0 is toch even?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:50 schreef L-IS het volgende:
Ik zet net 70 euro in bij roulette op "even". Knalt dat ding op 0.![]()
Serieus. Ik ben van 30 euro naar 70 gegaan met poker en verlies alles op zo'n manier_O-
Dom en zuur tegelijk
Kan je 0 delen dan?quote:
Nee ik hap niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Jahr00n het volgende:
Poker is puur geluk. Ik zou stoppen als ik jou was, voordat je nog meer verliest.
dat dacht ik dus ook even maar dat is natuurlijk niet zoquote:
Ja toch wel, het moet door 2 te delen een heel getal geven en 0 is ene heel getal...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:19 schreef BasementDweller het volgende:
Nul is even hoor. Definitie van een getal is dat je het kan delen door 2. 0/2=0, dus 0 is even
Als je 0 taarten doormidden snijdt heb je nog steeds 0 taartenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja toch wel, het moet door 2 te delen een heel getal geven en 0 is ene heel getal...
Alleen valt dat met die taartuitleg van breuken niet uit te leggen. Je hebt 0 taarten, waar moet je dan snijden om het te delen?
Voetbalquote:Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef Salvad0R het volgende:
noob. echte mannen pakken 8 60 dollar toernooien tegelijk op 1 dik vet asociaal groot scherm. en dan spelen ze ernaast browserbased voetbalmanager. je weet toch.
Whehe. Ik kan best multitablen, alleen voor razz starten de sng's niet echt zo vaak en zeker niet op hogere stakes.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef Salvad0R het volgende:
noob. echte mannen pakken 8 60 dollar toernooien tegelijk op 1 dik vet asociaal groot scherm. en dan spelen ze ernaast browserbased voetbalmanager. je weet toch.
Waarom negeer jij mijn gevatte beledigingen constant?quote:Op donderdag 17 december 2009 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Whehe. Ik kan best multitablen, alleen voor razz starten de sng's niet echt zo vaak en zeker niet op hogere stakes.
Ik moet alleen wel blijven kijken naar m'n kaarten en die van m'n tegenstander anders kom ik natuurlijk nergens!
welcome to the internetquote:Op vrijdag 18 december 2009 00:40 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Waarom negeer jij mijn gevatte beledigingen constant?
Ik negeer niks. Wat valt er op te zeggen dan? En welke waren er gevat?quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:40 schreef Seksgod het volgende:
[..]
Waarom negeer jij mijn gevatte beledigingen constant?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |