nee ik ben zon lieve dochterquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef R4ven het volgende:
Laat die gast zelf terugkomen en blijf thuis
Oeh das wel lief van je ja ^.^quote:Op donderdag 17 december 2009 19:39 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
nee ik ben zon lieve dochteren help mijn pa om hem op te halen.
Pics van je nichtje!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:42 schreef S.Seagal het volgende:
Fuck!! Ik moet mijn nichtje nog ophalen.
Hier niet , t was dus ijs geworden, en ja daar ga je danquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef fs180 het volgende:
Als er meer sneeuw lag had ik wel de fiets gepakt, nu rij je alleen door natte blubberige substanties.
Ah, waar zit je? Hier is de randstad is het gewoon te warmquote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Hier niet , t was dus ijs geworden, en ja daar ga je dan
Picsquote:Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Esmerallda17 het volgende:
.. ik ga niet vallen![]()
en mee dat ik het zeg, pleur ik onderuit met mijn fiets.![]()
Auw!
En straks moet ik ook nog terug, want moet men broertje op halen op zijn feest.![]()
Pff kut gladheid met sneeuw.
Breda, brabant.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ah, waar zit je? Hier is de randstad is het gewoon te warm
goed, de volgende keer als ik val blijf ik liggen wachten op voorbijgangers die een foto van me willen maken.quote:
Je kan ook nu een foto makenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
goed, de volgende keer als ik val blijf ik liggen wachten op voorbijgangers die een foto van me willen maken.
Leuk op een plek waar bijna niemand komt
maar nu lig ik niet meer op de grondquote:Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Je kan ook nu een foto maken
Dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
maar nu lig ik niet meer op de grond
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef S.Seagal het volgende:
Dat kind heeft 15 minuten staan wachten in de kou op mij.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef Pieter-utd het volgende:
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
BAAS!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef S.Seagal het volgende:
Dat kind heeft 15 minuten staan wachten in de kou op mij.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |