Als je het vergelijkt met Vista is zeven inderdaad beter, maar nog altijd niet beter dan XP.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:06 schreef Thomas B. het volgende:
Hmm het is natuurlijk subjectief, maar ik ben erg tevreden over 7, terwijl ik me echt kapot heb geergerd aan Vista. Menubalk is hetzelfde volgens mij, maar de nieuwe taakbalk went zo.
Niet erg intelligent he..... Windows 7quote:Op donderdag 17 december 2009 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:
En nu is het afgelopen met al die vreselijke kut systemen van Microsoft![]()
Waarom is er nou nooit eens een FATSOENLIJKE NIEUWE WINDOWS beschikbaar.
Ik zit nu vast aan Windows 7, pas nieuwe pc gekocht maar ik erger me dood aan dat Windows.
Oke, Ubuntu draai ik ook maar je kunt niet alles doen met Ubuntu, dus ik zit weldegelijk vast aan dat product.
Alles is zo traag, niet normaal.
Soms moet het systeem nadenken omdat ik een fucking mapje wil openen!
Windows 7, ik vind het net zo'n ergenis als Vista
vooral dat het menubalk onderaan anders werkt, VRESELIJK!!!
Iemand nog tips om alles tot zijn geheel in style windows 98/XP om te zetten?
dus OOK het minimaliseren van programma's enz (zoals op XP)
Heb inmiddels al die grafische troep uitgezet, en balk verkleint met Windows classics style.
Iemand meer tips?
dat heb ik ook gedaan, maar het minimaliseren probleem krijg ik niet voor elkaar... dus tips zijn welkomquote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef Drinky het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Je kan dat onderste balkje namelijk gewoon net zoals het balkje in xp maken
Het moet zo ingesteld zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 20:10 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dat heb ik ook gedaan, maar het minimaliseren probleem krijg ik niet voor elkaar... dus tips zijn welkom
Een nieuwe pc kan niet traag zijn met Win7. Dan heb je gewoon iets verkeerd staan... een stukje verkeerd geinstalleerde hardware of software ofzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Mensen om meteen me pc af te kraken vind ik wat ver gaan, ik heb er aardig wat geld in gestoken en ik mag van Alternate wel verwachten dat men kwaliteit levert. Computer is nog geen week oud...
Windows 7 is wel degelijk traag
ik heb hem zo, veel beter met die system-tray imo.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het moet zo ingesteld zijn
[ afbeelding ]
Misschien moet je wat meer investeren in een computer dan 200 euro. Ik heb zelf ook een nieuwe pc met windows 7 en het draait perfect.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Kwaliteit het volgende:
Mensen om meteen me pc af te kraken vind ik wat ver gaan, ik heb er aardig wat geld in gestoken en ik mag van Alternate wel verwachten dat men kwaliteit levert. Computer is nog geen week oud...
Windows 7 is wel degelijk traag
blijkbaar niet want ik zie je MSN ook gewoon in je balk en niet geminimaliseerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef Drinky het volgende:
[..]
Het moet zo ingesteld zijn
[ afbeelding ]
nee mang, zo heb ik alle essentiële programma's makkelijk binnen handbereik, winamp, utorrent, firefox en msn(quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik heb hem zo, veel beter met die system-tray imo.
[ afbeelding ]
Als je niet van troep houd is Win7 ideaal voor jou.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:18 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Nee, ik hou van orde.
Ik wil geen troep in mijn taakbalk. MSN moet geminimaliseerd zijn,
dat was juist fijn aan dat programma, lekker wegstoppen en als men je nodig had pleurde ze wel een gesprek aan. nu zit ik met 1 a 2 schermen van zo'n rot programma
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |