernemings- en Insolventierecht. M'n laatste schriftelijke bachelortentamen (als ik het haal).
Ik heb mijn andere tentamens pas in januari...quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Inderdaad.
Bij jullie gaan de tentamens goed (op dat MTO van auto_ na)?
Dat gebeurt toch wel vaker?quote:Op vrijdag 18 december 2009 15:27 schreef Guard het volgende:
Begint het UvT topic nu een beetje in het Tilburg topic over te lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |