Hij bedoelt waarschijnlijk persoonsgeboden feestdagen naast de reguliere vakantiedagen.quote:Op vrijdag 25 december 2009 09:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
iedereen heeft al individuele vrije dagen
Nee, dan reageer je met kletskoek om vervolgens je tekortkoming aan interpretatie te verdoezelen. Heeft zo'n beetje elke moslim hoor en dat kan ik weten.quote:Op vrijdag 25 december 2009 10:26 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ja en dan plaats je een foto van kerstverlichting.
oh en nu ben ik opeens moslim ook nogquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Nee, dan reageer je met kletskoek om vervolgens je tekortkoming aan interpretatie te verdoezelen. Heeft zo'n beetje elke moslim hoor en dat kan ik weten.
Dat ben je altijd al geweest.quote:Op vrijdag 25 december 2009 11:00 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
oh en nu ben ik opeens moslim ook nog
Ik zie het verschil niet zo goed, gewoon de gedwongen christelijke feestdagen wegdoen en iedereen een paar extra vakantiedagen ... iig tweede kerst en tweede pasen enzoquote:Op vrijdag 25 december 2009 10:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij bedoelt waarschijnlijk persoonsgeboden feestdagen naast de reguliere vakantiedagen.
Nou, die met die roze korte jurk mag best voor me knielen hoor.quote:Op vrijdag 25 december 2009 07:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Voor zoiets.....................
[ afbeelding ]
dan ben je geestelijk zwaar gestoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |