quote:
Och dat is sweet. Maar ik heb al een vrouw. Sorry.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef zarGon het volgende:
Ik ben verslaafd aan je, Liros. Ik denk constant aan je.
OMG CONTRA-DIS!!!!!!11!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Liros het volgende:
maar ja ik heb niet zo'n slechte studenten woning
TS moet de afwas doen
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:35 schreef zarGon het volgende:
Ik ben verslaafd aan je, Liros. Ik denk constant aan je.
Is dat Michielos?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef Liros het volgende:
Klacht: mensen die denken dat ze kunnen vechten omdat ze 3 Vechtles youtube filmpjes hebben gezien![]()
![]()
Mensen zoals ondergenoemd
Zwak van je, foeiquote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Liros het volgende:
maar ja ik heb niet zo'n slechte studenten woning
TS moet de afwas doen
Ik zal dag en nacht op je wachten. Altijd ende immer in mijn gedachten. Ik wil je stevig vastpakken.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:36 schreef Liros het volgende:
[..]
Och dat is sweet. Maar ik heb al een vrouw. Sorry.
ga je huis opruimen trut. want zo'n slecht gedisciplineerd persoon moet eerst maar zijn woning op orde krijgen voor hij op fok gaat zitten postenquote:
gedisipleneerdquote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Liros het volgende:
[..]
ga je huis opruimen trut. want zo'n slecht gedisipleneerd persoon moet eerst maar zijn woning op orde krijgen voor hij op fok gaat zitten posten
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Liros het volgende:
[..]
ga je huis opruimen trut. want zo'n slecht gedisipleneerd persoon moet eerst maar zijn woning op orde krijgen voor hij op fok gaat zitten posten
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Liros het volgende:
[..]
ga je huis opruimen trut. want zo'n slecht gedisipilneerd persoon moet eerst maar zijn woning op orde krijgen voor hij op fok gaat zitten posten
quote:
Ok ik vind jouw best zielig persoon weet je dat. Je gaat schelden met aandoening die je zelf niet hebt. Dus For the love of god. gozer log uit. Ga naar je papa en je mama en leer wat manieren. Want volgens mij ben je door je ouders op de wereld gedumpt en nooit meer naar omgekekenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef tennisracket het volgende:
[..]
Stapel bagger-op-bagger-op-bagger.
Kut autist, verzin iets anders.
quote:
Slechte trollquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Liros het volgende:
[..]
Ok ik vind jouw best zielig persoon weet je dat. Je gaat schelden met aandoening die je zelf niet hebt. Dus For the love of god. gozer log uit. Ga naar je papa en je mama en leer wat manieren. Want volgens mij ben je door je ouders op de wereld gedumpt en nooit meer naar omgekeken
Okay, sterf aan een gezwel aan je eikel.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef tennisracket het volgende:
[..]
En wat jij vindt, boeit mij nietHoud jij jouw mening maar voor je.
Ik had het tegen TSquote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Crutch het volgende:
[..]
Okay, sterf aan een gezwel aan je eikel.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |