Oooo, dan ben jij zo klaar !quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:21 schreef Guard het volgende:
Zo dat scheelt een stuk als je de stofzuigerzak en het filter in de stofzuiger vervangt, mijn stofzuiger zuigt zichzelf helemaal vast aan het laminaat nu....
Ik weet niet, ik verdenk Crazy er altijd van dat ie op carnavalsfeestjes op zoek gaat naar de ware, weet ie iig dat zij ook van carnaval houdt...quote:
Als ik hem weer van het liminaat af kan krijgenquote:
Welkomquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef hetzusjevan het volgende:
Hoi ik kom SOGgen.
haha lolquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik verdenk Crazy er altijd van dat ie op carnavalsfeestjes op zoek gaat naar de ware, weet ie iig dat zij ook van carnaval houdt...
Zolang ze maar van jou houdtquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha lol
en nee, geen files (nog niet)
Hmm, mn vriendin hoeft niet van carnaval te houden. als ze maar accepteert dat ik met carnaval 4 dagen in de kroeg hangdat is het enige.
verder hoeft ze er echt niet van te houden en hoeft ze ook niet mee
inderdaad, hoef voor mij neit hoor, alle 2 dezelfde intressesquote:
Hoi! Hoe ging het dinsdag?quote:
Oeh, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef Guard het volgende:
[..]
Welkom
Edit: ik ben aan het POGgen (poets ontwijkend gedrag)
Ik kwam er net ook pas voor het eerst achter dat ik dat aan het doen wasquote:
Hihi. Dan kan ik dat volgende keer ook als excuus gebruikenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:30 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik kwam er net ook pas voor het eerst achter dat ik dat aan het doen was
Goedquote:
Goed gedaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Stuurloos het volgende:
T was alweer druk in de stad net.. en glad.. maar ik heb me staande gehouden
Ik vind "Fishdom" wel leukquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Goed. Denk wel dat ik hem gehaald heb. Heb sowieso een 8 voor de MC (telt 50%) en de open vragen wist ik redelijk, dus zal wel snor zitten.
Ik ben mijn motivatie en doorzettingsvermogen kwijt, heeft iemand ze gezien? Pff, ik baal van mezelf, ik kan me niet aanzetten tot hard-core leren. Komt waarschijnlijk zondag/maandag wel, als de druk ineens erg hoog wordt gezien de tentamens dan erg dichtbij zijn.
Dus. Weet iemand nog een leuk spelletje?
Niet dat ik weet, heb iig geen preview ervan gezien bij Studio Sportquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goed gedaan
is er dit weekend schaatsen op tv? Nee toch?
Dan heb ik dat goed onthouden denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, heb iig geen preview ervan gezien bij Studio Sport
Valt er een beetje te fietsen of niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Stuurloos het volgende:
T was alweer druk in de stad net.. en glad.. maar ik heb me staande gehouden
Die heb ik al ged-loadquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind "Fishdom" wel leuk
Kijk, goed gedaan!Ik moet vanavond werken (slaapdienst) dus ik neem mijn persoonlijkheid-sheets even mee
Haha, en nu ga je wachten tot januari?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:34 schreef Stuurloos het volgende:
Ging vandaag even langs T-Mobile om mn abo te verlengen en na lang wikken en wegen besloten om toch maar een i-Phone te nemen.. hebben ze m niet meer. Pas in januari komt de volgende lading binnen..
Ik ben al best ver!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:34 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Die heb ik al ged-loadtoevallig, moet hem nog installeren. Ga ik dan maar eens even doen. Wat zijn wij erg
. Gaat pers.leer lukken denk je?
Lekker eten! Een keer heel exclusief koken lees: gewoon veel vlees op de gril gooienquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh en een vraag aan de mannen: welke kleinigheidjes waarderen jullie?
Vriend en ik doen eigenlijk niets aan kerst maar ik vind het toch leuk om iets te geven, ook al is het maar een kleinigheidje. Maar ik weet niet zo goed wat.. dus ik dacht, misschien kunnen jullie me op goede ideeën brengen?
Nope..quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:34 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Valt er een beetje te fietsen of niet?
Geen idee, mn telefoon (Nokia 6300 en 2 jaar oud) werkt nog prima.. ik zie wel. Heeft geen haast, abo loopt toch pas in maart af.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, en nu ga je wachten tot januari?
Vanavond kook ik maar weer eens. Kip.. zo even snijden en marineren in soja en oestersaus met spinazie en aardappelpartjesquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:35 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Lekker eten! Een keer heel exclusief koken lees: gewoon veel vlees op de gril gooien
Ah, dan ga ik wel gewoon lopen, stukje door de sneeuw lopen is niet zo erg.quote:
Mijn abo loopt 28 februari af bij Hi, maar ik kreeg van hun te horen dat zij waarschijnlijk ook de iPhone krijgen dus dat gaat veul korting betekenen! Als ze hem niet rkijgen stap ik ook over naar T-Mobile. Allemaal leuk en aardig dat die HTC HD2 sneller is dan de iPhone, maar qua gebruiksgemak is er nog niks in de buurt gekomen.quote:[..]
Geen idee, mn telefoon (Nokia 6300 en 2 jaar oud) werkt nog prima.. ik zie wel. Heeft geen haast, abo loopt toch pas in maart af.
O ja, seks en sport natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:35 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Lekker eten! Een keer heel exclusief koken lees: gewoon veel vlees op de gril gooien
ehm sorry hoor,quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:37 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik wel gewoon lopen, stukje door de sneeuw lopen is niet zo erg.
[..]
Mijn abo loopt 28 februari af bij Hi, maar ik kreeg van hun te horen dat zij waarschijnlijk ook de iPhone krijgen dus dat gaat veul korting betekenen! Als ze hem niet rkijgen stap ik ook over naar T-Mobile. Allemaal leuk en aardig dat die HTC HD2 sneller is dan de iPhone, maar qua gebruiksgemak is er nog niks in de buurt gekomen.
Dan heb je inderdaad nog even de tijdquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:36 schreef Stuurloos het volgende:
Geen idee, mn telefoon (Nokia 6300 en 2 jaar oud) werkt nog prima.. ik zie wel. Heeft geen haast, abo loopt toch pas in maart af.
Voor de man en de vrouw prettigquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:38 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
O ja, seks en sport natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
Wat raad je me dan aan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm sorry hoor,
maar collega heeft iphone, en ze gaan hier de htc inzetten.
Enige voordeel van iphone is: touch scherm. voor de rest is het echt bagger.
echt waar.
Vooral PVP is een smeerboel van sneeuw en drek..quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:37 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik wel gewoon lopen, stukje door de sneeuw lopen is niet zo erg.
[..]
Mijn abo loopt 28 februari af bij Hi, maar ik kreeg van hun te horen dat zij waarschijnlijk ook de iPhone krijgen dus dat gaat veul korting betekenen! Als ze hem niet rkijgen stap ik ook over naar T-Mobile. Allemaal leuk en aardig dat die HTC HD2 sneller is dan de iPhone, maar qua gebruiksgemak is er nog niks in de buurt gekomen.
als je tussen htc en iphone moet kiezen een htc.quote:
Absoluut mee oneens, de iPhone voelt veel intuitiever aan dan de HTC. Het is allemaal veel logischer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm sorry hoor,
maar collega heeft iphone, en ze gaan hier de htc inzetten.
Enige voordeel van iphone is: touch scherm. voor de rest is het echt bagger.
echt waar.
Een trillende trouwring om je leuter! Een vriendin van mij zei dat dat ding echt onzin is.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:40 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Voor de man en de vrouw prettig
[ afbeelding ]
Mn ex had er geen last van, integendeelquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:43 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Een trillende trouwring om je leuter! Een vriendin van mij zei dat dat ding echt onzin is.
Iets waaruit blijkt dat de gever de ontvanger kent en heeft negdacht over een kado/kleinigheidje... Dus geen fles speciaalbier of wijn, of een kadobon of zo...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:33 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh en een vraag aan de mannen: welke kleinigheidjes waarderen jullie?
Vriend en ik doen eigenlijk niets aan kerst maar ik vind het toch leuk om iets te geven, ook al is het maar een kleinigheidje. Maar ik weet niet zo goed wat.. dus ik dacht, misschien kunnen jullie me op goede ideeën brengen?
ze lopen hier dagelijks de iphone te resetten omdat hij vastlooptquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:42 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Absoluut mee oneens, de iPhone voelt veel intuitiever aan dan de HTC. Het is allemaal veel logischer.
Daarnaast draait de HTC HD2 (de enige telefoon die bij de iPhone in de buurt komt) op windows mobile en dat is pure bagger.
Grappig hoe ervaringen kunnen verschillen. Paar collega's van mij hebben een iPhone en dat ding is nog nooit vastgelopen terwijl ik ook mensen ken die een HTC hebben (HD2 oa.) en die loopt continu vast.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ze lopen hier dagelijks de iphone te resetten omdat hij vastloopt
1 jailbreak.
andere die heeft standaard en loopt ook regelmatig vast.
Met htc nog nooit gehad
Bier of wijn kan natuurlijk wel, maar dan moet het zijn meegenomen uit het buitenland bij een of andere onbekende brouwerij!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Iets waaruit blijkt dat de gever de ontvanger kent en heeft negdacht over een kado/kleinigheidje... Dus geen fles speciaalbier of wijn, of een kadobon of zo...
hehe ach jahquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:48 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Grappig hoe ervaringen kunnen verschillen. Paar collega's van mij hebben een iPhone en dat ding is nog nooit vastgelopen terwijl ik ook mensen ken die een HTC hebben (HD2 oa.) en die loopt continu vast.
Misschien ligt het aan de gebruikers.
Dat dan weer wel ja...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Bier of wijn kan natuurlijk wel, maar dan moet het zijn meegenomen uit het buitenland bij een of andere onbekende brouwerij!
Flying Dog?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat dan weer wel ja...
paar leuke flesjes Flying Dog bijvoorbeeld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |