Lees het topic door?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Sobraine het volgende:
Fail, je tt is "drie vlokken". En je post foto's met een halve meter sneeuw.
Wow.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:32 schreef Sobraine het volgende:
Fail, je tt is "drie vlokken". En je post foto's met een halve meter sneeuw.
Zou jij vrolijk kijken als je een halve meter sneeuw op je kop had?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zou jij vrolijk kijken als je een halve meter sneeuw op je kop had?
Ghehe, dat lijkt dan weer op een (wit) afrokapselquote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef sinadO het volgende:
[..]
Zou jij vrolijk kijken als je een halve meter sneeuw op je kop had?
Nee, het is niet over twee dagen gesmolten. Het blijft nog even vriezen, van vrijdag op zaterdag gaan we lokaal zelfs richting de -15. Verzachting zet zo tegen het eind van de volgende werkweek in. Dit is geen verdwaald sneeuwbuitje waar iedereen enthousiast over is.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:33 schreef Dibble het volgende:
Over twee dagen is alles gesmolten dat weet iedereen.
Snelheid flink omlaag op de weg bijvoorbeeld. Dat noem ik aanpassen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:33 schreef Dibble het volgende:
Hoezo aanpassen? Het leven gaat gewoon z'n gangetje hoor.
Waar zie jij paniek dan? Zijn er al zelfmoorden gemeld? Ik zie juist een Nederland dat OF van de sneeuw geniet (kinderen) OF zich kalm aanpast op de situatie OF er enthousiast over praat.quote:
Dat plaatje van die vuilbak met die sneeuw... Dat doet me sterk denken aan een of ander personage uit een game. Kudos voor diegene die weet wat ik bedoel en er een plaatje van kan vinden. Ik weet het zelf niet namelijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ghehe, dat lijkt dan weer op een (wit) afrokapsel
Dat dus.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:47 schreef simmu het volgende:
mieter op. ik zou morgen mijn man af moeten halen na een dienstreis in meppel vanuit dit rotdorp (niks gestrooid hier natuurlijk) in mijn dinky toy (ford fiesta). ben zwanger van een tweeling en heb een kleintje van anderhalf. oehoehoeh, wat ben ik nu een aansteller dat ik die rit van een half uur langs de vaart niet durf
voor sommige mensen is het nu eenmaal wel een grote dikke vette hinder. ps; als iemand suggesties heeft mbt hoe manlief thuis kan komen sta ik open hoor. vooralsnog hopen we dattie iig vanuit schiphol het oosten kan halen
edit; hier ligt dus meer dan 25 cm en rijden geen bussen meer
Het weer heeft niet zoveel met landsgrenzenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Sk00p het volgende:
Het is eigenlijk niet te geloven.. Nederland is niet zo super groot, en toch presteert het weer evoor te zorgen dat het aan de ene kant 50 cm heeft gesneeuwd en aan de andere kant van het land
practisch niets gevallen is.
Toch wel bijzonder, he?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Sk00p het volgende:
Het is eigenlijk niet te geloven.. Nederland is niet zo super groot, en toch presteert het weer evoor te zorgen dat het aan de ene kant 50 cm heeft gesneeuwd en aan de andere kant van het land
practisch niets gevallen is.
Tsja, ik heb eigenlijk wel medlijden met de Nederlanders. Dat volk heeft nooit wat meegemaakt. 365 dagen is het grauw weer. Geen wonder dat je dan ergens op moet zeiken.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Nee, het is niet over twee dagen gesmolten. Het blijft nog even vriezen, van vrijdag op zaterdag gaan we lokaal zelfs richting de -15. Verzachting zet zo tegen het eind van de volgende werkweek in. Dit is geen verdwaald sneeuwbuitje waar iedereen enthousiast over is.
En ik wens je straks succes op de weg in Friesland.
[..]
Snelheid flink omlaag op de weg bijvoorbeeld. Dat noem ik aanpassen.
[..]
Waar zie jij paniek dan? Zijn er al zelfmoorden gemeld? Ik zie juist een Nederland dat OF van de sneeuw geniet (kinderen) OF zich kalm aanpast op de situatie OF er enthousiast over praat.
Zo'n cliché zin die er dan doorheen gegooid word... "men raakt in paniek."
Helemaal niet.
Dat komt omdat iedereen thuis op de bank Boer Zoekt Hoer kan kijken onder het genot van chips en andere crap.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef thespindoctor het volgende:
Nederland op zijn smalst.
Alles is tot in de puntjes georganiseerd maar wanneer het sneeuwt dan inenen blijkt dat Nederland een land van praters is en niet van doeners. Vergaderen kunnen we, meer niet.
En maar zeuren en zeiken over het feit dat ze niet bij de supermarkt konden komen om de chips en crap te halen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat komt omdat iedereen thuis op de bank Boer Zoekt Hoer kan kijken onder het genot van chips en andere crap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |