Als rasechte Primus fan kon ik het haast niet geloven dat er hier, op het almachtige Fok, nog geen topic over was. Bij deze dus...
Leuke Primus weetjes:
- ooit veroorzaakten ze op Pinkpop (in '98) een aardbeving van 1.2 op de schaal van Richter...
- De tune van Southpark is geschreven en uitgevoerd door Primus. Les is geanimeerd te zien in de intro van de serie...
- Primus speelt in de concertscene van "Bill and Ted's Bogus Journey"...
- Primus is een genre in het ID3 tag scherm van WinAmp (de programmeurs zijn fans?)...
- Primus was headliner tijdens Woodstock '94...
- 'Jerry Was a Racecar Driver' staat op het spel 'Tony Hawk Pro Skater'...
Les Claypool, Tim 'Herbman' Alexander and Larry 'Ler' Lalonde zijn in mijn ogen goden...
Thou shall believe...
Ik heb ze helaas nooit live mogen aanschouwen.
Mijn favo's... tja... alles tot Brown Album. Frizzle Fry denk ik aan top ja...
code:Colonel Les Claypool's Fearless Flying Frog Brigade - Running The Gauntlet <=- 7:41 -=> Colonel Les Claypool's Fearless Flying Frog Brigade - Shine On You Crazy Diamond (Jack Irons Version) <=- 12:09 -=>
Colonel Les Claypool's Fearless Flying Frog Brigade - Shattering Song <=- 11:54 -=>
Colonel Les Claypool's Fearless Flying Frog Brigade - Hendershot <=- 6:45 -=>
Colonel Les Claypool's Fearless Flying Frog Brigade - Riddles Are Abound Tonight <=- 5:58 -=>
Colonel Les Claypool's Fearless Flying Frog Brigade - Girls For Single Men <=- 7:39 -=>
Primus - Thela Hun Ginjeet <=- 14:25 -=>
Hoewel Brian een strakke drummer is, heeft Primus wel geleden onder Tim 'Herbman' Alexander... Hij is echt god op de drums...
quote:ja die animatie is echt vet maken ze die ook zelf ofzo ?
Op woensdag 01 mei 2002 19:10 schreef Zander het volgende:
Hebben jullie die clip van 'The Devil Went Down To Georgia' van Primus weleens gezien? Die is echt heel koel! Hij staat trouwens ook op Kazaa
Nog een leuk wetenswaardigheidje, dat weet Tukker vast wel, is dat een van de bandleden (zeg maar welke) ooit in Possessed heeft gespeeld. Possessed is een van de grondleggers van het death metal genre!
quote:Ja, Larry LaLonde, de gitarist was dat. Hij werd er volgens mij ook uitgelazerd omdat hij niet 'evil' genoeg was.
Op woensdag 01 mei 2002 20:14 schreef Summoner het volgende:
Nog een leuk wetenswaardigheidje, dat weet Tukker vast wel, is dat een van de bandleden (zeg maar welke) ooit in Possessed heeft gespeeld.
Larry 'Ler' Lalonde was toch ook gitaarpupil van Steve Vai?
quote:Achteraf gelukkig maar...
Op woensdag 01 mei 2002 21:59 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Les Claypool heeft nog gesolliciteerd als bassist voor Metallica. Ze vonden hem alleen te goed ......
NP : The Pressman
Het klinkt als een soort funky metallica zeer ernstig
(the thing that should not be)
(slaat die titel trouwens op de dood van Pim)
[Dit bericht is gewijzigd door PuNkOrAmA op 06-05-2002 21:19]
quote:Ik heb ze gewoon ingedeeld bij de afdeling Rock enz...
Op maandag 06 mei 2002 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
vandaar dat primus ook genre is bij winamp!!!!!!!!!!!!!
dus we moeten het doen met the fearless flying frog brigade en oysterhead en dat soort spul!
trouwens ik vondt antipop en The brown album ook leuk
maar frizzle fry en sailing the seas of chees zijn natuurlijk de toppûrs!!
Ik ben erg benieuwd of ze nog optreden. Sterker nog, dat ga ik eens uitchecken. Nader bericht volgt.
[Dit bericht is gewijzigd door schuf06 op 07-05-2002 22:15]
Primus & Ozzy Osbourne - Naitivity in black is trouwens ook erg goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |